Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Du laster det bare ned fra US store. Så kjøper du dine fifa points og alt sånt (er ikke UT-gutt) når du er logget inn på US kontoen da. Bruk bare amazon.com/offgamers/pcgamesupply til å kjøpe playstation cards.

Også logger du ut av US kontoen. Logger inn på vanlige norske, og spiller. Da er jo alt DLC og sånt allerede "kjøpt".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det vel mer folka sin feil enn spillet vil eg påstå

Test det selv når du spiller, virker som om lagoppsettet er helt mongo fra avspark, altså hvor spillerne plasserer seg..Du har kun to angrepspillere mot deg når avspark er tatt, når du kommer deg fordi dem, så har du to midtstoppere og hvis du har høy fart og litt teknikk så kan du/skal du komme deg forbi..

Lenke til kommentar

Sorry, men det er ikke sant spør du meg. Går an på spillerne, taktikken, formations. Jeg prøvde tidligere i dag en gang, gikk ikke bra. Broren min prøvde kanskje 2 ganger og gikk ihvertfall ikke bra med han. :p

No offence, men det skal du fint klare å fikse ;)

Lenke til kommentar

Du laster det bare ned fra US store. Så kjøper du dine fifa points og alt sånt (er ikke UT-gutt) når du er logget inn på US kontoen da. Bruk bare amazon.com/offgamers/pcgamesupply til å kjøpe playstation cards.

Også logger du ut av US kontoen. Logger inn på vanlige norske, og spiller. Da er jo alt DLC og sånt allerede "kjøpt".

Dette fungerer vel ikke med mindre du kun har 1 konto som er US og din eneste konto.

Har du en US konto + EU konto så må du bruke US kontoen når du spiller også for å kunne kjøpe pakkene og bruke dem?!

correct me if I'm wrong though

Lenke til kommentar

Skjønner tankegangen din, men fifa points kan kun kjøpes via in-game store og det er her problemet kommer. Fifa points kan ikke kjøpes i den normale PS Store.

Hadde vært like greit å ikke kunne kjøpe fifa points, så slipper jeg å kaste bort penger på det.

Vanskelig valg. Huff, utrolig hvor mye en dag ekstra venting har å si! Haha, for et liv vi lever :w00t:

Lenke til kommentar

ja. Eneste forskjellen vil være at jeg ikke kan kjøpe FIFA points på FUT, som ikke bryr meg nevneverdig. Sparer meg også for fristelsen om jeg faktisk skal spille den modusen.

Men kan flere spille på ulike accounts, eller må man lage nye brukere på PSN? Jeg bor med 2 andre og vi har hver våre accounts i FIFA, kan alle spille på hver sin FIFA-account når vi har kjøpt det på US store?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...