G27 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvis noen kommer over et "tilbud" hvor man får kjøpt PS4 + Fifa 15 så setter jeg pris på om det blir skrevet her Her er et slikt tilbud til Xbox One. http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/spillekonsoll/microsoft-xboxonefifa15/209623.3059/ Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Du må aktivere begge som primær konto om du ikke har gjort det Ok, det var jeg ikke klar over. Takk skal du ha. Trodde at man bare kunne ha én primær. Det er mulig å kjøpe og laste ned nå (men ikke få spilt ennå)? Tenker du på FIFA 15 fra US? Ja. Må vente til 23. September kl 09.00. Men du kan pre loade fra den 21. Jeg kan ikke kjøpe og laste ned allerede nå (og bare ikke få startet opp spillet før release)? Tenkte bare at det sikkert går tregere å laste ned hvis alle skal laste ned samtidig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Nei, du får to dager på deg. Så har vel tid ? Jeg vet ikke om spillet har gått gold allerede. Endret 13. september 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 vært mulig å preloade på x1 en liten stund allerede. så spillet burde jo være ferdig:p Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Såpass ja. Burde vel kanskje lansert en nyere demo da. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hva betyr "gått gold"? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ferdig utviklet og klart til å gis ut 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Såpass ja. Burde vel kanskje lansert en nyere demo da. veldig enig. Tenkte litt på det i går. 10 dager til det slippes i USA. var pussig å kunne preloade så tidlig, men spill må jo være ferdig en liten stund før release egentlig? tar jo antageligvis litt tid å produsere opp alle fysiske kopier og sende de rundt til hele verden. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Det er vanlig, så slippes også update med spillet som må lastes ned. Same procedure as every year. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Blir vel fort ein patch etter ein månads tid og med ein og annan buggelort. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Er jo standard med day one patcher. vært i mange år Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Hvis noen kommer over et "tilbud" hvor man får kjøpt PS4 + Fifa 15 så setter jeg pris på om det blir skrevet her Her er et slikt tilbud til Xbox One. http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/spillekonsoll/microsoft-xboxonefifa15/209623.3059/ Jeg venter også på en slik "Bundle". (PS4+Fifa 15) Har prøvd å finne det, uten hell. Men det bør vel snart dukke opp noe slikt. Endret 14. september 2014 av sir-alex Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har enda ikke bestilt spillet til PS4. Tenker å få kjøpt det på butikk, samme dagen som det kommer ut. Er det muligheter for det? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har enda ikke bestilt spillet til PS4. Tenker å få kjøpt det på butikk, samme dagen som det kommer ut. Er det muligheter for det? Ja, hvis du handler tidlig på dagen Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Alanzinho med 5 star skills kan bli gøy å bruke han nå som fifa 15 er nesten ribbet for 5 star skillere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har enda ikke bestilt spillet til PS4. Tenker å få kjøpt det på butikk, samme dagen som det kommer ut. Er det muligheter for det? Ja, hvis du handler tidlig på dagen FIFA pleier vel ikke å være noe problem å få tak i? Har aldri vært det for mitt vedkommende i alle fall. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 pleier aldri være stress å få spill i butikk lenger. Elkjøp og Lefdal har som regel alltid nok. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Enig. Fifa kommer i så store volum at du kan ta det helt med ro Har selv forhåndsbestilt fra nettbutikk, men det er fordi det er fint å få det i postkassa en dag eller to før og ikke fordi jeg er redd for å ikke få tak i et eksemplar. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ja, FIFA har ikke så stor hype som f.eks. GTA V hadde. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det beste er å forhåndsbestille fra nettbutikker. CDON eller noe. Har pleid å fått forhåndsbestilte spill i postkassa før de har blitt utgitt i fysiske butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå