Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Får vel ikke spilt UT på norske kontoen? Eller har xbox annet system enn PlayStation? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg skjønner ikke hvordan Xbox One-eiere kan pre loade allerede. Har spillet gått gold allerede? http://www.wpcentral.com/fifa-15-now-available-digital-preorder-xbox-one Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Har ikke hatt noe annet enn US konto jeg, hadde tilgang på alt på US i fjor.. Altså de 400,- jeg nevnte er prisen i NOK på US konto. Men rart om det ikke skulle gå om du kjøper med US lokasjon og endrer til Norsk.. Endret 11. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ah, sånn ja. Jeg trodde du kjøpte på den amerikanske og spilte på den norske. På PlayStation så kan du ikke kjøpe DLC på en konto fra en annen region. Så om jeg kjøper FIFA 15 på US store, kan jeg ikke kjøpe FIFA points på min norske bruker. Om din amerikanske bruker er din standard bruker blir selvfølgelig saken helt annerledes! På PlayStation så vet jeg ikke om du kan endre land etter at brukeren er opprettet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Her kan vi iallefall bytte land til vi ser mannen med ljåen, men jeg vet ikke hvordan det er med points osv, har egentlig ikke noe planer om å bytte til norsk heller foruten å laste ned Tv2 sumo når det kommer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Så sinnssykt fett at de har implementert sleivspark ass! Sykest jeg har fått til nå er en volly utenfor 16 meteren som faktisk gikk rett til siden og skrudde ut på sidelinje, så endte med at ballen gikk bakover. I tillegg har jeg enkelte langskudd som faktisk nesten har blitt innkast. Digger at alt ikke føles så rett fram og at alle skudd går på mål for en gangs skyld. Endret 11. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 http://www.futhead.com/15/squads/60678/ En vits. Walcott, Ramsey, Gibbs, Szczesny, Koscielny skal ha høyere. Viser igjen at EA ikke har peiling på hvordan de skal dele ut ratinger. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Æsj Cazorla er ikke CAM lenger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut! Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 http://www.futhead.com/15/squads/60678/ En vits. Walcott, Ramsey, Gibbs, Szczesny, Koscielny skal ha høyere. Viser igjen at EA ikke har peiling på hvordan de skal dele ut ratinger. EA er helt på trynet.. Latterlig at Mertesacker er ranket 83 mens Kos bare er 81. Sanchez skulle vært 85 i tillegg til at Ramsey hvertfall skulle hatt 84.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Szczesny vant golden glove og er 2 lavere en Mignolet. Mignolet for faen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 De er ikke oppdatert? EA har ikke sluppet ut alle ratingene for FIFA 15. Chill Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 De er tatt fra en youtube video av en en fyr som har ratingene: https://www.youtube.com/watch?v=ulPgk7gRx3Y&list=UUSbS4qFnwQuGcXMbdhiX3dw Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) http://www.futhead.com/15/squads/60678/ En vits. Walcott, Ramsey, Gibbs, Szczesny, Koscielny skal ha høyere. Viser igjen at EA ikke har peiling på hvordan de skal dele ut ratinger. Er vel ikke så voldsomt off, men burde vært noe høyere. Walcott, szczesny, wilshere, gibbs burde vært 1-2 opp. Ramsey er grei imo. Koscielny burde vært 84. Mertesacker kunne fint vært 82. menne, hvor er Giroud? edit: får vi starta en boost Koscielny kampanje? Endret 11. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ifølge youtube-kommentarene er Giroud 79 rated.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Lurer på når EA skal begynne å gi ratinger etter hvor gode spillere er og ikke etter navnet og klubben deres. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Giroud har sine svakheter, men helt klart sine styrker og. fortjener LETT 81. edit: Burde ikke Baines og Ivanovic vært et hakk opp? Endret 11. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jepp. Overhodet ikke 79 spiller. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg skulle klarere en ball med Kompany, han kom seg foran en spiller og skulle sparke til, han traff motspilleren i leggen slik at han bommet totalt på ballen og gikk på en snurr ut av banen Haha, mye morsomme hendelser nå. Jeg liker i alle fall at man faktisk kan bomme på ballen eller sleive den ut! Oppdaget under straffer (som keeper) at man kan trykke på trekant, runding, x og firkant så gjør keeperen enkelte trollbevegelser. Kongen for å syke ut motspiller! Haha jeg digger den tyrefektermetoden virker som at enkelte spillere blir satt ut av det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå