Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da fikk jeg fifa 15 fra kompett!

Men sant det er sånn at om jeg kjøper ps+ på en bruker så har alle brukere online tilgang?

 

Nei. Alle som skal spille online må ha kjøpt PS+ for sin egen bruker. I enkelte spill kan vell en gjestebruker spille på din PS+. Usikker på hvordan det fungerer i Fifa.

 

Nope http://gaming.stackexchange.com/questions/173452/can-one-playstation-plus-subscription-be-shared-between-multiple-psn-accounts-on

Lenke til kommentar

Jeg får bare Credit Card Information not valid når jeg fyller inn en bogus US-adresse på billing info når jeg prøver å betale med mitt VISA-kort i US PSN store. Noen som kan hjelpe meg?

 

Kjøpt dere PSN codes fra Amazon?

Da har du vel ikke mulighet å kjøpe med det korte da. Med mindre du er godt voksen nå, da er det større sjanse for at du har skrevet feil kontonr osv..

Kan faktisk hende Sony er litt mer strengere og har ordnet slik at folk ikke kan utnytte det loophullet det.

Jeg hadde iallfall ingen problemer på XboxOne

Lenke til kommentar

Jeg får bare Credit Card Information not valid når jeg fyller inn en bogus US-adresse på billing info når jeg prøver å betale med mitt VISA-kort i US PSN store. Noen som kan hjelpe meg?

 

Kjøpt dere PSN codes fra Amazon?

Entropay . Virtual VISA giftcard.

Funker på US Netflix så det funker kanskje på US PSN også.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Noen som kan bekrefte hvilket spillmoduser som er på FIFA'15 til Xbox One og PlayStation 4? Etter den smått tragikomiske "next-gen" versjonen av FIFA'14 så tar jeg ingenting for gitt denne gangen.. Mangler ting som turneringsmodus og mye annet så blir det ikke noe kjøp fra min side.

 

Det ble vel mer eller mindre bekreftet at Creation Center ikke ville komme til FIFA'15 for Xbox One og PlayStation 4 da EA Sports ikke har fått integrert Creation Center biten med den nye Ignite motoren enda, men er det noen som kunne ha dobbeltsjekket dette og verifisert om det stemmer? Har man i det minste mulighet for å opprette, modifisere og endre spillere og lag i selve spillet eller er alle slike konfigurasjonmuligheter totalt fraværende fremdeles?

Lenke til kommentar

Minus så langt:

 

- EA fjernet latency-indikator før kampene

- EA har lagt inn 433 (2) som formasjon i drop-ins. Én ST og ingen CAM.

- EA mener det er viktigere å kunne se navnet på alle i en kamp enn å se mini map

- EA klarer fortsatt ikke å overføre match-statistikk fra en kamp til spillerstatistikken på startskjermen i clubs

- EA har ikke klart å gjøre noe med frame rate (vet ikke om det er riktig begrep), som også var et problem i demoen

 

Pluss så langt:

 

- Man kan til enhver tid se navnet på alle i lobbyen på drop-ins, selv om de har trykket for at de er klare.

- Man kan se overall'en og navnet til alle på posisjonsvalgskjermen, selv om de har valgt en posisjon.

- Man kan se om folk bare er trege til å starte en kamp i FUT, eller om de faktisk går inn på laget for å gjøre endringer. Gjør de endringer kan det være greit å forlate kampen.

 

Noe av det jeg er mest spent på så langt er om de klarer å skille mellom hvert enkelt kort en spiller har i ultimate team. Det finner vi ut i morgen, når de som har informs kommer som NIF. Da burde disse spillerne komme opp to ganger når man skriver inn navnet. Men jeg tviler. Håper at det å spesifisere et søk ikke gjør at kortet som skulle vært med forsvinner. Hvis man f.eks. begynte å spesifisere startpris, BN osv så er det mange kort som faller bort, selv om de er innenfor søkekriteriene.

 

Også veldig spent på om de har klart å luke vekk bugs/glitches i pro clubs, som at man kan få +5 overall, sørge for at motstanderen dc, hindre motstanderen i å f.eks. spille en pasning, fjerne proen til andre (og erstatte spilleren med en evneveik tulling) osv.

 

Ellers virker spillet helt greit ingame, med unntak av frame rate som jeg nevnte.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...