Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må aktivere begge som primær konto om du ikke har gjort det

Ok, det var jeg ikke klar over. Takk skal du ha. Trodde at man bare kunne ha én primær.

Det er mulig å kjøpe og laste ned nå (men ikke få spilt ennå)?

Tenker du på FIFA 15 fra US?

Ja.

Må vente til 23. September kl 09.00. Men du kan pre loade fra den 21.

Jeg kan ikke kjøpe og laste ned allerede nå (og bare ikke få startet opp spillet før release)? Tenkte bare at det sikkert går tregere å laste ned hvis alle skal laste ned samtidig.

Lenke til kommentar

Såpass ja. Burde vel kanskje lansert en nyere demo da.

veldig enig.

Tenkte litt på det i går. 10 dager til det slippes i USA. var pussig å kunne preloade så tidlig, men spill må jo være ferdig en liten stund før release egentlig? tar jo antageligvis litt tid å produsere opp alle fysiske kopier og sende de rundt til hele verden.

Lenke til kommentar

Hvis noen kommer over et "tilbud" hvor man får kjøpt PS4 + Fifa 15 så setter jeg pris på om det blir skrevet her :)

Her er et slikt tilbud til Xbox One.

http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/spillekonsoll/microsoft-xboxonefifa15/209623.3059/

Jeg venter også på en slik "Bundle". (PS4+Fifa 15) Har prøvd å finne det, uten hell.

Men det bør vel snart dukke opp noe slikt.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Har enda ikke bestilt spillet til PS4. Tenker å få kjøpt det på butikk, samme dagen som det kommer ut. Er det muligheter for det?

Ja, hvis du handler tidlig på dagen

FIFA pleier vel ikke å være noe problem å få tak i? Har aldri vært det for mitt vedkommende i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...