Skipstrixy Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Håper for guds skyld EA går tilbake til Turneringsmodus i Fifa 15. Det var en innmari stor skuffelse med Fifa 14, at man ikke lenger kan sette opp turneringer på samme måte som man kunne på Fifa 13.... Forøvrig er det noen småting til som irriterer med med Fifa 14. En av de tingene er at dommerene blåser for offside hele tiden (og dermed delegger flyten i kampen), selv om det ikke er av praktisk betydning for spillet. Endret 14. juni 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Tiurneringsmodus er tilbake Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Den desidert mest frustrerende fløyteblåsinga på FIFA 14 er når man scorer og dommeren heller dømmer straffespark. 2 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Lurer på om det blir early access på dette spillet som i fjor. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) haha er morsomt når det skrives i tråden her at fifa er det samme hvert år, men det er jo et fotball spill! Endret 18. juni 2014 av winmedi Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Lurer på om det blir early access på dette spillet som i fjor. Ikke noe å lure på. Cash money! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 haha er morsomt når det skrives i tråden her at fifa er det samme hvert år, men det er jo et fotball spill! Godt observert Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ja, nå har jeg faktisk kvittet meg med FIFA 14 til PS4 fordi jeg ikke klarte det spillet lenger. Så nå er det FIFA 13 til PS3 som gjelder frem mot FIFA 15. Selv hvor dårlig FIFA 15 evt. måtte bli vet jeg at jeg kommer til å kjøpe det. Det kommer ikke akkurat veldig mange spill å kjøpe isteden, og man må også tenke på hva man får av underholdning med tanke på hvor mange timer man bruker på spillet. Jeg håper i alle fall L1 + trekant er forbedret og pro clubs har blitt pusset opp. Så får vi se hva som skjer med det andre. Har en dårlig magefølelse på at EA også kommer til å fokusere på det visuelle ettersom det er nye maskin osv. Likte Fifa 14 i seg selv. Det var kjekt at det var lettere å score på langskudd osv. Men jeg hater hvordan dommerene konstant blåser av for offside når det ikke er NOEN vits i å blåse offside (som at en spiller i offside ikke er i nærheten av å få ballen, men det likevel blåses og flyten ødelegges)! Samtidig er det helt elendig at det ikke er med noen turneringsmodus. Jeg hater og Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Den desidert mest frustrerende fløyteblåsinga på FIFA 14 er når man scorer og dommeren heller dømmer straffespark. Dette har skjedd med meg også.... Hva i F****.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det skjedde med meg én gang i 12 eller 13. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fifa-15-features-emotional-intelligence?utm_campaign=fifa15-social-global-ic-fb-fifa15-e3-intelligence-060914-fb-text-site-ramp&utm_source=facebook&utm_medium=social&sourceid=fifa15-social-global-ic-fb-fifa15-e3-intelligence-060914-fb-text-site-ramp&cid=22343&ts=1403107691793&sf27484773=1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Med tanke på at det skal lagres og sånt under match går det på bekostning av ting som faktisk kan bedre gameplayet.... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) . Endret 22. juni 2014 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 http://youtu.be/4YnW6HBEVKk Da blir det FIFA. Antar at Konami har tatt dette fra neste generasjon, og den traileren og selve spillet ser tamt ut. Virkelig noen som ikke klarer å lage gode trailere der.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Så ikke ut som om Konami gadd en gang... Ny link her: https://www.youtube.com/watch?v=hK6lPR3x7XA Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Som jeg nevnte tidligere i tråden er det veldig lite eller ingen informasjon om spillet i en trailer, det er egentlig rart at spillutviklere lager trailere i det hele tatt. Men de har sikkert tall som viser at det ikke er helt bortkastet å lage dette. Det eneste som betyr noe er hvordan virkelig gameplay ser ut, og det ligger fortsatt flere måneder fram i tid. Utover det er jeg bare interessert i fakta om hva de har lagt til eller fjernet. Endret 27. juni 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Helt håpløst at Microsoft fortsatt har ekslusiv rettighet på Ultimate Team Legends. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Mens jeg setter pris på hvert spill hvor jeg slipper å se legends. Jeg synes at EA i altfor stor grad sikter seg inn på de yngste spillerne, og legger inn ting som er helt urealistisk. Legends, chemistry styles, + ferdigheter osv . Chemistry styles og ferdighetskortene minner i altfor stor grad om doping og har ingenting i et spill å gjøre. Jeg er så sterkt imot legends at jeg gjerne betaler noen hundrelapper ekstra for å slippe det, selv om jeg ikke vet hvordan det skulle forandret noe Jeg hadde ikke brukt et legendekort om jeg fikk det i pakke, da hadde jeg bare solgt. Ferdighetskortene discarder jeg alltid. Chemistry styles skal jeg innrømme at jeg bruker, men skulle helst sluppet å ha dette i spillet. Dortmund kan ikke bare gjøre Hummels raskere sånn i en fei, det ville krevd målrettet trening over tid og det er ikke sikkert at han ville blitt noe særlig raskere. Endret 30. juni 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Skal innrømme at det ser bra ut! Gleder meg til å prøve hvordan gameplayer drar nytte av dette. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ser bra ut. Håpet forbedret fysikkmotor også betyr at Ea fjerner dette til fordel for dette Er lei av at selve scoringen blir spolert av elendig nettfysikk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå