Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig så viktig for noen at Mathieu har fått en økning fra 78 til 80 og Ronaldo forblir 92? "Dette må jeg lage et bilde av, klandre EA og signere verket med et troll-meme "-,

(ikke rettet direkte til deg Olehenri)

Utrolig..

Nesten så vi burde hatt en egen stats-tråd snart for det eksploderer vel om to uker.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Prøvde også demoen på Xbox 360. Merker litt forandringer i tempoet bla. Men, grafikken ser nesten litt nedgradert ut. Mulig det bare er meg.

Nå har ikke jeg råd til noe ny konsoll med det første. Noen som vet om det er noen lignende ordning som med FIFA 14 i forhold til å overføre FUT-lag til next gen? Fks. fra Xbox 360 til Xbox One?

Må jo nesten ha FIFA 15 selv om jeg ikke har råd til ny konsoll akkurat nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Japp. Hadde et deilig skudd med Hazard i går også. Limt oppe i hjørnet. Skal sies at på sikkert 20-30 kamper har jeg kanskje 3-4 mål utenfor 16 meteren. Det er kontraster fra FIFA 14 hvor jeg hadde omtrent 1 per kamp.

Jeg trur jeg har satt fler skudd utenfor 16 enn innenfor til nå i demoen. Finessen er deilig nå, men burde kanskje justeres litt. Eller feilen ligger kanskje ikke i skuddet i seg selv, men hva keeperen burde redde.

Jeg "skjønte" endelig heading i går og satte vel 5-6 på hue. Digger at man kan få sånn syyykt trøkk i de!

Lenke til kommentar

Leker litt på futhead. Ser at De Gea har 83 i rating, og Szcsazcscsscz har 80. Burde ikke begge kanskje vert litt høyere?

Lloris og Cech har jo 85 i rating. Etter sesongen til De Gea, så syntes jeg at han fortjener 84-85. Og jeg syntes også at Szczsczsczsc fortjener ca 82.

Fatter forresten ikke hvorfor en keeper som Lloris gidder å være i Tottenham?! Blodfan?

Lenke til kommentar

Leker litt på futhead. Ser at De Gea har 83 i rating, og Szcsazcscsscz har 80. Burde ikke begge kanskje vert litt høyere?

Lloris og Cech har jo 85 i rating. Etter sesongen til De Gea, så syntes jeg at han fortjener 84-85. Og jeg syntes også at Szczsczsczsc fortjener ca 82.

Fatter forresten ikke hvorfor en keeper som Lloris gidder å være i Tottenham?! Blodfan?

Buffon er 82.

Synes også at 90 Neuer er litt sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...