olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Full game gameplay av Manchester Derbyet. http://youtu.be/IU2UaEq296A Lurer på om de får bort framerate drop på cutscence og høgdepunkt på xb1 versjonen til launch .. Håper ? Håper virkelig selv..! Men nå er videoen i litt dårlig kvalitet og, måtte bruke ett program jeg ikke helt kjente til Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Spillet ligger ute til preorder/preload på X1 US store nå ser jeg, $62.99 med EA Access for Ultimate Edition. 400,- nok, ikke ille pris!Her koster det 69.99$. Hmm.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Spillet ligger ute til preorder/preload på X1 US store nå ser jeg, $62.99 med EA Access for Ultimate Edition. 400,- nok, ikke ille pris!Her koster det 69.99$. Hmm.. Da har du vel ikke EA Access abn? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Spillet ligger ute til preorder/preload på X1 US store nå ser jeg, $62.99 med EA Access for Ultimate Edition. 400,- nok, ikke ille pris!Her koster det 69.99$. Hmm..Da har du vel ikke EA Access abn?Nei glemte at man får 10% avslag med det. Altså 7$, men så koster det jo 5$ å for en mnd's medlemskap da Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Sikkert blitt stilt før, unnskyld isåfall. Kan jeg kjøpe FIFA på PSN store og amerikansk konto, og spillet selve spillet på min norske hovedkonto? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Spillet ligger ute til preorder/preload på X1 US store nå ser jeg, $62.99 med EA Access for Ultimate Edition. 400,- nok, ikke ille pris!Her koster det 69.99$. Hmm..Da har du vel ikke EA Access abn?Nei glemte at man får 10% avslag med det. Altså 7$, men så koster det jo 5$ å for en mnd's medlemskap da Jess! Jeg gikk på blemma og kjøpte 1 års før jeg fikk vite at jeg kun fikk 6 timer med early Access :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Sikkert blitt stilt før, unnskyld isåfall. Kan jeg kjøpe FIFA på PSN store og amerikansk konto, og spillet selve spillet på min norske hovedkonto? Ja, men ikke kjøpe FIFA points. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Angående det å laste ned noe til en utenlandsk konto og bruke dette på en norsk konto, så får ikke jeg spilt på japansk demo med mine norske kontoer. Demoen er der, men er noe lisenskrøll.Fortsatt litt skeptisk til å kjøpe i US Store. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Du må aktivere begge som primær konto om du ikke har gjort det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg trodde litt av poenget med FIFA 15 var at medspillere skulle reagere på enkelte personer som spilte dårlig? Jeg har bevisst prøvd å bomme på målet med samme spiller flere ganger, samt takle stygt, men ingen reaksjoner. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Demoen er visstnok en ganske gammel og veldig uferdig build. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Skudd må forbedres og keepere må nerfes. Umulig å score når man er 1 mot 1 med keeper. Resulterer i at man alltid må gjøre den "svette" måten ved å lure keeper ut og så sende pasning til en spiller som er på åpent mål. Når man er 1 mot 1 redder keeper alt av vanlige skudd. Sikter man på hjørnet skyter man alltid utenfor. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Skudd må forbedres og keepere må nerfes. Umulig å score når man er 1 mot 1 med keeper. Resulterer i at man alltid må gjøre den "svette" måten ved å lure keeper ut og så sende pasning til en spiller som er på åpent mål. Når man er 1 mot 1 redder keeper alt av vanlige skudd. Sikter man på hjørnet skyter man alltid utenfor. Neh. Tror det kalles udyktighet. 5 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Nope. Har lagt mange hundre timer inn i FIFA gjennom årene og vet hvordan man skal score. Er sikkert den beste i FIFA her inne. Keeperne er overpowered og skuddene er håpløs. Ellers liker jeg spillet. Foretrekker keeperne slik som de var før. Nå er det helt tilfeldig hvordan de presterer. Noen ganger gjør de mange idiotisk gode redninger, for så å gjøre en gigantisk tabbe som leder til mål. Skal de være så opp og ned kommer jeg til å få mye frustrasjon på UT i år. Endret 12. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) - Endret 12. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) - Endret 12. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 UT er til for å skape frustrasjon. Vil ikke tro hvor mye som har blitt knust her i huset på grunn av den latterlige modusen. Tenk på hva jeg kunne brukt alle de tusenvis av kronene på, om jeg ikke kjøpte latterlige pakker hvor det beste jeg fikk vare Bendtner. Såkk it FIFA, jeg kjøper nok spillet deres i år også.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Skudd må forbedres og keepere må nerfes. Umulig å score når man er 1 mot 1 med keeper. Resulterer i at man alltid må gjøre den "svette" måten ved å lure keeper ut og så sende pasning til en spiller som er på åpent mål. Når man er 1 mot 1 redder keeper alt av vanlige skudd. Sikter man på hjørnet skyter man alltid utenfor. Neh. Tror det kalles udyktighet.Faktisk ikke. Så på folk som spilte en nærmest endelig versjon på YouTube og de mente stort sett det samme. Er ikke bare å skyte knallhardt 1 mot 1 og forvente mål lenger. Å plassere blir viktigere i år. Spillerne har også dårligere kontroll om de skyter i høy fart. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ikke ta den kommentaren min så veldig seriøst. Demoene pleier alltid å være ganske langt fra tipp topp, pleier som regel alltid og ordne seg når fullversjonen kommer ut. Er ikke et unntak i år tror jeg. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Nope. Har lagt mange hundre timer inn i FIFA gjennom årene og vet hvordan man skal score. Er sikkert den beste i FIFA her inne. Keeperne er overpowered og skuddene er håpløs. Ellers liker jeg spillet. Foretrekker keeperne slik som de var før. Nå er det helt tilfeldig hvordan de presterer. Noen ganger gjør de mange idiotisk gode redninger, for så å gjøre en gigantisk tabbe som leder til mål. Skal de være så opp og ned kommer jeg til å få mye frustrasjon på UT i år. Best i fifa og den beste arsenal-fanen. skal si Forøvrig flott at du snakker om UT...easy mode. Endret 13. september 2014 av mafsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå