Emils. Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Endret 19. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Da var trialen min over, tida flyr fort med streaming Alle inntrykkene fra demoen er her fremdeles, og har blitt forsterket! Herlig spill! 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skulle Gamer kjøre live sending i kveld klokka 20? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Svarer på mitt eget spørsmål: ja, fifa live klokka 20 i kveld http://www.gamer.no/tv/oktavian/873/ Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Hvor har dere best erfaring med å forhåndsbestille spillet fra? Har tidligere bestilt fra cdon.com, men i fjor fikk jeg spillet et par dager for sent.. Planen var egentlig å kjøpe spillet på Playstation Store, men tror nedlastningen vil ta flere dager.. Sitter på et svært dårlig internett. Tok meg en time å laste ned demoen.. Endret 19. september 2014 av Magiii Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 En time er ikke så ille for demoen.. Jeg har vanligvis kjøpt FIFA på Elkjøp eller Coop for 399kr men nå har jeg gå over til å kjøpe US Store.. Sparer 80kr ca og slipper å måtte stresse med å dra å skaffe meg spillet eller kjenne frustrasjonen over at spillet ikke kommer når alle andre får spillet.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvor har dere best erfaring med å forhåndsbestille spillet fra? Har tidligere bestilt fra cdon.com, men i fjor fikk jeg spillet et par dager for sent.. Planen var egentlig å kjøpe spillet på Playstation Store, men tror nedlastningen vil ta flere dager.. Sitter på et svært dårlig internett. Tok meg en time å laste ned demoen.. Du kan begynne å laste ned straks klokken er 24, og så lenge du ikke har tenkt å våke over for å spille kan du jo bare la den stå på download over natten, så har du det når du står opp Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 hocka opp kontoen til dama på en 7 day trial og kjøpte 1 month ea Access. 6 nye timer. Worth? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har kun en DualShock 4 kontroller så tenker å bestille én til. Er det noe mindre sansynlighet for at jeg får FIFA 15 før eller på lanseringsdatoen, hvis jeg også bestiller en kontroll fra Gamezone og sender alt i en sending? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Hvor har dere best erfaring med å forhåndsbestille spillet fra? Har tidligere bestilt fra cdon.com, men i fjor fikk jeg spillet et par dager for sent.. Planen var egentlig å kjøpe spillet på Playstation Store, men tror nedlastningen vil ta flere dager.. Sitter på et svært dårlig internett. Tok meg en time å laste ned demoen.. Du kan begynne å laste ned straks klokken er 24, og så lenge du ikke har tenkt å våke over for å spille kan du jo bare la den stå på download over natten, så har du det når du står opp Tanken slo meg, men nettet er fryktelig ustabilt i tillegg.. Kjenner jeg gruer meg til å spille sesonger online.. om nettet plutselig forsvinner. Jeg bestemte meg forresten for å bare forhåndsbestille spillet istedenfor. Endret 20. september 2014 av Magiii Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 hocka opp kontoen til dama på en 7 day trial og kjøpte 1 month ea Access. 6 nye timer. Worth? Vuderer det samme, kan glatt tjene 30-40k eller mer på den tiden (FUT). Blir så lenge å vente til den 23 når det klør i fingrene etter å få spille nå.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Tanken slo meg, men nettet er fryktelig ustabilt i tillegg.. Kjenner jeg gruer meg til å spille sesonger online.. om nettet plutselig forsvinner. Jeg bestemte meg forresten for å bare forhåndsbestille spillet istedenfor. Helt ok det. Forhåndsbestilte nettopp fra PS store og ser at jeg kan begynne å laste det ned 2 dager før release, så sånn sett har man god tid på å få det ned. Man får selvfølgelig ikke spilt det, men gjøre det klart til dagen det slippes *Usikker på om det bare gjelder US-store siden jeg kjøpte det der, men kanskje noen som har kjøpt det i den norske kan gi informasjon om det. Endret 20. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nå har komplett.no fått fifa 15 og er klar til å sende ut. Men hvor er fifa 15 ultimate team edition da? http://instagram.com/p/tKdKq0wFZc/?modal=true Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det er berre dei gold-pakkane som er forskjellen på vanleg og FUT-edition? Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvor burde jeg forhåndsbestille for å få det noen dager før? Vil ikke vente til torsdag ! Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ser at det bare er messi på coveret men i noen nettbutikker ser jeg også hazard på coveret, har butikkene ulike cover ? Er Chelsea fan så kjøper der jeg får hazard på coveret selv om det bare er er cover Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Ser at det bare er messi på coveret men i noen nettbutikker ser jeg også hazard på coveret, har butikkene ulike cover ? Er Chelsea fan så kjøper der jeg får hazard på coveret selv om det bare er er cover Er jo bare å printe ut slikt og legge det bak plasten. E: med farger selvfølgelig. Best resultat om man finner sånn plastikkaktig papir, men pga plasten man legger papiret bak så vil man ikke føle noe forskjell på det man bruker. Endret 20. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Sant men orker ikke det vil bare vite om det faktisk stemmer at han er på noen av coverne Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvor burde jeg forhåndsbestille for å få det noen dager før? Vil ikke vente til torsdag ! Jeg mottar som regel spillet 1-2 dager før når jeg bestiller fra Gamezone. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Dersom man avslutter spillet, da forsetter ikke Trial tiden å gå ned? For nå er det stor pågang på servene at jeg ikke får tilgang på FUT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå