oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Amazon er i hvert fall ikke raske. Fikk ikke gjennomført handelen nå. Står at det kan ta opptil to timer og at de vil gi beskjed når kjøpet er fullført. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Anbefaler deg å kansellere ordren! Dette skjedde med meg også. Jeg måtte bli kontaktet tilslutt av Amazon spesialist for å komme gjennom betalingen, fordi de ikke fikk tilgang til banken min. Derfor sendte amazon meg melding om at jeg måtte vente til de ringte meg innen 48 timer. Og imellomtiden stengte de amazon brukeren min. Skal aldri handle der mer med bankort. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Anbefaler deg å kansellere ordren! Dette skjedde med meg også. Jeg måtte bli kontaktet tilslutt av Amazon spesialist for å komme gjennom betalingen, fordi de ikke fikk tilgang til banken min. Derfor sendte amazon meg melding om at jeg måtte vente til de ringte meg innen 48 timer. Og imellomtiden stengte de amazon brukeren min. Skal aldri handle der mer med bankort. Ble sikkert noe krøll fordi jeg brukte vanlig norsk bankkonto. Hvordan kansellerer jeg? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Om jeg husker rett skal du gå inn på order, så velger du det produktet ditt. Så trykk du på kanseller eller noe! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Er det noen stor forskjell på Fifa 15 til PS3 og PS4? Jeg vurderer å kjøpe Fifa 15 til PS3 slik at jeg slipper å investere i PS4. Men hvis det er slik at menyene i Fifa 15 på PS3 er like tregt som det var på Fifa 14, så må jeg revurdere å kjøpe Fifa 15 til PS3... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Om jeg husker rett skal du gå inn på order, så velger du det produktet ditt. Så trykk du på kanseller eller noe! Finner det ikke. Blir så oppgitt over store selskaper som har så elendige nettsider. Edit: søkte på youtube og fant en video, men jeg får ikke opp det samme som han på Amazon. Han Meg Endret 21. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Heading og pace er fortsatt OP på FIFA 15. Den eneste forskjellen slik jeg ser det, er at keeperne har blitt mye bedre. Endret 21. september 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Om jeg husker rett skal du gå inn på order, så velger du det produktet ditt. Så trykk du på kanseller eller noe! Finner det ikke. Blir så oppgitt over store selskaper som har så elendige nettsider. Edit: søkte på youtube og fant en video, men jeg får ikke opp det samme som han på Amazon. Han Meg Trykk på order details. Og se om du finner det der! Ellers søker du på google "Amazon chat" så snakker du med de på chat. De er online 24/7 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Om jeg husker rett skal du gå inn på order, så velger du det produktet ditt. Så trykk du på kanseller eller noe! Finner det ikke. Blir så oppgitt over store selskaper som har så elendige nettsider. Edit: søkte på youtube og fant en video, men jeg får ikke opp det samme som han på Amazon. Han Meg Trykk på order details. Og se om du finner det der! Ellers søker du på google "Amazon chat" så snakker du med de på chat. De er online 24/7 Kunne ikke se av det var mulig å kansellere der heller. Men googlet meg fram til chat'en deres og har fått avbestilt. Var så vidt innom bestbuy også for å se om det var billig og greit å bestille der, men var så mye surr med forskjellige leveringsmåter. Endret 21. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Noen på ps3 her som spiller fifa 15 trial? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Bra! Du kan bestille fra http://www.offgamers.com/playstation-network/playstation-network-card-us/playstation-network-card-us-c-4999-5329-5330.ogm Der bestilte jeg 50$ kort, når jeg ikke fikk til amazon. Eneste ulempen med den siden er at man betaler ekstra kostnader. Altså du betaler 326kr istedenfor 50 dollar= 318kr Men husk at du ikke kan kjøpe fifa points på den norske kontoen, om du har kjøpt spillet fra amerikansk psn. Endret 21. september 2014 av winmedi 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Heading og pace er fortsatt OP på FIFA 15. Den eneste forskjellen slik jeg ser det, er at keeperne har blitt mye bedre. Nei, totalt uenig. Headinger er kraftig nedjustert. Pace er litt justert opp fra i fjor, men langt fra OP. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Heading er lettere enn noen gang på corner for min del.. Har funnet en taktikk som gir meg mål 2/3 tilfeller.. Det siste tilfellet ender med en stor mål sjanse isteden for. Ønsker ikke å dele den, for da sprer det seg fortere en fy, men før eller senere så gjør alle det.. Frispark er også lettere enn før, noe jet synes er greit for det skal gi en god mål sjanse når du blir klipt ned fra 20+ Synes derimot dribbling og passes er viktigst i år.. Samt posisjonen hvordan de beveger seg osv Derfor Cavani er latterlig god for min del.. Putter på alt og er raskere enn 79.. Anbefales btw Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Klarer fortsatt ikke score på corner jeg Og ja Emils, den er lastet ned nå og klar! Tirsdag blir dagen! Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Klarer fortsatt ikke score på corner jeg Og ja Emils, den er lastet ned nå og klar! Tirsdag blir dagen! Hjelper å bruke de corner taktikkene man blir gitt iallfall for min del. Det som gjør det så lett for min del er at keeperen er helt retard på posjonere seg riktig. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Bra! Du kan bestille fra http://www.offgamers.com/playstation-network/playstation-network-card-us/playstation-network-card-us-c-4999-5329-5330.ogm Der bestilte jeg 50$ kort, når jeg ikke fikk til amazon. Eneste ulempen med den siden er at man betaler ekstra kostnader. Altså du betaler 326kr istedenfor 50 dollar= 318kr Men husk at du ikke kan kjøpe fifa points på den norske kontoen, om du har kjøpt spillet fra amerikansk psn. Takk for tipset. Ble $10 fra offgamers.com og $50 fra g2a.com (). $50,03 hos g2a.com, men det er ikke den prisen jeg får opp nå lenger, virker ikke som en helt stabil butikk. Endte på $50.44 på det kjøpet etter at de hadde lagt til et gebyr og trukket fra halvannen dollar eller noe for koden B87. Men når/hvordan får jeg koden fra offgamers? Hos g2a.com fikk jeg den opp med en gang på deres nettside, men litt mer styr med offgamers.com. Der har jeg fått noen e-poster og en link jeg skulle trykke meg inn på (til innlogging, men jeg kan ikke se noe der), men aner ikke hva mer jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Spiller dere på Beginner da eller? kan nesten virke slik på enkelte som "har det så lett" Har putta 1 heading på Corner, og bruker De taktikkene som er og legger ball der det blir åpne områder. I FIFA 14 blåste jeg inn headinger så det grein etter.. Men online har jeg ikke prøvd ennå, folk posisjonerer seg jo som rotter der av og til så ikke noe rart at det kan virke lett.. Endret 21. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Ok, never mind. Må være demoen jeg laster ned, uten å ha bedt om det. Endret 21. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Fifa 15 trial finner jeg fortsatt ikke på PS.Store via PS3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ok, never mind. Må være demoen jeg laster ned, uten å ha bedt om det. 2946 Mb elno? Er base download. Når du har lastet ned den trykker du på FIFA 15 også informasjon. Der ser du resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå