Darthvulture Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ooh ser at komplett sendte spillet idag morges, betyr at det vel kommer frem i morgen eller noe slikt, blir awesome Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Se der ja, min er også sendt fra Komplett! Har et lite håp om at det skal komme til mitt lokale Pick-up-Point allerede i dag Men sannsynligvis kommer det i morgen! Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Står på min ordre at varen er frigjort for plukk. Har bestilt Ultimate Team Edition. Men snakket med komplett og de sa det sendes mest sannsynligvis imorgen Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) De som har ps3 og season ticket, kan vel laste ned tidlig tilgang på Fifa 15 nå. Edit: Og xBox360 også Endret 22. september 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Dag 1 patchen: Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) De som har ps3 og season ticket, kan vel laste ned tidlig tilgang på Fifa 15 nå. Edit: Og xBox360 også Kan man? Sjekka før jeg dro på jobb, lå ikke der da, har tatt sånn automatisk nedlasting fra fra 1400 til 1600 håper den er klar når jeg kommer meg hjem..Kan man kjøpe fifa points eller må man ha selve spillet? Endret 22. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Ok, never mind. Må være demoen jeg laster ned, uten å ha bedt om det. 2946 Mb elno? Er base download. Når du har lastet ned den trykker du på FIFA 15 også informasjon. Der ser du resten. Den størrelsen høres riktig ut (mtp nedlastingstid, har ikke sett hvor mange mb). Var i hvert fall ikke demoen jeg lastet ned, for jeg har fortsatt kun japansk demo. Hva er base download (det er jo litt størrelse på den)? Gikk på informasjon, men der står det bare info om størrelse på fullversjonen, 23/9 kl 9 osv. Endret 22. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Dag 1 patchen: fifa-15-update.jpg haha allerede, antar de som prøvde det tidlig ut fant endel feil, bra de retter opp i disse før hele verden opplever dem men blir garantert endel bugs uansett Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 De som har ps3 og season ticket, kan vel laste ned tidlig tilgang på Fifa 15 nå. Edit: Og xBox360 også Kan man? Sjekka før jeg dro på jobb, lå ikke der da, har tatt sånn automatisk nedlasting fra fra 1400 til 1600 håper den er klar når jeg kommer meg hjem..Kan man kjøpe fifa points eller må man ha selve spillet? Jeg regner med det, Jeg er på skolen selv nå. Men via nett butikken, så kunne jeg sette det på nedlastningslista til ps3. Så jeg må bare få koblet ps3 min oppigjen så vil det sikkert laste ned Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ok, never mind. Må være demoen jeg laster ned, uten å ha bedt om det. 2946 Mb elno? Er base download. Når du har lastet ned den trykker du på FIFA 15 også informasjon. Der ser du resten. Den størrelsen høres riktig ut (mtp nedlastingstid, har ikke sett hvor mange mb). Var i hvert fall ikke demoen jeg lastet ned, for jeg har fortsatt kun japansk demo. Hva er base download (det er jo litt størrelse på den)? Gikk på informasjon, men der står det bare info om størrelse på fullversjonen, 23/9 kl 9 osv. Den laster ned først de 3gb, forså å laste ned de 11 andre igjennom FIFA 15. Om du trykker på options over FIFA 15, også informasjon, så står det her: Nedlastningsstatus. I går så gikk den fra 3gb og til 14 gb. Om den står på fullført er spillet ferdig lastet ned. 1 Lenke til kommentar
CyberNetic Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da har jeg Fifa 15 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ok, never mind. Må være demoen jeg laster ned, uten å ha bedt om det. 2946 Mb elno? Er base download. Når du har lastet ned den trykker du på FIFA 15 også informasjon. Der ser du resten. Den størrelsen høres riktig ut (mtp nedlastingstid, har ikke sett hvor mange mb). Var i hvert fall ikke demoen jeg lastet ned, for jeg har fortsatt kun japansk demo. Hva er base download (det er jo litt størrelse på den)? Gikk på informasjon, men der står det bare info om størrelse på fullversjonen, 23/9 kl 9 osv. Den laster ned først de 3gb, forså å laste ned de 11 andre igjennom FIFA 15. Om du trykker på options over FIFA 15, også informasjon, så står det her: Nedlastningsstatus. I går så gikk den fra 3gb og til 14 gb. Om den står på fullført er spillet ferdig lastet ned. Ok, takk skal du ha. Står fullført nå. Jeg trodde at jeg måtte bruke hundre år på å laste ned dette i morgen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Flere som har gått i samme felle. Tipper man kan laste ned de 3gb først, slik at man kan begynne å spille, også laster man de 11 gb ned i bakgrunn etter at man har startet spillet Bare litt dårlig informasjon på dette. Jeg lastet vel ned den 3gb sikkert 2-3 ganger i går før jeg fikk forklart at det er slik det skal være. Hjalp ikke at Sony sa det var noe feil med opplegget heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da har jeg Fifa 15 Mandag faktisk? Hvordan? Lenke til kommentar
CyberNetic Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da har jeg Fifa 15 Mandag faktisk? Hvordan? Overrasket selv. Bestilte fra Komplett rundt 09.00 tiden i dag og det ble sendt ca. 11.30. Henta det på pickup Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du BESTILTE i morges og er den første jeg hører som har fått den i dag? Woah! Okay then Kos deg da! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Må innrømme jeg hater at vi ikke kan spille midnatt i kveld Emils oi beklager dobbel. Endret 22. september 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Blir sjalu merker jeg, men får bare trøste meg med at jeg har betalt 130 kroner mindre enn andre Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Må innrømme jeg hater at vi ikke kan spille midnatt i kveld Emils oi beklager dobbel. Teknisksett gjør vi det, bare at vi følger PST, og ikke GMT Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ja, det er det jeg tenker og. That's all we got now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå