Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte en del timer i går igjen (skal liksom bare ta eeen kamp til) og holder fortsatt på at dette er den beste Fifaen jeg kan huske. Flyten er fantastisk og alt føles mye åpnere. Scora en del mål som ikke hadde vært mulig å få til på '14, og noen av dem var nydelige! Hver eneste header har jeg bomma på (og det er bra EA!) :)

Har akkurat samme følelsen!

Eeeen kamp til a :-p

Har prøvd å spilt litt på semi pass og skudd .. Litt frustrende, ganske stor forskjell fra det å assist.. Hvilke tanker har dere om det ?

Endret av uggy
Lenke til kommentar

x1 US store har release 23. så da får man spillet 2 dager før. Kjører man EA access i tillegg kan man spille 5 dager før.men da bare 6 timer om jeg har skjønt riktig.

Noen som har prøvd slike trials før? er det en klokke som tikker konstant mens du spiller? Kan man spille online?

om man kan game online de 6 timene så kommer jeg til å spare ult team til release ettersom jeg kommer til å bruke alt for mye tid i menyer der. :p

Ja, jeg prøvde dette med NHL.

Man fikk bare opp tiden ved oppstart. Første gangen sto det at det var under 6 timer igjen. Andre gangen sto det at det var under 3 timer. og siste gangen var det under 30min. Trodde jeg skulle rekke en siste kamp online, men ble kastet ut 5 min før slutt. så vær obs på det om du skal spille online.

Men noen som vet hvilket klokkeslett de kommer til å slippe fifa for early access brukere?

Lenke til kommentar

x1 US store har release 23. så da får man spillet 2 dager før. Kjører man EA access i tillegg kan man spille 5 dager før.men da bare 6 timer om jeg har skjønt riktig.

Noen som har prøvd slike trials før? er det en klokke som tikker konstant mens du spiller? Kan man spille online?

om man kan game online de 6 timene så kommer jeg til å spare ult team til release ettersom jeg kommer til å bruke alt for mye tid i menyer der. :p

Ja, jeg prøvde dette med NHL.

Man fikk bare opp tiden ved oppstart. Første gangen sto det at det var under 6 timer igjen. Andre gangen sto det at det var under 3 timer. og siste gangen var det under 30min. Trodde jeg skulle rekke en siste kamp online, men ble kastet ut 5 min før slutt. så vær obs på det om du skal spille online.

Men noen som vet hvilket klokkeslett de kommer til å slippe fifa for early access brukere?

Det blir vell torsdag klokken 09 :)

Lenke til kommentar

Spilte en del timer i går igjen (skal liksom bare ta eeen kamp til) og holder fortsatt på at dette er den beste Fifaen jeg kan huske. Flyten er fantastisk og alt føles mye åpnere. Scora en del mål som ikke hadde vært mulig å få til på '14, og noen av dem var nydelige! Hver eneste header har jeg bomma på (og det er bra EA!) :)

Har akkurat samme følelsen!

Eeeen kamp til a :-p

Har prøvd å spilt litt på semi pass og skudd .. Litt frustrende, ganske stor forskjell fra det å assist.. Hvilke tanker har dere om det ?

jepp samme følelse jeg og alle som jeg har spilt med har sitti med, keeperene gjør noen helt uforståelig latterlige tabber men antar disse vil ordnes litt opp i. semi pass og skudd må jeg alltid spille med, liker å kontrollere litt mer enn at computeren styrer mesteparten av det jeg gjør, så noen av pasningene mine blir litt mer uortodokse. Er sjeldent l1+ trekant funker nå, men av og til så gjør den det og da er det vakkert timet :)

Selve skudd føler jeg også er vanskeligere å score på lengre hold med eller uten assist, skal noe spesielt til om den går inn, evt en supertabbe.

Lenke til kommentar

Prøvd PES 15 i et par kamper nå og forstår virkelig ikke hvordan det ble kåret til Gamescom's beste fotballspill. Min personlige meninger at spillet flyter dårlig, altså at det går sakte (usaklig sakte), samt at ting er knotete mtp. det å slå pasninger, skudd osv. Det har nok noe å gjøre med at jeg er en FIFA-person, men FIFA 15 ser og føles mye bedre ut.

TL;DR: Forskjellen er like stor som coveret. FIFA er Messi. PES er Gøtze.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...