Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan bruke din norske bruker, men du vil ikke kunne kjøpe fifa points på den.

Da ser jeg ingen ulemper i å kjøpe FUT edition fra US Store. 1 pakke i uken er perfekt, og så blir jeg hindret fra å bruke ekte penger! To fluer i en smekk :)

Les editen min. Har aldri kjøpt UT Edition, så jeg er litt usikker.

Takk for beskjeden. Tror jeg fort venter til i morgen for å være helt på den trygge siden. Da blir det nok ikke FUT edition heller. Er vel over 600 kr i Norge, og under 500 lappen i US store

Lenke til kommentar

Nå overdriver du..

Jeg trodde spillet var perfekt i dine øyne jeg.

Dritt å komme med kritikk når du først har fått spilt spillet en del, samme med alle andre tusen andre som har gitt review.. Var ikke så bra allikevel..

Mongo posjonering, dårlig keepere, OP cornere, kick off glitch, frispark OP. Kollisjonmekanikken, får rødt kort for ingenting, straffer for ca all kontakt innenfor 16.. Etc etc

Å spillet har i grunn knapt vært ute..

Tenk så frustrerende å vite at halvparten aldri blir fikset, og det er alltid nye måter å utnytte eller nye feil som dukker opp.. :) just saying

Lenke til kommentar

Du kan bruke din norske bruker, men du vil ikke kunne kjøpe fifa points på den.

Da ser jeg ingen ulemper i å kjøpe FUT edition fra US Store. 1 pakke i uken er perfekt, og så blir jeg hindret fra å bruke ekte penger! To fluer i en smekk :)

Les editen min. Har aldri kjøpt UT Edition, så jeg er litt usikker.

Takk for beskjeden. Tror jeg fort venter til i morgen for å være helt på den trygge siden. Da blir det nok ikke FUT edition heller. Er vel over 600 kr i Norge, og under 500 lappen i US store

Hva er vitsen med å kjøpe ultimate edition? For å få 40 pakker? Jeg tør å påstå at pakker er mest verdt de første ukene.. Ca en mnd..

Hvorfor ikke bare kjøpe vanlig versjonen og dermed bruke de 200kr du sparer på ultimate edition til å kjøpe pakker med engang? Da får du altså nesten like mange pakker.. Rundt 35..

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt det er perfekt, jeg har påpekt hva jeg mener er bedre.

Derimot så er det forferdelig dårlig at spillerne er så stillestående. Umulig å få til noe spill når man må drive å drible fordi spillerne heller står igjen på midten enn å bli med i angrep. Selv på al in attack så er man fort bare to spillere i angrep. Det er tydelig at AIen mangler en del enda, selv om spillet er flere ganger bedre enn FIFA 14 i utgangspunktet.

Nå snakker jeg om i FUT. Kan godt hende det er bedre i seasons. FUT er jo bygd på EAs modell "Alle skal slå alle". Så da blir det helt latterlig til tider.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...