Emils. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Japp. Hadde et deilig skudd med Hazard i går også. Limt oppe i hjørnet. Skal sies at på sikkert 20-30 kamper har jeg kanskje 3-4 mål utenfor 16 meteren. Det er kontraster fra FIFA 14 hvor jeg hadde omtrent 1 per kamp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Synes det er helt utrolig. Ronaldo var klart bedre enn Messi ifjor, men istedenfor å oppgradere Ronaldo så nedgraderer de Messi litt slik at overall ratingen fortsatt er høyere... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Er det virkelig så viktig for noen at Mathieu har fått en økning fra 78 til 80 og Ronaldo forblir 92? "Dette må jeg lage et bilde av, klandre EA og signere verket med et troll-meme "-, (ikke rettet direkte til deg Olehenri) Utrolig.. Nesten så vi burde hatt en egen stats-tråd snart for det eksploderer vel om to uker. Endret 12. september 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Messi har vel blitt lovet å ha høyeste rating, så hvis de skal sette opp Ronaldo må de også sette opp Messi. Da skal de også ha plass til TOTY, TOTS, informs... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har ikke laget noen ting, fant det på Facebook og tenkte å legge det ut her bare Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ikke noe Creation Center til FIFA'15 for Next-Gen konsoller heller? Jaja, kan vinke farvel til FIFA på noen år tydeligvis.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Heiv sammen en kjapp video til.. må si at det er blitt mye råere stemning på stadioen i år!http://youtu.be/MsjUhqw1TaQ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Prøvde akkurat demoen av FIFA 15 på Xbox 360, og merket bokstavelig talt null forandring fra FIFA 14. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Prøvde også demoen på Xbox 360. Merker litt forandringer i tempoet bla. Men, grafikken ser nesten litt nedgradert ut. Mulig det bare er meg. Nå har ikke jeg råd til noe ny konsoll med det første. Noen som vet om det er noen lignende ordning som med FIFA 14 i forhold til å overføre FUT-lag til next gen? Fks. fra Xbox 360 til Xbox One? Må jo nesten ha FIFA 15 selv om jeg ikke har råd til ny konsoll akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Japp. Hadde et deilig skudd med Hazard i går også. Limt oppe i hjørnet. Skal sies at på sikkert 20-30 kamper har jeg kanskje 3-4 mål utenfor 16 meteren. Det er kontraster fra FIFA 14 hvor jeg hadde omtrent 1 per kamp. Jeg trur jeg har satt fler skudd utenfor 16 enn innenfor til nå i demoen. Finessen er deilig nå, men burde kanskje justeres litt. Eller feilen ligger kanskje ikke i skuddet i seg selv, men hva keeperen burde redde. Jeg "skjønte" endelig heading i går og satte vel 5-6 på hue. Digger at man kan få sånn syyykt trøkk i de! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Mener mine ble overført fra X360 og til X1 på Fifa 14, så det burde jo være mulig at de har det i F15 også fra 360-One.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Leker litt på futhead. Ser at De Gea har 83 i rating, og Szcsazcscsscz har 80. Burde ikke begge kanskje vert litt høyere? Lloris og Cech har jo 85 i rating. Etter sesongen til De Gea, så syntes jeg at han fortjener 84-85. Og jeg syntes også at Szczsczsczsc fortjener ca 82. Fatter forresten ikke hvorfor en keeper som Lloris gidder å være i Tottenham?! Blodfan? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Fatter forresten ikke hvorfor en keeper som Lloris gidder å være i Tottenham?! Blodfan? Han liker ikke Champions League. Slik som Di Maria og Falcao. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Fatter forresten ikke hvorfor en keeper som Lloris gidder å være i Tottenham?! Blodfan? Han liker ikke Champions League. Slik som Di Maria og Falcao. Så når Arsenal faller utenfor CL neste sesong, så betyr det at Szzscczs, Øzil og co ikke liker CL? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei, for de forlater ikke en klubb i CL for en klubb utenfor CL. Duh. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Leker litt på futhead. Ser at De Gea har 83 i rating, og Szcsazcscsscz har 80. Burde ikke begge kanskje vert litt høyere? Lloris og Cech har jo 85 i rating. Etter sesongen til De Gea, så syntes jeg at han fortjener 84-85. Og jeg syntes også at Szczsczsczsc fortjener ca 82. Fatter forresten ikke hvorfor en keeper som Lloris gidder å være i Tottenham?! Blodfan? Buffon er 82. Synes også at 90 Neuer er litt sykt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) FIFA GUTTER, FIFA! Neuer på 90 er villt, gruer meg til å møte han Endret 12. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 90 var veldig voldsomt. Kan bli ei utfordring indeed. Ser mest fram til fullversjonen med tanke på å sleppe å spele mot CPU. Veit me om noko som er nytt innan Pro Clubs? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Full game gameplay av Manchester Derbyet. http://youtu.be/IU2UaEq296A Lurer på om de får bort framerate drop på cutscence og høgdepunkt på xb1 versjonen til launch .. Håper ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå