Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, sånn ja. Jeg trodde du kjøpte på den amerikanske og spilte på den norske.

På PlayStation så kan du ikke kjøpe DLC på en konto fra en annen region. Så om jeg kjøper FIFA 15 på US store, kan jeg ikke kjøpe FIFA points på min norske bruker. Om din amerikanske bruker er din standard bruker blir selvfølgelig saken helt annerledes!

På PlayStation så vet jeg ikke om du kan endre land etter at brukeren er opprettet.

Lenke til kommentar

Så sinnssykt fett at de har implementert sleivspark ass! Sykest jeg har fått til nå er en volly utenfor 16 meteren som faktisk gikk rett til siden og skrudde ut på sidelinje, så endte med at ballen gikk bakover. I tillegg har jeg enkelte langskudd som faktisk nesten har blitt innkast. Digger at alt ikke føles så rett fram og at alle skudd går på mål for en gangs skyld.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen :p

Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut!

Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller!

Lenke til kommentar

http://www.futhead.com/15/squads/60678/

En vits. Walcott, Ramsey, Gibbs, Szczesny, Koscielny skal ha høyere. Viser igjen at EA ikke har peiling på hvordan de skal dele ut ratinger.

Er vel ikke så voldsomt off, men burde vært noe høyere.

Walcott, szczesny, wilshere, gibbs burde vært 1-2 opp.

Ramsey er grei imo.

Koscielny burde vært 84.

Mertesacker kunne fint vært 82.

menne, hvor er Giroud?

edit: får vi starta en boost Koscielny kampanje? :p

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen :p

Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut!

Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller!

Haha jeg digger den tyrefektermetoden :p virker som at enkelte spillere blir satt ut av det og :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...