Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen :p

Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut!

Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller!

Haha jeg digger den tyrefektermetoden :p virker som at enkelte spillere blir satt ut av det og :p

Ja, den var spenstig! Likte godt den "Skyt der, skyt der også".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen :p

Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut!

Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller!

Haha jeg digger den tyrefektermetoden :p virker som at enkelte spillere blir satt ut av det og :p

Ja, den var spenstig! Likte godt den "Skyt der, skyt der også".

Og den wobble greia så ut som en veldig dårlig dagen derpå :p

Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at du kan fikse på hvordan spilleren/laget skal prestere i en kamp? Altså jeg mener at du kan feks gjøre at alle spillerne på laget dit kan skyte knallhardt og aldri bomme på målet. Du kan også løpe sykt fort. Eller omvendt. Hvorfor har de gjort slik at man kan gjøre sånn? Vet det var på de andre fifa spillene og.

Lenke til kommentar

Da har jeg også fått prøvd litt. Vanskelig å score på legendary.. :p

Jeg tror finesse-skudd er noe som kommer til å bli mye brukt. Var veldig lett å score på finesseskudd. De har jo gjort det vanskeligere å bare sprinte frem til mål og trykke O. Keeperen redder som oftest da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...