Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere kjøpe pakker og alt det der?

Nei men har du FIFA 14 til Xbox One å kjøper FIFA points der, så er de tilgjengelig på early access på FIFA 15.. Man får et engangs tilbud om å overføre points.. Akkurat som i fjor..

Merk dere det at det IKKE er mulig å overføre FIFA points fra Xbox360 til Xbox One..

Det må være samme konsoll..

Samme gjelder for ps3/4..

Bare at ps4 ikke har early access.. Så det spiller i grunn ingen rolle med mindre man har FIFA points fra før..

Lenke til kommentar

Hos meg står det at spillet er tilgjengelig 23/9. Er det ikke sånn at hvis man kjøper EA access så får man spille 6 timer fem dager før release?

Har du kjøpt fra US STORE eller norske?

For de som har US STORE så er spillet tilgjengelig i dag rundt klokka 18:00 for 6 timer. Da må man gå innpå early access og sjekke om det har kommet et bilde av FIFA 15. Da vil det stå "Trial" under..

For de som har norsk, så er det på lørdag en eller annen tid.. Ettersom USA har lanseringsdatoen 2 dager før Europa (noe som er helt latterlig)

Lenke til kommentar

Nei men har du FIFA 14 til Xbox One å kjøper FIFA points der, så er de tilgjengelig på early access på FIFA 15.. Man får et engangs tilbud om å overføre points.. Akkurat som i fjor..

Merk dere det at det IKKE er mulig å overføre FIFA points fra Xbox360 til Xbox One..

Bare at ps4 ikke har early access.. Så det spiller i grunn ingen rolle med mindre man har FIFA points fra før..

Hm??

fut-15-carryover-header.jpg

Lenke til kommentar

Hm??

fut-15-carryover-header.jpg

Beklager for miss info, jeg leste litt fort igjennom det og tolket det som at man ikke kunne overføre med mindre det var samme platform.. Men det er det jo..

Godt det er noen som passer på, haha :)

Lenke til kommentar

Hva jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke begynner å forberede web appen før..

Tror folk hadde godtatt om de stengte web appen for 14, en-to uker før FIFA 15.

Blir bare 6 timer med spilling, såtror jeg kommer bare til å åpne pakker anyway, Større sjanse for å få noe bra tidlig enn om jeg skulle ha åpnet pakker når spillet kom ut..

Men på en annen side så hadde det vært lurt å skrape sammen mest mulig coins på 6 timer ettersom en del ikke har tilgang på FIFA så tidlig, å derfor vil prisene være lave på gode spillere.. For å ikke snakke om at det er 4 dager etter man har brukt opp spille tiden man må ha noe å bedrive tiden med. Så da kunne man åpnet pakker og tradet med det man får/har av coins. Men da er sjansen altså mindre for å få noe bra fordi en del kommer til å åpne opp pakker i dag.. Så tja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...