oscrue10 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Kan komme for seint også. Elkjøp har levert for seint til meg to år på rad. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det beste er vel å kjøpe det fra US markedplace Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ingen som tenker å kjøpe det på Ps Store? Eg veit at eg ein eller annan gong i framtida gjerne skulle hatt det fysisk til hytteturen, men det er så deilig å ha spela på harddisk. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 x1 US store har release 23. så da får man spillet 2 dager før. Kjører man EA access i tillegg kan man spille 5 dager før.men da bare 6 timer om jeg har skjønt riktig. Noen som har prøvd slike trials før? er det en klokke som tikker konstant mens du spiller? Kan man spille online? om man kan game online de 6 timene så kommer jeg til å spare ult team til release ettersom jeg kommer til å bruke alt for mye tid i menyer der. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kjøper dere fra Hong Kong Store får dere spille klokka 18:00 på den 22. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det noe som vet om det er slik det var i fjor? at dersom du har FIFA points på fifa14 så blir det overført til FIFA 15? Var jo mulig dette allerede på early access.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kjøper dere fra Hong Kong Store får dere spille klokka 18:00 på den 22. Xbox eller PS? Kan man ikke risikere å få spillet på japansk da? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har ikke spilt FIFA siden steinalder tiden, så skal bli kjekt nå i disse onlinetider å teste Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har ikke spilt FIFA siden steinalder tiden, så skal bli kjekt nå i disse onlinetider å teste Det fantes da du var ung også ja? 1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Apropos nostalgi: 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har ikke spilt FIFA siden steinalder tiden, så skal bli kjekt nå i disse onlinetider å teste Det fantes da du var ung også ja? 3 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Apropos nostalgi: Herlig video, fantastisk å se hvordan utviklingen har vært opp igjennom årene! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har ikke spilt FIFA siden steinalder tiden, så skal bli kjekt nå i disse onlinetider å teste Det fantes da du var ung også ja? *snip*Tipper at den var planlagt Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kjøper dere fra Hong Kong Store får dere spille klokka 18:00 på den 22. Xbox eller PS? Kan man ikke risikere å få spillet på japansk da? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Lær Japansk samtidig som du spiller FIFA da. Vinn-vinn-situasjon! 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det enkelt å kjøpe fra andre regioner på PS-store? Har akkurat kjøpt min første PS, istedenfor Xbox. Et det bare å bytte innstillinger eller trenger man VPN? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kan hende at du må opprette ny konto og velge landet du vil ha tilgang til. Jeg har opprettet en amerikansk og en japansk Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Apropos nostalgi: Herlig video. Husker godt mitt første spill, FIFA04 Selv om det har skjedd mye endringer, så vil jeg mene utifra videoen at fra FIFA07 til FIFA09 er det meste nesten helt identisk. Det er også samme cover på FIFA06 og FIFA09. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Spilte en del timer i går igjen (skal liksom bare ta eeen kamp til) og holder fortsatt på at dette er den beste Fifaen jeg kan huske. Flyten er fantastisk og alt føles mye åpnere. Scora en del mål som ikke hadde vært mulig å få til på '14, og noen av dem var nydelige! Hver eneste header har jeg bomma på (og det er bra EA!) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Spillet er 100 ganger mer balansert enn tidligere utgaver. Det er sikkert. Jeg har enda ikke opplevd at noen ting er OP. Som er fantastisk deilig. Det er også deilig å føle at du er Hazard. Det fantastiske rykket han har og muligheten til å vende fort. Selvfølgelig er det noen som klager på det også, men det er nok folk som har brukt L1 + trekant i flere år nå, som plutselig finner ut at de må lære FIFA på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå