Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som har ps3 og season ticket, kan vel laste ned tidlig tilgang på Fifa 15 nå.

Edit: Og xBox360 også

Kan man? Sjekka før jeg dro på jobb, lå ikke der da, har tatt sånn automatisk nedlasting fra fra 1400 til 1600 håper den er klar når jeg kommer meg hjem..Kan man kjøpe fifa points eller må man ha selve spillet?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Ok, never mind. Må være demoen jeg laster ned, uten å ha bedt om det.

2946 Mb elno? Er base download. Når du har lastet ned den trykker du på FIFA 15 også informasjon. Der ser du resten.

Den størrelsen høres riktig ut (mtp nedlastingstid, har ikke sett hvor mange mb). Var i hvert fall ikke demoen jeg lastet ned, for jeg har fortsatt kun japansk demo.

Hva er base download (det er jo litt størrelse på den)? Gikk på informasjon, men der står det bare info om størrelse på fullversjonen, 23/9 kl 9 osv.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

De som har ps3 og season ticket, kan vel laste ned tidlig tilgang på Fifa 15 nå.

Edit: Og xBox360 også

Kan man? Sjekka før jeg dro på jobb, lå ikke der da, har tatt sånn automatisk nedlasting fra fra 1400 til 1600 håper den er klar når jeg kommer meg hjem..Kan man kjøpe fifa points eller må man ha selve spillet?

Jeg regner med det, Jeg er på skolen selv nå. Men via nett butikken, så kunne jeg sette det på nedlastningslista til ps3. Så jeg må bare få koblet ps3 min oppigjen så vil det sikkert laste ned

Lenke til kommentar

2946 Mb elno? Er base download. Når du har lastet ned den trykker du på FIFA 15 også informasjon. Der ser du resten.

Den størrelsen høres riktig ut (mtp nedlastingstid, har ikke sett hvor mange mb). Var i hvert fall ikke demoen jeg lastet ned, for jeg har fortsatt kun japansk demo.

Hva er base download (det er jo litt størrelse på den)? Gikk på informasjon, men der står det bare info om størrelse på fullversjonen, 23/9 kl 9 osv.

Den laster ned først de 3gb, forså å laste ned de 11 andre igjennom FIFA 15. Om du trykker på options over FIFA 15, også informasjon, så står det her: Nedlastningsstatus. I går så gikk den fra 3gb og til 14 gb. Om den står på fullført er spillet ferdig lastet ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den laster ned først de 3gb, forså å laste ned de 11 andre igjennom FIFA 15. Om du trykker på options over FIFA 15, også informasjon, så står det her: Nedlastningsstatus. I går så gikk den fra 3gb og til 14 gb. Om den står på fullført er spillet ferdig lastet ned.

Ok, takk skal du ha. Står fullført nå. Jeg trodde at jeg måtte bruke hundre år på å laste ned dette i morgen.

Lenke til kommentar

Flere som har gått i samme felle. Tipper man kan laste ned de 3gb først, slik at man kan begynne å spille, også laster man de 11 gb ned i bakgrunn etter at man har startet spillet Bare litt dårlig informasjon på dette. Jeg lastet vel ned den 3gb sikkert 2-3 ganger i går før jeg fikk forklart at det er slik det skal være.

Hjalp ikke at Sony sa det var noe feil med opplegget heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...