Tkse Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Same shit every year 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er balansert. I fjor kunne man holde følge med Walcott når man var JT. I år så skjer ikke det, noe som ikke er usaklig, men faktisk realistisk. Selv om du kommer 1 mot 1 eller noe, så er det ikke garantert mål. Jeg ser også at folk som klager over pace enten står for høyt/ruser med forsvaret og dermed gir rom, eller er generelt dårlig til å forsvare seg. Jeg har ingen problemer med at folk kommer rundt på kantene med pace osv. Jeg opplever det på kontringer, men det er jo selvforskyldt, og realistisk. Før man klager på spillet må man kanskje lære seg å spille det. Det blir som å klage på at man ikke treffer hodet hver gang i et skytespill. Alle forventer at FIFA skal behersket og være lettvint. 5 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ser at prisen på fifa points har gått opp, sikkert for å hindre de som sitter klar med kredittkort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 vet ikke om points osv er ultimate team men regner med det. og ultimate team har vi en egen tråd til. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ja, ta UT diskusjonen i den andre tråden, takk. spillte noen timer tidligere i dag, oh my f**** god, fremdeles herlig! Ang overganger så var Falcao osv i United hos meg.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ja, ta UT diskusjonen i den andre tråden, takk. spillte noen timer tidligere i dag, oh my f**** god, fremdeles herlig! Ang overganger så var Falcao osv i United hos meg.. Kan du si noe om noe er annerledes fra demoen osv? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ja, ta UT diskusjonen i den andre tråden, takk. spillte noen timer tidligere i dag, oh my f**** god, fremdeles herlig! Ang overganger så var Falcao osv i United hos meg.. Kan du si noe om noe er annerledes fra demoen osv? Mindre framedrop og litt anderledes følelse av å styre spillerene er det jeg har lagt merke til så langt. Har spillt 10 kamper, og har ennå ikke opplevd at dommerene har blåst unødvendig.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 - Når kampen er ferdig kan man trykke next match og gå rett ut i matchmaking med samme lag. Den der har jeg venta lenge på. Fy faen så lei jeg er av å trøkke meg igjennom flere menyer og loadeskjermer med piss som EA mener jeg burde få vite før jeg kan spille neste kamp. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ser at prisen på fifa points har gått opp, sikkert for å hindre de som sitter klar med kredittkort. Nei, det er for å tjene mer penger. Svaret på alt EA gjør er å tjene mer penger. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er balansert. I fjor kunne man holde følge med Walcott når man var JT. I år så skjer ikke det, noe som ikke er usaklig, men faktisk realistisk. Selv om du kommer 1 mot 1 eller noe, så er det ikke garantert mål. Greit. Terry er ikke like hurtig som Walcott, men i virkeligheten kan forsvarsspillere posisjonere seg i gunstige posisjoner og, særlig erfarne spillere som nettopp Terry, velger ofte de riktige og smarteste løsningene i forskjellige situasjoner. I Fifa, og da snakker jeg ut i fra erfaringer fra tidligere versjoner, ikke Fifa 15, kan alle forsvarsspillere du ikke selv styrer finne på å ta noen idiotiske valg. F.eks. stoppe opp, løpe feil vei eller løpe inn i en medspiller, og det skjer ikke akkurat sjeldent. For at Fifa skal bli balansert, må forsvars AI'en forbedres drastisk. Jeg håper det har skjedd i Fifa 15, men jeg må innrømme at tvilen sitter sterkt i meg. Poenget med at selv trege forsvarsspillere til tider kunne holde følge med lynhurtige angrepsspillere i Fifa 14, var for å balansere flyten i spillet slik at angrepsspillere ikke alltid hadde enorme fordeler, slik som i Fifa 12 og i Fifa 13. En av de største irritasjonsmomentene mine i Fifa 14 var faktisk driblingen/ballkontrollen. Farten var noe jeg, personlig, faktisk likte. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg Streamer litt karriere fra Xbox'n nå iallefall twitch.tv/olehenri23 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Ser at prisen på fifa points har gått opp, sikkert for å hindre de som sitter klar med kredittkort. Nei, det er for å tjene mer penger. Svaret på alt EA gjør er å tjene mer penger. I motsetning til å prøve å tape penger? Hmm må nesten si at EA har tatt et riktig valg ved å prøve å tjene penger. Og så får forbrukerne stemme med lommeboka om dette er et produkt de ønsker å ha et forhold til. Endret 19. september 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Release datoen er 25. sep, right? Sett bort ifra EA Access osv. Eller er det 23.? Bestilte nettopp online, så lurer på når jeg kan forvente å få FIFA 15 i postkassa. På ordrebekreftelsen min så står det "bekreftet leveringsdato 23. september". Men det kan jo være datoen de jeg bestilte fra får det på lager eller noe sånt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Release datoen er 25. sep, right? Sett bort ifra EA Access osv. Eller er det 23.? Bestilte nettopp online, så lurer på når jeg kan forvente å få FIFA 15 i postkassa. På ordrebekreftelsen min så står det "bekreftet leveringsdato 23. september". Men det kan jo være datoen de jeg bestilte fra får det på lager eller noe sånt. Jeg mottar alltid spillet 1-2 dager før lansering når jeg bestiller fra Gamezone.no. Ofte på selve lanseringsdagoen fra andre steder. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Release datoen er 25. sep, right? Sett bort ifra EA Access osv. Eller er det 23.? Bestilte nettopp online, så lurer på når jeg kan forvente å få FIFA 15 i postkassa. På ordrebekreftelsen min så står det "bekreftet leveringsdato 23. september". Men det kan jo være datoen de jeg bestilte fra får det på lager eller noe sånt. Jeg mottar alltid spillet 1-2 dager før lansering når jeg bestiller fra Gamezone.no. Ofte på selve lanseringsdagoen fra andre steder. Jøss, er de jeg bestilte fra også Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 23 i N amerika, 25 i Europa og 26 i UK mener jeg Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 23 i N amerika, 25 i Europa og 26 i UK mener jeg Thank you! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 23 i N amerika, 25 i Europa og 26 i UK mener jeg Nå skjønner jeg hvorfor skottland vil ut av UK! 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Release datoen er 25. sep, right? Sett bort ifra EA Access osv. Eller er det 23.? Bestilte nettopp online, så lurer på når jeg kan forvente å få FIFA 15 i postkassa. På ordrebekreftelsen min så står det "bekreftet leveringsdato 23. september". Men det kan jo være datoen de jeg bestilte fra får det på lager eller noe sånt. Det er nok datoen de får det ja. Så regner med at de sender det med engang de får det inn den dagen. 2 dager er nok som regel for brevpost 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet(yeah right) og glede meg til neste uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå