Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her føles ihvertfall ut som et nytt FIFA for meg. Har dere lagt merke til at noen spillere faktisk har samme løpestil som i virkeligheten? F.eks Sterling og Hazard.

Den nye presentasjonen er også veldig kul, selv om det sikkert blir hoppe-over materiale etter hvert. Endelig er det også ballgutter, så spillet kommer igang mye fortere enn før. Keeper AI har vært litt blandet, men det ble egentlig bedre når jeg skrudde opp vanskelighetsgraden.

Noen rare grafiske ting i PC utgaven. Ser ikke helt ut som Anti Aliasing fungerer helt optimalt, men det kjører veldig bra på min FX8350 og 7950. Ingen nevneverdige FPS-drops.

Lenke til kommentar

(tagger posten)

Samtidig som jeg sier meg veldig fornøyd med førsteinntrykket fra demoen, er også viktig å huske på at det er alltid en ganske markant forskjell mellom demoen og selve spillet hvert eneste år. Er ikke akkurat dagens build vi får teste.

Kan virke som de endelig har løst floken med at skudd er "Forutbestemt" og at man egentlig scorer de samme målene igjen og igjen, her er det defleksjoner og stusser og keeperen slår ballen i det som foreløbig ser ut som helt tilfedige veier. Moro!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er 2 player :) Lastet den ned på ps4 via den japanske storen :) første intrykket er veldig bra. Demoen starter med Liverpool- City der dem spiller om ligatittelen. Også for en herlig stemning. Sterling setter 2-0 mot City å sikrer ligatittelen. Jeg fikk gåsehud av semningen på stadioen etter 2-0 målet :tease: å jeg som er Newcastle supporter :whistle:

Lenke til kommentar

Skal til en kompis etter jobb, og han har ps3, vi finner demoen der? Må vel ikke opprette noe japansk,/USA konto for å laste ned demoen?

Tror Ps3 har fått demoen til Fifa 15 allerede. så trur ikke dere treng å lage noe Japansk eller usa konto :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å registrere både bruker i USA og Japan. Fant ikke demoen noen steder. Fantes heller ikke på norsk PS Store.

Dette er på PS3.

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/fifa-15-downloadable-demo/cid=UP0006-NPUB91012_00-FIFA15DEMO000000

Jeg brukte søke-funksjonen og det eneste som poppet opp var Fifa 14, Fifa Street osv.. Ingen Fifa 15. Kanskje demoen ikke kommer opp i søkeresultatene, men at man må finne den ved hjelp av menyen til venstre..

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...