Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor gidder du å spille da egentlig? EA Access må være perfekt for sånne som deg.

Tåler du ikke å høre at spillet får kritikk? Type Justin Bieber fan som ikke vil innse at det er noe galt med personen? :)

Spiller fordi fotball er min lidenskap, og har spilt fifa siden jeg knapt kan huske det :)

Seriøst svar du klarte å spy opp.

Som teipball sier så klager du på ting som absolutt ingen andre finner. Du er til og med verre enn EA forumet. Du skal få lov å mene akkurat det du ønsker om spillet, jeg tar bare ikke din mening så seriøst når det er sånn du velger å ordlegge deg.

Så du ser ikke sammenligningen altså? :) Jeg har aldri sagt at jeg hater spillet, aldri sagt at det punkter spillet er veldig bra på.. Noe det er altså.

Jeg bare påpeker de så mange feilene spillet kommer til å klage på..

Jeg kan også spille 20 kamper på FIFA 14 uten å at noe fucka skjer.

Spillet fikk samme positive tilbakemeldinger i fjor også. Ingen klagde, men feilene var der. Etter hvert ble feilene mer vanlig og fler ble obs på det.

Om man ikke mener det jeg sier stemmer, så får det så være deres mening. Men jeg skal sørge fint å si i fra så fort dere klager på noe av det jeg har sagt. :) For det vil dere, om 2 uker ish..

Jeg har putta mål allerede fra avspark, og rundt 14 mål fra 30m +.. Ikke kom her å si langskudd ikke er op.

Lenke til kommentar

Kjenner meg heller ikke igjen av dette der?

Jeg har langskudd FETISH, har scoret på 2-3 skruballer og langskudd utafor 16 på 30-50 kamper på demoen..

Pace hjelper, men min erfaring er at om en kjapp spiller har igjen mer kondisjon enn motstanderen så løper han lett i fra dem, ellers er det nesten som før, men litt justert..

trur jeg har scoret på dobbelt så mange utenfor 16 som innenfor :p både i demo og full versjon.

Dette er jo kun førsteinntrykk etter 2 timer spilt.

men jeg skal lett innrømme at jeg tenkte mer enn 1 gang at demoen virka mer ferdig:p

Kan vel kanskje ligge i at man spiller lengere kamper nå, enn på demoen og at sjansene for at ting dukker opp er større.

Så må man jo også ta med i vurderinga at det også kan skje mye feil i ekte fotball, men de fleste regner jo med at det som skjer utpå banen i spillet skal være feilfritt, men en av tingene jeh digger med FIFA nå at det er så mye variabler slik at det kan skje mye sprøtt. Det digger jeg, selvom det selvfølgelig er litt mer enn IRL.

Har mange kompiser som har klikka mongo når de har spillt mot meg på 14, når jeg har vunnet hode dueller, scoret i nærmeste hjørne for keeper, osv osv hvor de har skreket ut at "slikt er ikke mulig!" :p

Jeg elsker langskudd, og det har frustrert meg på demoen at jeg knapt har fått prikka inn en kanon fra utafor 16 :p

Lenke til kommentar

Enig med Kamaaz. Ingen spill er perfekte og det vil nok neppe FIFA bli heller, men synes likevel at det er for mye til tider og det ser ikke ut til at EA gir faen før til neste spill.

Litt konkurranse fra Konami er høyst nødvendig.

Jeg spiller heller FIFA med sine feil, enn å spille PES hvor det føles ut som at alle spillerene løpet med tømmerstokker langt oppi arslet.. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med Kamaaz. Ingen spill er perfekte og det vil nok neppe FIFA bli heller, men synes likevel at det er for mye til tider og det ser ikke ut til at EA gir faen før til neste spill.

Jeg spiller heller FIFA med sine feil, enn å spille PES hvor det føles ut som at alle spillerene løpet med tømmerstokker langt oppi arslet.. :p

Enig, men det er jo litt av problemet. FIFA kan ha så mye feil som de bare vil og spillet vil likevel selge. Hadde PES tatt noen steg opp og fått vist seg fram så hadde det definitivt presset og motivert EA til å gjøre spillet enda bedre. Kanskje prisen også hadde gått litt ned.

Konkurranse er sunt og gjør spillene bedre. Det har vi dessverre ikke idag.

Lenke til kommentar

Enig, men det er jo litt av problemet. FIFA kan ha så mye feil som de bare vil og spillet vil likevel selge. Hadde PES tatt noen steg opp og fått vist seg fram så hadde det definitivt presset og motivert EA til å gjøre spillet enda bedre. Kanskje prisen også hadde gått litt ned.

Konkurranse er sunt og gjør spillene bedre. Det har vi dessverre ikke idag.

For å være helt ærlig så er jeg enig, og jeg tror i tillegg at FIFA hadde hatt godt av å kutte FUT delen i 1-2 utgaver helt. Slik at dem heller kunne fokusert på å levert ett komplett spillprodukt på banen. FUT for meg er en helt idiotisk modus, jeg spiller det men bare når jeg er lei det andre i perioder, men EA tjener så latterlig med penger på det pga vi idioter som kjøper points, kommer de til å kutte FUT noen gang? HELL NO!

EA gjør mye bra, men det konstante fokuset på FUT syns jeg er tåpelig, vekk med det og perfeksjoner gameplayet!

- eller perfeksjoner det i tillegg!

Lenke til kommentar

EA kommer nok aldri til å kutte ut FUT(for å forbedre andre moduser), da det er 90% av innholdet til "Youtubers".

Hvorfor skulle de kutte det modusen som drar flerstall av millioner av spillere til seg? Det er ikke pengene som rår her. Allerede første gangen det ble lansert så ble det en suksess og har bare vokst på det siden da..

Det er ikke EA sin feil at vi kjøper pakker. Det er en snarvei veldig mange benytter seg av pga av forskjellige grunner.. Mest fordi det gir en økonomisk fordel og det er alltid spennende å se hva man får.

Det er faktisk folk som synes det å spille mot CPU er verdens kjedeligste måte å spille FIFA på..

Noe jeg støtter, en kamp og jeg kjeder vettet av meg..

Lenke til kommentar

Kunne formulert meg litt bedre. Mente(som flere lengre opp her) at de kunne fokusert på andre moduser 1 år for å forbedre de også. Eller enda bedre, utvikla hele spillet. Merkelig hvordan andre spillutviklere(2K Sports f.eks) klarer å utvikle hele spillet sitt mens EA ikke klarer/gidder. EA har som kjent ikke stor konkurranse i fotballkategorien, men det har heller ikke 2K Sports i Basket.

Endret av EirikOliver
Lenke til kommentar

Da har jeg forhåndsbestilt FIFA 15 på US PSN. 4 dager og 28 minutter til jeg kan spille. Gleder meg nå!!

Om noen skulle være interessert i det samme kan jeg skrive fremgangsmåten jeg brukte:

1. Opprett en Borderlinx konto

2. Der inne vil du finne et adresse som går til USA (med en borderlinx konto slipper du evt. sales tax osv)

3. Opprett en PSN konto. Kan gjøres direkte på PSN og fyll inn informasjonen du har fått fra Borderlinx.

4. Opprett en amazon/legg til en adresse på din konto og fyll inn informasjonen du har fått fra Borderlinx.

5. Legg inn betalingsmåte på Amazon. Tror man må bruke mastercard, litt usikker, men jeg gjorde det. Kan hende det er nok å kun ha amerikansk adresse

6. Kjøp først $50 også $10

7. Du vil da få en digital kode på eposten du har registrert til Amazon-kontoen.

8. Løs inn koden på den amerikanske PSN kontoen og du har fylt opp kontoen med $60 dollar.

9. Finn frem FIFA 15, trykk pre order osv.

10. Vent til den 23. September klokken 09.00 og spill FIFA 15 på din vanlige konto

PS! Har du planer om å spille FUT og kjøpe FIFA Points vil det KUN fungerer på den amerikanske, altså ikke din vanlige konto. FIFA Points regnes som DLC og DLC er regionlåst etter hvor spillet er kjøpt.

Endret av Emils.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som skal spille Fifa 15 på PS3? Eller er det bare PS4 som gjelder? Har dere hørt noen store forskjeller mellom spillet på konsollene, annet enn grafikk og andre fancy replays osv? Er gameplayet helt likt?

Prøvde FIFA 15 på Xbox 360, og det var tilnærmet helt identisk til FIFA 14. De store forskjellene vil nok være på PS4 og Xbox One. Bedre væreffekter, bane som blir synlig utslitt, bedre lys, bedre gress, bedre replays, og mer realistisk ballfysikk.

Lenke til kommentar

Fått et okei lag nå.. Har flere, men dette er første prio..

Pedro - Dos Santos - Vela
Benzema
Modric - - Iniesta

Alba - Pique - Varane - Dani Alves
Ter Stegen

Blir kanskje litt svakt mtp midtbanen. Vuderer å gå 433(2). Altså en CDM mellom CM og flytte Benzema på spiss plassen og Rakitic inn på CDM.. Jeg er stor fan av offensivt spill ettersom jeg er nokså god på å forsvare meg, så ubalanse bryr jeg meg svært lite om, spess nå i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...