oscrue10 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Kom meg i mål etter å ha brukt denne youtube-videoen, japansk konto opprettet og nedlasting fra store startet Endret 10. september 2014 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fifa 15 demo for PC i den norske storen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Demoen tilgjengelig på PS Store nå! (for PS3) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 PS3 OG PS4! Gøy at japan fikk noen flere PSN-brukere i mellomtiden da, haha! Kos dere alle sammen med demoen. Er fantastisk bra! 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Endelig er den på nedlastning Tok si tid Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Downloading! Der forsvann den dagen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 På PC kunne man velge språk, men på PS4... Har problemer med oppløsningen også, noen ting legger seg utenfor bildet. Men skjermbildet jeg tok ser riktig ut, så jeg må antagelig bare fikle litt med TV'en evt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Mitt skjermbildet er også helt fucka. Alt er plassert i hjørnet. Ser unaturlig ut på en måte.. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 ahh da er det å hente ps4en på lokale post kontoret og så laste ned fifa 15 wooop! Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Det lagger noe så jævlig på Ps4...hva i helvete EA?? Klarer de faen ikke lage en demo engang... Gir opp nå, er jo ikke mulig å spille dette dritet. Lag i menyene og helt sykt i selve spillet. Endret 10. september 2014 av SmdYouNoob Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Ingen problemar her. Så langt; loving this! Elskar at det er mykje vanskeligare å score, at keeperane faktisk er gode. Emils har vel allereie sagt alt som trengs. Ein ny ting som eg ikkje forstår kvifor dei har med er den "scena" dei viser før keeperutspark og cornerar der ballen vert plassert på merker før spark. Er vel ikkje noko folk har sakna? Eller er det ein funksjon som eg ikkje forstår? Endret 10. september 2014 av ZenCo Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det er bare fancy trur eg. Fungerar fint på PC og, men det balle utan dualshock eller Xbox-kontroll. @ZenCo: Credz for nynorsk, vart glad inni meg! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Ingen problemar her. Så langt; loving this! Elskar at det er mykje vanskeligare å score, at keeperane faktisk er gode. Emils har vel allereie sagt alt som trengs. Ein ny ting som eg ikkje forstår kvifor dei har med er den "scena" dei viser før keeperutspark og cornerar der ballen vert plassert på merker før spark. Er vel ikkje noko folk har sakna? Eller er det ein funksjon som eg ikkje forstår? Når man spiller online og trykker for å skippe cutscene så må man vente på at han andre også trykker. Jeg har brent meg uendelig mange ganger på at jeg blir sittende og trykke flere ganger og/eller er usikker på om det er han eller jeg som har trykket og trykker så engang til. Om timingen er kjip og han trykker rett før jeg trykker mitt andre trykk ender jeg opp med å sentre ballen fra corner eller ut fra keeper. Har mistet tellingen på hvor mange gratis mål jeg har gitt bort gjennom årene:p Noen som vet om det ble bekreftet at skytingen er "bugga" i demoen? Jeg setter alt av finess på avstand(utenfor 16m) mens keepern redder nesten alt av finess og driven shots innenfor 16m. Endret 10. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hentet ps4+destiny bundle på postkontoret idag, kom hjem og fant fifa 15 demoen i menyene Ingen problemer med å laste ned eller spille det for meg. Første målet var litt fifa street inspirert: http://youtu.be/YW67ZY-LVCM Endret 10. september 2014 av MythiC9 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det lagger noe så jævlig på Ps4...hva i helvete EA?? Klarer de faen ikke lage en demo engang... Gir opp nå, er jo ikke mulig å spille dette dritet. Lag i menyene og helt sykt i selve spillet. Lagger her også, men ikke så mye at det er et stort problem. Men helt uakseptabelt om det er slik på fullversjonen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tror det kommer til å bli mye frustrasjon med skyting mellom beina til keeper. Skjedde to ganger for meg i løpet av to kamper. Den ene gangen scorte jeg fra idiotisk vinkel, nesten ved dødlinjen, mellom beina på keeper. Andre gangen hadde jeg en lompe av en heading som gikk sakte mellom beina på keeper på en corner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Liker det. Bedre enn Fifa 14 iaf, selvom det ikke skulle mye til. Så langt er finesse OP sammenlignet med vanlige skudd, men dette pleier EA å justere til release. Artig, selv om det føles litt seigt til tider. Bring on the full game! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tåpelig av EA å gi Laudrup høyere rating enn Laudrup dette er bare tull. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå