Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ja det L1 + trekant er bare å drite i. Har prøvd mange ganger, men får det ikke til mer Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har prøvd litt jeg også nå og må motvillig innrømme at jeg liker det. Som flere har nevnt er skytingen mer utfordrende men det kommer vel med litt øving. Kommer allikevel ikke til å kjøpe spillet før jeg har testet den ferdige utgaven, klok av skade. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Spilte en del timer i går igjen (skal liksom bare ta eeen kamp til) og holder fortsatt på at dette er den beste Fifaen jeg kan huske. Flyten er fantastisk og alt føles mye åpnere. Scora en del mål som ikke hadde vært mulig å få til på '14, og noen av dem var nydelige! Hver eneste header har jeg bomma på (og det er bra EA!) Har akkurat samme følelsen! Eeeen kamp til a :-p Har prøvd å spilt litt på semi pass og skudd .. Litt frustrende, ganske stor forskjell fra det å assist.. Hvilke tanker har dere om det ? Endret 15. september 2014 av uggy Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 x1 US store har release 23. så da får man spillet 2 dager før. Kjører man EA access i tillegg kan man spille 5 dager før.men da bare 6 timer om jeg har skjønt riktig. Noen som har prøvd slike trials før? er det en klokke som tikker konstant mens du spiller? Kan man spille online? om man kan game online de 6 timene så kommer jeg til å spare ult team til release ettersom jeg kommer til å bruke alt for mye tid i menyer der. Ja, jeg prøvde dette med NHL. Man fikk bare opp tiden ved oppstart. Første gangen sto det at det var under 6 timer igjen. Andre gangen sto det at det var under 3 timer. og siste gangen var det under 30min. Trodde jeg skulle rekke en siste kamp online, men ble kastet ut 5 min før slutt. så vær obs på det om du skal spille online. Men noen som vet hvilket klokkeslett de kommer til å slippe fifa for early access brukere? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 x1 US store har release 23. så da får man spillet 2 dager før. Kjører man EA access i tillegg kan man spille 5 dager før.men da bare 6 timer om jeg har skjønt riktig. Noen som har prøvd slike trials før? er det en klokke som tikker konstant mens du spiller? Kan man spille online? om man kan game online de 6 timene så kommer jeg til å spare ult team til release ettersom jeg kommer til å bruke alt for mye tid i menyer der. Ja, jeg prøvde dette med NHL. Man fikk bare opp tiden ved oppstart. Første gangen sto det at det var under 6 timer igjen. Andre gangen sto det at det var under 3 timer. og siste gangen var det under 30min. Trodde jeg skulle rekke en siste kamp online, men ble kastet ut 5 min før slutt. så vær obs på det om du skal spille online. Men noen som vet hvilket klokkeslett de kommer til å slippe fifa for early access brukere? Det blir vell torsdag klokken 09 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Spilte en del timer i går igjen (skal liksom bare ta eeen kamp til) og holder fortsatt på at dette er den beste Fifaen jeg kan huske. Flyten er fantastisk og alt føles mye åpnere. Scora en del mål som ikke hadde vært mulig å få til på '14, og noen av dem var nydelige! Hver eneste header har jeg bomma på (og det er bra EA!) Har akkurat samme følelsen!Eeeen kamp til a :-p Har prøvd å spilt litt på semi pass og skudd .. Litt frustrende, ganske stor forskjell fra det å assist.. Hvilke tanker har dere om det ? jepp samme følelse jeg og alle som jeg har spilt med har sitti med, keeperene gjør noen helt uforståelig latterlige tabber men antar disse vil ordnes litt opp i. semi pass og skudd må jeg alltid spille med, liker å kontrollere litt mer enn at computeren styrer mesteparten av det jeg gjør, så noen av pasningene mine blir litt mer uortodokse. Er sjeldent l1+ trekant funker nå, men av og til så gjør den det og da er det vakkert timet Selve skudd føler jeg også er vanskeligere å score på lengre hold med eller uten assist, skal noe spesielt til om den går inn, evt en supertabbe. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ja det L1 + trekant er bare å drite i. Har prøvd mange ganger, men får det ikke til mer Det varierer litt hos meg. Har fått til noen fantastiske angrep med denne funksjonen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 L1 + Trenkant evt LB + Y som det er hos meg fungerer som bare det fortsatt, men man må se løpet og time det. Man kan ikke i like stor grad bare trykke det på midtbanen og forvente at man ender opp alene mot keeper. Lenke til kommentar
Pussydriver Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 kommer det collectors edition til fifa 15? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ultimate team edition kan vel såvidt kalles en collectors? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 https://www.facebook.com/EmileHeskeyFanPage/posts/10152775794224665 Beklager å linke til facebook, men poppet opp her. Er dette noe nytt? Hvis det et, noen tanker? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kommer for noen dager siden. Er for å stoppe de som har flere kontoer og/eller jukser. Bra at de gjør det vanskelig. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Noen som vet når idag web app åpner? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvilken dato kan man teste Fifa 15 om man har EA access? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 beste plass å kjøpe, fifa 15 ultimate edition? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvilken dato kan man teste Fifa 15 om man har EA access? 5 dager før release. beste plass å kjøpe, fifa 15 ultimate edition? x1 hongkong eller us store trur jeg. Usikker hvor som er best på ps4. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvilken dato kan man teste Fifa 15 om man har EA access? Torsdag om du har US. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Prøvd PES 15 i et par kamper nå og forstår virkelig ikke hvordan det ble kåret til Gamescom's beste fotballspill. Min personlige meninger at spillet flyter dårlig, altså at det går sakte (usaklig sakte), samt at ting er knotete mtp. det å slå pasninger, skudd osv. Det har nok noe å gjøre med at jeg er en FIFA-person, men FIFA 15 ser og føles mye bedre ut. TL;DR: Forskjellen er like stor som coveret. FIFA er Messi. PES er Gøtze. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ser folk skryter veldig, men gidder ikke å teste enda selv. Føler at jeg er skeptisk til begge spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå