Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fifa er ikke en så stor release som Destiny, GTA osv. Tipper de gir faen i om folk har det en dag før det blir lansert.

Håper du tuller nå. Det faktumet at de lar oss spille spillet før ser jeg bare på som en hyggelig gest.. Hva tror du hadde skjedd om de hadde stengt serverne slik at ingen fikk tilgang før det faktisk var lansering dag, det er selv problemer når de lar folk få tilgang før.. Fordi det faktisk er langt større og flere personer enn folk tror som spiller.. Jo serverne hadde kolapset... Hva skjedde med GTA 5? Jo det skjedde og mange spiller mistet progresjonen sin og måtte starte på nytt, fikk vel knapt spilt før neste dag og selv da var det problemer..

FIFA har vel en fanbase på godt over 900millioner mennesker. Det burde si sitt..

At vi får spillet før er forresten ikke EA sin feil eller "lar" oss få det..

Det er butikk kjeden, og komplett fks..

De tjener jo penger på det.. Folk snakker og når du sier at du fikk spillet 3-5 dager før.. Fra hvor spør folk.. Komplett :) bang så får komplett en haug med nye forespørsler og tjener penger.. Å hvor handler du neste gang da? Komplett..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fifa er ikke en så stor release som Destiny, GTA osv. Tipper de gir faen i om folk har det en dag før det blir lansert.

Håper du tuller nå. Det faktumet at de lar oss spille spillet før ser jeg bare på som en hyggelig gest.. Hva tror du hadde skjedd om de hadde stengt serverne slik at ingen fikk tilgang før det faktisk var lansering dag, det er selv problemer når de lar folk få tilgang før.. Fordi det faktisk er langt større og flere personer enn folk tror som spiller.. Jo serverne hadde kolapset... Hva skjedde med GTA 5? Jo det skjedde og mange spiller mistet progresjonen sin og måtte starte på nytt, fikk vel knapt spilt før neste dag og selv da var det problemer..

FIFA har vel en fanbase på godt over 900millioner mennesker. Det burde si sitt..

At vi får spillet før er forresten ikke EA sin feil eller "lar" oss få det..

Det er butikk kjeden, og komplett fks..

De tjener jo penger på det.. Folk snakker og når du sier at du fikk spillet 3-5 dager før.. Fra hvor spør folk.. Komplett :) bang så får komplett en haug med nye forespørsler og tjener penger.. Å hvor handler du neste gang da? Komplett..

Hva?

Tror du missforstår hva jeg mener her.

Jeg poengterer bare at FIFA kan ikke regnes som et GTA eller Destiny. De to nevnte er spill som ikke kommer hvert år, og som flere millioner gleder seg til. Destiny er vel verdens mest forhåndsbestilte spill til nå, og det sier seg selv at Bungie og Rockstar (med GTA) ikke ønsker at spillet skal slippes 4 dager før release. Rockstar var ganske strenge på releasen av GTA, selv om Elkjøp og sånt hadde det på lager.

Du tar også feil i at du sier at Komplett gjør det bra i å sende spillet ut tidlig. I verste fall kan de risikere å miste rettighetene på å selge EA spill. Jeg sier bare at EA gir faen i at spillet sendes noen dager før release pga. spillet ikke har den hypen GTA eller Destiny har. Hadde komplett levert GTA til kunder flere dager i forveien hadde nok Rockstar reagert. Les hva jeg skriver før du kommenterer neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...