ZenCo Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Nope. Eg får ikkje opp alternativet om å kjøpe i PS Store. Er vel relativt stor pågang no. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jepp, er inne i spillet nå. Opplever fortsatt samme lag som var i demoen, den som kommer etter første kampen når den kobler seg opp mot EAs servere eller hva det nå er. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 1-tida kansje? godt jeg ikke skal på skolen i morga Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jepp, er inne i spillet nå. Opplever fortsatt samme lag som var i demoen, den som kommer etter første kampen når den kobler seg opp mot EAs servere eller hva det nå er. konsoll du er på? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noen som spiller pro clubs? Skifter mellom det å FUT.. Men er klubbløs og ingen kompiser som er særlig keen på pro clubs.. Har noen en club jeg kan joine? Er en over average god spiller.. Liker meg best som tilrettelegger, kant eller spiss :-) På Xbox One selvfølgelig.. Add meg og invt "Kamaaz" Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) ... Endret 24. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jepp, er inne i spillet nå. Opplever fortsatt samme lag som var i demoen, den som kommer etter første kampen når den kobler seg opp mot EAs servere eller hva det nå er. konsoll du er på? Spiller på PlayStation. Nevnte det ikke da jeg av en eller annen grunn trodde jeg var i den generelle PS4-tråden! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Xbox live sliter litt, og har gjort det siden rundt kl 18 i kveld for meg, så kan hende derfor det er noe trøbbel for enkelte. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) http://24.no/fifa-15-er-pa-et-helt-nytt-niva/ Ivertfall èn god omtale:) Jeg personlig syntes det var et bra spill, ikke perfekt men skal nok kose meg maange timer med det uansett! Endret 24. september 2014 av halohalo Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Fikk digitalt FIFA 15 med Xbox One. Noen som vet når det blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg spiller det nå hvertfall. Har kunne spillet det de siste dagene. Men sliter med å komme meg på Xbox Live. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 nå laster jeg ned Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg og tok faktisk og kjøpte det nå, blir første FIFA siden 12’ern for min del. Skal bli litt morsomt, håper jeg ikke blir skuffet, da får EA aldri pengene mine igjen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg prøver å laste det ned, Men jeg får ikke lov. Stå bare "Forhåndskjøpt". Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 8% på 40 min...... ja til bedre internett.....blir mange episonder med Impractical Jokers ut over kvelden Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Og jeg er på 8 % etter 10 min på 5mbps linje Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Og jeg er på 8 % etter 10 min på 5mbps linje hmmmmmmmmmmmm, bytte?? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg og tok faktisk og kjøpte det nå, blir første FIFA siden 12’ern for min del. Skal bli litt morsomt, håper jeg ikke blir skuffet, da får EA aldri pengene mine igjen Da burde du gå inn med et ganske så åpent sinn. FIFA 12 og 15 er helt forskjellige spill. Ikke noe kan sammenliknes når det kommer til selve fotballen. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 går det kjappere å laste ned om jeg bruker kabel fra pc enn sann tråløs greie(ikke innebygd)? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Vanskelig å si, men det kan være verdt et forsøk White Man. Kabel er som regel mer pålitelig og stabilt enn trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå