Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere en meg som sliter med at hele systemet lagger når fifa 15 kjører? Det hakker selv om jeg spiller kick off lokalt. Var akkurat det samme i demoen. Er på ps4 , men problemet minner om å spille et nytt heftig spill på en gammel pc.

I demoen funket første kampen fint, den mellom l.pool og city , men når den var ferdig tullet spillet seg helt.

Virker på andre brukere på diverse forum at feilen er relatert til upnp på routeren. Dessverre så sitter jeg på en nedlåst router fra ispen min som har fjerna valg om upnp fra menyen jeg har tilgang til.

Om andre sliter med stutter/lag som fører til hakking som gjør spillet uspillbart,prøv å skru av upnp i routeren din

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Ekstremt effektivt med langskudd fra 30-40 meter, baller som går til himmels og går i mål ved stolperota går inn fordi keeper står altfor langt ute, slenger seg sidelengs på baller som går rett på, setter seg ned på kne/prøver å redde med foten i helt feil situasjoner

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med Fifa 15 online på Xbox One? Jeg får plutselig bare beskjed om at jeg må opprette meg en konto for å spille online, men det har jeg jo hatt i mange år... og når jeg sjekker origin settings i fifa, og klikker inn der, så står kontoen min listet opp. Men hver gang jeg prøver å logge inn på serverne in game, får jeg beskjed om at jeg må opprette en konto... :§

Jeg får heller ikke FUT Web App til å fungere lengre, har stått at systemet har vært nede i hele dag.

Lenke til kommentar

opplevde det på fifa 14 på x1. Ganske mange ganger faktisk. Det skjedde noen ganger når boxen hadde stått i dvale og spillet ligget minimert i bakgrunnen. Når man går inn i spillet igjen da så har man blitt kastet ut av EA serverne og må logge inn på nytt. Et eller annet sted på veien der skjer det kluss. Løsningen i fifa 14 var hvertfall å restarte spillet. Og da mener jeg at du må faktisk velge quit. ikke bare gå ut i menyen og inn i samme bilde igjen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...