Emils. Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Season ticket har aldri vært 5 dager før, det er tre dager før. Så Lørdag kan du spille det regner med. Om du har US konto vel og merke, skal du spille på norsk konto må du vel vente til Mandag/Tirsdag Endret 18. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som spiller nå? Gi oss en update Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har de fikset framerate problemet på inngang og høgdepunkter ? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har de fikset framerate problemet på inngang og høgdepunkter ? Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Er Martin Ødegaard med? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Er Martin Ødegaard med? Ikke FUT i hvert fall. Har egen tråd for FUT btw, ser at det meste havner her Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det tok lang tid å laste ner... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spilt 5 kamper i Seasons og henta intet mindre enn 5 gratis pakker i FUT. Litt random ris og ros etter et par timer i fifa 15. (nevner ikke all demo rosen på nytt, så det som var bra i demo er selvsagt bra fortsatt ) - Fikk regn i 3 av kampene og det var enda kjipere enn i 14. Føltes ut som hele spillet var i sirup. - Opplevde flere ganger at forsvarspilleren min kolliderte med motstanderen sin spiss etter keeperen ga retur. Det endte med at de bare blir stående og gå inn i hverandre. Fikk 2 mål imot på at en midtbanespiller fra motsatt lag kommer joggende og setter den selv om både spissen og forsvarspilleren min var 4x nærmere ballen. - Virka som den drev å auto switcha for meg selv om jeg bytta over til bare air balls. - Glitcha litt rundt spillere i cutscenes noen ganger. - Nyeste transfers er ikke oppdatert(Welbeck, Hernandez, Falcao) noe som er rart ettersom jeg måtte laste ned Squads - Ny meny til seasons som jeg ikke likte så godt. Man må velge en tile for å få opp en ny overlay meny for å velge lag. og der står kun stjerner og ikke tall på hvor gode lagene er. Først etter man velger lag og drakt får man se statsa til laget. - Når kampen er ferdig kan man trykke next match og gå rett ut i matchmaking med samme lag. - ALT i ultimate team var veldig mye raskere! spesielt åpning av pakker og sende ting til Club eller transferpile. Ble mer ris enn ros, men spillet føles jo veldig bra som i demo. deilig flyt det aller meste av tiden. Gleder meg til å spille mer, men må spare noen timer til helga:p Største plusset er selvsagt at jeg fikk in form Di Maria i ene gratispakka, burde være verdt litt. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spillet er mer ødelagt enn det noensinne har vært.. Tror du fifa 14 var ille.. Så er dette ikke i nærheten av å være bedre..Ja spillet flyter bedre, grafikken er bedre..Men resten er dritt..Her får man altså rødt kort for å treffe ballen fra sida. Det var ikke noe slide tackle eller noe i den duren.. 35m unna mål var jeg.Skudd er helt ødelagt.. Curve mål er tilbake og du har større sjanse å score fra 25+ enn fra 15. Ballen dupper hele tiden. Pace er viktigst.Toppen av det hele, kick off glitchen fungerer bedre enn noen gang. Gjennombrudspasninger er nesten ubrukelig, innlegg er nesten ubrukelig..Hva sitter man igjen med da? Pace.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) - Endret 18. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Har også inntrykk av at curve fra 16-25 er letteste måte å score atm. Blir litt mongo. Innlegg var også veldig vanskelig, kan jo bare tilvenning og at det er gjort om litt, men jeg klarte bare komme til et par sjanser på hode. selv i 2v1 situasjoner var det vrient å få ballen på hode til min spiller Edit: kryssa fingrene for en day one patch? Endret 18. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Spillet er mer ødelagt enn det noensinne har vært.. Tror du fifa 14 var ille.. Så er dette ikke i nærheten av å være bedre.. Ja spillet flyter bedre, grafikken er bedre.. Men resten er dritt.. Her får man altså rødt kort for å treffe ballen fra sida. Det var ikke noe slide tackle eller noe i den duren.. 35m unna mål var jeg. Skudd er helt ødelagt.. Curve mål er tilbake og du har større sjanse å score fra 25+ enn fra 15. Ballen dupper hele tiden. Pace er viktigst. Toppen av det hele, kick off glitchen fungerer bedre enn noen gang. Gjennombrudspasninger er nesten ubrukelig, innlegg er nesten ubrukelig.. Hva sitter man igjen med da? Pace.. Det du skriver passer ikke med NOEN andres vurderinger av spillet? Endret 18. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Kjenner meg heller ikke igjen av dette der? Jeg har langskudd FETISH, har scoret på 2-3 skruballer og langskudd utafor 16 på 30-50 kamper på demoen.. Pace hjelper, men min erfaring er at om en kjapp spiller har igjen mer kondisjon enn motstanderen så løper han lett i fra dem, ellers er det nesten som før, men litt justert.. Endret 18. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Dommeren blåser av når du er på 16metern å ja.. Trodde det var ille i fjor hvor han blåste av når du ble spilt igjennom på midten.. men dette tar nye høyder. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor gidder du å spille da egentlig? EA Access må være perfekt for sånne som deg. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor gidder du å spille da egentlig? EA Access må være perfekt for sånne som deg. Tåler du ikke å høre at spillet får kritikk? Type Justin Bieber fan som ikke vil innse at det er noe galt med personen? Spiller fordi fotball er min lidenskap, og har spilt fifa siden jeg knapt kan huske det 4 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Rart du har en helt total annen mening enn haugevis av andre.. Spillet har sine feil, men du får det jo til å høres ut som et totalt takras.. Sitter du der å fisker etter negative ting så fort det skjer en situasjon? Med dommer avblåsninger så er det tilfeller fremdeles, men på langt nær like hyppig som på 14. At de har justert pace er bare positivt, altså at ikke absolutt ALLE forsvarerene tar igjen hvem som helst med ballen, nå merker man mer forskjell på kvalitetene på spillerene. At de har justert skudd slik at det er værre å score, HELL YEAH! Herlig! Skudd Utafor 16m som du sier, sier jeg bare TULL, det skjer sjeldent hos meg på WC. At innlegg og headinger har blitt værre og, HERLIG! 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor gidder du å spille da egentlig? EA Access må være perfekt for sånne som deg. Folk kommer til å ha forskjellig oppfatning av spillet. Mye positivt, men det er ALLTID mye positivt om Fifa før spillet kommer ut. Hvert eneste år. Når spillet kommer ut og folk får sagt sine egne og sanne meninger, ender det opp med at EA nok en gang blir forhatt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Kjenner meg heller ikke igjen av dette der? Jeg har langskudd FETISH, har scoret på 2-3 skruballer og langskudd utafor 16 på 30-50 kamper på demoen.. Pace hjelper, men min erfaring er at om en kjapp spiller har igjen mer kondisjon enn motstanderen så løper han lett i fra dem, ellers er det nesten som før, men litt justert.. trur jeg har scoret på dobbelt så mange utenfor 16 som innenfor både i demo og full versjon. Dette er jo kun førsteinntrykk etter 2 timer spilt. men jeg skal lett innrømme at jeg tenkte mer enn 1 gang at demoen virka mer ferdig:p Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor gidder du å spille da egentlig? EA Access må være perfekt for sånne som deg. Tåler du ikke å høre at spillet får kritikk? Type Justin Bieber fan som ikke vil innse at det er noe galt med personen? Spiller fordi fotball er min lidenskap, og har spilt fifa siden jeg knapt kan huske det Seriøst svar du klarte å spy opp. Som teipball sier så klager du på ting som absolutt ingen andre finner. Du er til og med verre enn EA forumet. Du skal få lov å mene akkurat det du ønsker om spillet, jeg tar bare ikke din mening så seriøst når det er sånn du velger å ordlegge deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå