Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

UT Gameplay er jo så nedjustert atte fy, kan jo score fra hvor som helst med hvem som helst omtrent, og de jævla statskorta mange pøser på med.. Fy!

Håper virkelig at de har forbedret den spillmodusen, så det er fristende å bruke litt tid på det også.

Endret av olehenri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skudd må forbedres og keepere må nerfes. Umulig å score når man er 1 mot 1 med keeper. Resulterer i at man alltid må gjøre den "svette" måten ved å lure keeper ut og så sende pasning til en spiller som er på åpent mål. Når man er 1 mot 1 redder keeper alt av vanlige skudd. Sikter man på hjørnet skyter man alltid utenfor.

Jeg synes spillet er balansert nå. Keeperne kan faktisk redde 1 mot 1 eller man kan faktisk bomme.

Slik som det var på FIFA 14 var det altfor lett å score alene med keeper. Man måtte bare dra sticken i hjørnet og trykke på runding. Nå man må gjøre en bevegelse eller plassere den rundt. Det går ikke alltid, men sånn er fotball. Costa har større sjanse for å sette ballen alene med keeper enn f.eks. Matic. Sånn skal det være og jeg synes også keeperne er realistisk. Ja, det er enkelte skudd som ikke burde gå inn, men sånn overall synes jeg keeperne holder formen og redder skudd de skal redde.

Jeg har prøvd kamper mot Boca Juniors, og kan si så mye som at keeperen der ikke redder samme skudd som Courtois.

Lenke til kommentar

har vel kanskje skrevet dette før men siden det er oppe igjen:p

Jeg synes keeperne tar litt mer enn de burde av gode skudd innenfor 16m og for lite av "enkle" finess skudd utenfor 16m. Godt mulig det blir justert til release.

Det er jo en viss tilvenning for hvert Fifa. tar ikke mange timene å knekke koden og finne ut at man må ha litt mer shotpower enn man er vandt til eller røre stikka litt annerledes. Trur de fleste av oss som spiller ofte setter 9/10 alene mot keeper før release uka er ferdig:p

Lenke til kommentar

Du må aktivere begge som primær konto om du ikke har gjort det

Ok, det var jeg ikke klar over. Takk skal du ha. Trodde at man bare kunne ha én primær.

Det er mulig å kjøpe og laste ned nå (men ikke få spilt ennå)?

Tenker du på FIFA 15 fra US?

Ja.

Må vente til 23. September kl 09.00. Men du kan pre loade fra den 21.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...