oscrue10 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Tror ikke at lagkjemi skal ha noen særlig stor betydning. Se heller på hver spiller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 har xbox 360 Samme gjelder for Xbox også ja. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vill det være noen forskjell på spill kvaliteten om jeg bestiller cden fysisk eller laster det ned på PSN? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Noen flere en meg som sliter med at hele systemet lagger når fifa 15 kjører? Det hakker selv om jeg spiller kick off lokalt. Var akkurat det samme i demoen. Er på ps4 , men problemet minner om å spille et nytt heftig spill på en gammel pc. I demoen funket første kampen fint, den mellom l.pool og city , men når den var ferdig tullet spillet seg helt. Virker på andre brukere på diverse forum at feilen er relatert til upnp på routeren. Dessverre så sitter jeg på en nedlåst router fra ispen min som har fjerna valg om upnp fra menyen jeg har tilgang til. Om andre sliter med stutter/lag som fører til hakking som gjør spillet uspillbart,prøv å skru av upnp i routeren din Endret 24. september 2014 av Solsviken Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Beste er å kjøpe spillet fysisk. Det er billigere også kan du selge det eller låne det bort. 399 på coop obs Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er det bedre av andre grunner en det? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hm, slipper å ta opp så mye plass på playstation Er vel ikke andre grunner Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 har xbox 360 Samme gjelder for Xbox også ja. hvor skal jeg kjøpe det fra? psn er vel for playstation Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ekstremt effektivt med langskudd fra 30-40 meter, baller som går til himmels og går i mål ved stolperota går inn fordi keeper står altfor langt ute, slenger seg sidelengs på baller som går rett på, setter seg ned på kne/prøver å redde med foten i helt feil situasjoner Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 har xbox 360 Samme gjelder for Xbox også ja. hvor skal jeg kjøpe det fra? psn er vel for playstation Xbox har vel noe marketplace greier eller noe? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Nokon som har testa pro clubs og kan gi eit referat? Spent på om dataspelarane er like dårlige. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er det bedre av andre grunner en det? At spillet faktisk er fysisk mitt er grunn nok i massevis for min del. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 FIFA er et spill som må holde fra Oktober til Oktober. FIFA 15 i 2025 er ikke akkurat mye verdt. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Tror ikke at lagkjemi skal ha noen særlig stor betydning. Se heller på hver spiller. Hva svarer du på her? Lagkjemi har jo "alt" å si i UT? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er online friendlies-modusen det eneste du kan spille hvis du vil spille mot en venn? Går det ikke an spille en vanlig kamp med golden goal elle straffekonk online mot en venn? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noen som har fått PS4 kontrollern stabilt til å fungere på PC? Sliter med at kontrollerne blir motsatt til double input og mer til. Vurderer å bruke bare PS3 padden snart. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noen andre som har problemer med Fifa 15 online på Xbox One? Jeg får plutselig bare beskjed om at jeg må opprette meg en konto for å spille online, men det har jeg jo hatt i mange år... og når jeg sjekker origin settings i fifa, og klikker inn der, så står kontoen min listet opp. Men hver gang jeg prøver å logge inn på serverne in game, får jeg beskjed om at jeg må opprette en konto... :§ Jeg får heller ikke FUT Web App til å fungere lengre, har stått at systemet har vært nede i hele dag. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 opplevde det på fifa 14 på x1. Ganske mange ganger faktisk. Det skjedde noen ganger når boxen hadde stått i dvale og spillet ligget minimert i bakgrunnen. Når man går inn i spillet igjen da så har man blitt kastet ut av EA serverne og må logge inn på nytt. Et eller annet sted på veien der skjer det kluss. Løsningen i fifa 14 var hvertfall å restarte spillet. Og da mener jeg at du må faktisk velge quit. ikke bare gå ut i menyen og inn i samme bilde igjen:) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har prøvd det, samt å skru av konsollen helt, starte på nytt... men nå kommer jeg meg heller ikke inn på Xbox Live. :| Ser ut til at det er litt problemer: http://downdetector.com/status/xbox-live - mange rapporter den siste timen. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 noen som har fått lastet ned/startet spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå