Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Spillt FIFA siden det først kom på Pc og man satt og klikka mongo på spaceknappen og pilene, årets versjon er for meg det med det beste soundtracket noen gang!

Gud bedre hvor jeg koser meg med musikken i spillet i år! :)

Den derre musikken kommer til å gå deg på nervene innen en måneds tid ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillt FIFA siden det først kom på Pc og man satt og klikka mongo på spaceknappen og pilene, årets versjon er for meg det med det beste soundtracket noen gang!

Gud bedre hvor jeg koser meg med musikken i spillet i år! :)

Den derre musikken kommer til å gå deg på nervene innen en måneds tid ;)

Mye vedder du? :p

Lenke til kommentar

Frame rate på next gen?

Bildet flyter ikke som det skal hele tiden, akkurat som på demoen. PS4.

Det er spesielt ille på xbox one, når spillerene kommer inn på banen til kamp og hele den cut scenene og replays/høgdepunkter etter kampen.

var bedre på ps4 demoen, enn det var på xbox one demoen.

har kun testet xbox one fullversjon, der var det blitt litt bedre men er fortsatt synlig. burde ikke være slik på next-gen!

Lenke til kommentar

har ikke opplevd problemer med frame raten så kan ikke uttale meg om det , men du verden for ett bra fifa! utrolig gøy å spille UT igjen ^^ ble italiensk på meg da jeg fikk Totti! faen så god han er til tider! ^^

Gøy at du kan låne en superspiller for 2 kamper, og fantastisk at de har lagt til muligheten for at flere kan spille sammen på FUT,vi var 4 stk som spilte! ikke at det gikk bra men gøy å spille, litt forskjell på kvaliteten på de som var med ^^

Har ikke prøvd career modus enda men håper det er forbedret kraftig, det har alltid vært så dårlig laget, spesielt for en pro, husker enda fifa 13 der hver jævla kamp for norge var en debut selv om jeg hadde spilt ca 50 kamper og vært lagets og kvalifiseringens desiderte toppscorer.

savner muligheten å bruke en pro utenom career modus også, vet ikke om de har lagt til det nå, men var gøy å spille med proen min mot dem ^^

Ellers kjenners fysikken og farten bra ut, eneste jeg kan klage på er at keeprene gjør mye unødvendige feil, spesielt returer på ting de skal ta, men plutselig drar de opp eventyrlige redninger helt ut av det blå.

Og hvis man spiller med andre venner på laget sitt og begge trykker trekant og så stopper en, så går keeper helt bananas og han går aldri helt ut, han bare stopper opp på en awkward plass.

Lenke til kommentar

har ikke opplevd problemer med frame raten så kan ikke uttale meg om det , men du verden for ett bra fifa! utrolig gøy å spille UT igjen ^^ ble italiensk på meg da jeg fikk Totti! faen så god han er til tider! ^^

Gøy at du kan låne en superspiller for 2 kamper, og fantastisk at de har lagt til muligheten for at flere kan spille sammen på FUT,vi var 4 stk som spilte! ikke at det gikk bra men gøy å spille, litt forskjell på kvaliteten på de som var med ^^

Har ikke prøvd career modus enda men håper det er forbedret kraftig, det har alltid vært så dårlig laget, spesielt for en pro, husker enda fifa 13 der hver jævla kamp for norge var en debut selv om jeg hadde spilt ca 50 kamper og vært lagets og kvalifiseringens desiderte toppscorer.

savner muligheten å bruke en pro utenom career modus også, vet ikke om de har lagt til det nå, men var gøy å spille med proen min mot dem ^^

Ellers kjenners fysikken og farten bra ut, eneste jeg kan klage på er at keeprene gjør mye unødvendige feil, spesielt returer på ting de skal ta, men plutselig drar de opp eventyrlige redninger helt ut av det blå.

Og hvis man spiller med andre venner på laget sitt og begge trykker trekant og så stopper en, så går keeper helt bananas og han går aldri helt ut, han bare stopper opp på en awkward plass.

Du spiller på ps4 eller ?

Lenke til kommentar

Gratulerer til EA som igjen har klart å lage spillet dårligere en forrige!!!!!!!!

Bedre keepere? Nei, de blir værre på ett eller annet vis. Står på helt mongosteder og løper ut automatisk på alt

Forsvarere som automatisk løper mot ballen på høye innlegg til felt slik at det funker alt for ofte

Frispark og straffer for ingenting verre en noensinne før

gg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer til EA som igjen har klart å lage spillet dårligere en forrige!!!!!!!!

Bedre keepere? Nei, de blir værre på ett eller annet vis. Står på helt mongosteder og løper ut automatisk på alt

Forsvarere som automatisk løper mot ballen på høye innlegg til felt slik at det funker alt for ofte

Frispark og straffer for ingenting verre en noensinne før

gg

Er ikke enig med deg. Spillet er langt ifra dårligere enn fifa 14. Spillet har bedre flyt, men det at keeperen plutselig står på helt "mongosteder" er jeg enig i. Dette er en oppdateringsfiks som kommer garantert når spillet er kommet ut på lanseringsdatoen. Som er på torsdag.

Lenke til kommentar

Spilte nettopp en kamp, og har ikke ord. Jeg har ikke ord på hvor elendige keeperene er. Hvordan er det mulig?

Motstanderen sin spiss, har et navn som ikke skremmer noen. Peter Crouch. Spinkel, høy og uten noe form for fart eller teknikk. You get the picture...

Men uansett presterer han med å score 5 mål mot meg. Hvor alle skuddene er fra 30++ meter. Som om det ikke var nok, så tok han like så godt å bresidet alle skuddene sine i mål, med en fart og presisjon jeg aldri har sett makan til.

Keeperen står jo bare på 5-10 meter hele tiden, så kan jo umulig være han som skal ta skylden. Peter Crouch er jo tross alt ganske god.

Uansett. Keeperene i årets FIFA har gått seg vill og finner dessverre ikke målet sitt lengre i årets utgave. Satser på det blir bedre til neste år da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...