Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 De er tatt fra en youtube video av en en fyr som har ratingene: https://www.youtube.com/watch?v=ulPgk7gRx3Y&list=UUSbS4qFnwQuGcXMbdhiX3dw Ah, var ikke klar over at FIFA Ralle hadde kommet med videoen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut! Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller! Haha jeg digger den tyrefektermetoden virker som at enkelte spillere blir satt ut av det og Ja, den var spenstig! Likte godt den "Skyt der, skyt der også". 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ingen mulighet å gjøre om kantspillere til sentrale i år heller? Både Cazorla og Silva er left. kunne godt tenkt meg begge som CAM Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut! Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller! Haha jeg digger den tyrefektermetoden virker som at enkelte spillere blir satt ut av det og Ja, den var spenstig! Likte godt den "Skyt der, skyt der også". Og den wobble greia så ut som en veldig dårlig dagen derpå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Mye nytt i alle fall. En ting jeg har latt meg merk, og som jeg faktisk liker godt, er når man holder inn R1/RB og slår gjennombrudd. Føles som spilleren legger på en liten skru av noe slag. Virker veldig bra i alle fall. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvorfor er det slik at du kan fikse på hvordan spilleren/laget skal prestere i en kamp? Altså jeg mener at du kan feks gjøre at alle spillerne på laget dit kan skyte knallhardt og aldri bomme på målet. Du kan også løpe sykt fort. Eller omvendt. Hvorfor har de gjort slik at man kan gjøre sånn? Vet det var på de andre fifa spillene og. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Offline u tenker på? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Azpi skulle ha vært 80-82 et sted ihvertfall.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Når de oppdaterer James R. til 86 fra 83, kan de faen meg oppdatere spillere som presterer også. Azpi ble kåret til Chelseas beste spiller i fjor. Han er 79. Har kanskje vært ligaens beste back det siste året. Merkelig å ha så lav rating på han. Lenke til kommentar
langaA Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Noen av dere som har season ticket? Hadde det i fjor, og kunne tenkt meg det i år også. Men finner det ikke i PSstore. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 ikke season ticket på PS4(?)/Xbox One, der heter det EA Access mens det fremdeles er Season Ticket på 360/PS3Får ikke forhåndstestet spillet heller, kun 6 timer gameplay, 5 dager før release.. Med EA Access.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Full game gameplay av Manchester Derbyet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Mye dårlig forsvaring der. Rushe med spiller og takle. Endret 11. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Scoret et merkelig mål nettopp.. Jordi Alba, 30m, syk skru, elendig keeper. Håper disse blir unngått i fullversjonen! Haha. Flere som har opplevd lignende langskudd?PS! To skudd i metallet før målet kommer. 4 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Scoret et merkelig mål nettopp.. Jordi Alba, 30m, syk skru, elendig keeper. Håper disse blir unngått i fullversjonen! Haha. Flere som har opplevd lignende langskudd? PS! To skudd i metallet før målet kommer. Elendig keeper eller ei - det var jævlig awesome! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Haha den var nice! Elendig keeper seff men fortsatt kult! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Om demoen er fra Gamescom så skal keeperne ha blitt bedre etter det. Konge skru da Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 En av de kulere målene jeg har sett på tross av tvilsom keeper. Dette viser i stor grad det Emils sa om at alt føles friere. Du vet aldri hvor ballen tar veien. Mindre enn 2 uker nå.... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) når en spiller på legendary så gjør ikke keeperen så mange store tabber men dæven for en awesome scoring Endret 12. september 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Da har jeg også fått prøvd litt. Vanskelig å score på legendary.. Jeg tror finesse-skudd er noe som kommer til å bli mye brukt. Var veldig lett å score på finesseskudd. De har jo gjort det vanskeligere å bare sprinte frem til mål og trykke O. Keeperen redder som oftest da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå