Emils. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 De som skryter har sikkert spilt PES 14 også, det har ikke jeg. Så jeg kan ikke sammenligne det på noen måte. Jeg sammenligner PES 15 mot FIFA 15, og der synes jeg FIFA føles bedre ut, og ikke minst ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Prøvd PES 15 i et par kamper nå og forstår virkelig ikke hvordan det ble kåret til Gamescom's beste fotballspill. Min personlige meninger at spillet flyter dårlig, altså at det går sakte (usaklig sakte), samt at ting er knotete mtp. det å slå pasninger, skudd osv. Det har nok noe å gjøre med at jeg er en FIFA-person, men FIFA 15 ser og føles mye bedre ut. TL;DR: Forskjellen er like stor som coveret. FIFA er Messi. PES er Gøtze. Det som også må nevnes, og som for øvrig er idiotisk, er at PES ikke slenger ut noe demo på PC og samtidig ser verre ut enn på "next gen" konsollene. http://www.incgamers.com/2014/08/pes-2015-on-pc-to-have-worse-visuals-than-ps4xbox-one Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg synes både FIFA 14 og PES 2014 var rævdårlige. Tror begge to blir mye bedre nå, og jeg håper jo virkelig at vi får to virkelig gode spill. Men er skeptisk inntil jeg får spilt nok av begge de ferdige versjonene, og tror nok mye av det er pga fjorårets ekstreme fadeser. FIFA-demoen er jo grei nok, men den nye L1+trekant er trekant. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dere som får testet fullversjon torsdag håper jeg har tid til en liten feedback her på forumet! B-) 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg blir i alle fall irritert om EA har valgt å gjøre ting enklere, sånn mtp. keepere, skudd osv. Føler det er så godt balansert det nesten kan bli sammenlignet med tidligere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Neste fredag er det tid for FIFA 15. Kjenner jeg gleder meg nå! Demoen var herlig! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tirsdag her, perfekt å gå på ei friuke på onsdags morgen! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det hørtes ikke feil ut akkurat! Bare lurer på hvilket lag jeg skal starte med. Har vært Chelsea, PSG, Real Madrid, Rosenborg, Arsenal dem siste 5 år med FIFA som start save. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nå er jeg klar for å ha hele spillet! Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan fikse early access nå i dag (torsdag)? Har US konto. Må jeg kjøpe hele spillet på PS Store (US) da eller kan jeg få early access bare osv? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det hørtes ikke feil ut akkurat! Bare lurer på hvilket lag jeg skal starte med. Har vært Chelsea, PSG, Real Madrid, Rosenborg, Arsenal dem siste 5 år med FIFA som start save. Manchester United. "The Comeback" Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Manchester United her også! Du søker opp EA Access i Xbox Store og kjøpet abn, anbefaler 1 mnd. Der inne i EA Access Hub får Du tilgang til å laste ned når den blir tilgjengelig. Spillet er også billigere å kjøpe med EA Access. Edit: så nå at du hadde PS regner med det et samme fremgangsmåte der. Endret 17. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Awesome! Ja, håper det er samme på PS. Vet du akkurat når den blir tilgjengelig i dag da? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det er jeg usikker på egentlig, er ikke hjemme fra jobb før 05:30, håper det er tilgjengelig da, men tvilsomt. Kjett at det bare er 6 timer med gameplay.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Herregud, jeg som gledet meg så mye til senere i dag.. So what is it? How much does it cost? And how does it effect FIFA? See below. EA Access - The Details EA Access is available 'exclusively' on Xbox One Fuck you Microsoft/EA! Er noe fishy ved hele greien.. demoen kom også ut en dag tidlig til One enn PS4. Endret 17. september 2014 av tc47 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hæææ? Hva faen? Det skulle jo være løsningen til PS4 og X1 ettersom at de ikke videreførte Season Ticket fra Ps3/360.. Herregud så idiotisk. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Står litt mer her ser jeg, forøvrig enig i Sony på en måte.. Jeg kommer ikke til å fornye mitt abn uten å få særlig valuta for pengene iallefall. http://www.gamespot.com/articles/sony-said-no-to-ps4-ea-access-program-because-its-/1100-6421390/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ja, skjønner jo det litt. Men hadde glatt betalt 30 kroner for å spille FIFA 15 i morgen i 6 timer altså... Faen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Hadde en artig fail i demoen akkurat nå http://youtu.be/S9D6baRBZOI Endret 18. september 2014 av olehenri 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 SnipManchester United. "The Comeback"Det står mellom Man Utd og Chelsea pr dags dato. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Early access er ikke bare 6 timer spilling for dere som klager på at Sony ikke vil ha det på konsollen.. Du får FIFA 14, Battlefield 4, Madden, og need for speed Rivals helt gratis (bortsett fra at du betaler 5$ da men.. For å ikke snakke om at du får 10% avslag på pakker og selve spillet.. Altså ca 50kr billigere, og det koster rundt 30kr mnd.. Du får også prøve spillet i 6 timer.. Altså en vinn-vinn situasjon.. Det kommer nok andre EA spill fortløpende.. Det er ikke værre enn å avslutte medlemskapet før det går ut så har man glatt tjent på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå