olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Har testa all out attack ett par ganger, haha.. Det har endt med at jeg har hatt midtstoppere som spiss og ble kontra i senk morro Endret 9. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er nok ikke meningen at man skal bruke den i 90 minutter fra kampen starter Heller i en eller annen finale etter 80 minutter. lol. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har heading blitt endret mye på? Får jo helt vanvittig kraft på de og synes man kan styre de mye mer også. De som satt 10/10 i fifa 14 går utenfor nå. (dette sitter jo støpt i fingrene) Virker også som powerbaren på cornere går saktere opp? eller innbiller jeg meg ting? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er nok ikke meningen at man skal bruke den i 90 minutter fra kampen starter Heller i en eller annen finale etter 80 minutter. lol. Jeg brukte den en gang mot Pool, de utlignet til 1-1 i det 87 min, jeg tapte 3-1 etter at jeg satt på det for å prøve å vinne Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har heading blitt endret mye på? Får jo helt vanvittig kraft på de og synes man kan styre de mye mer også. De som satt 10/10 i fifa 14 går utenfor nå. (dette sitter jo støpt i fingrene) Virker også som powerbaren på cornere går saktere opp? eller innbiller jeg meg ting? Headinger er mindre OP nå virker det som ja, før når man la inn og du hadde spiller alene med keeper så var det nærmest garantert mål med hodet. I sta hadde jeg ett legg mot Oscar som faktisk sto på åpent mål, stille stående og headet over The kop... Putta på bare 3 headinger hittil.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er nok ikke meningen at man skal bruke den i 90 minutter fra kampen starter Heller i en eller annen finale etter 80 minutter. lol. Jeg brukte den en gang mot Pool, de utlignet til 1-1 i det 87 min, jeg tapte 3-1 etter at jeg satt på det for å prøve å vinne Du må nok ha et rimelig bra forsvar for å ikke slippe inn så mange mål på så kort tid. Spesielt mot lag med fart på topp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ble bedre på Legendary gitt. Gudskjelov, mye morsommere. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Var det slik at demoen til PS3/PS4 ikke kommer før i morgen? Og den kan lastes ned via PS Store? Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Heisann folkens:-) hvordan er fifa 15?:-) er det ting som er blit bra osv? jeg venter utolmodig på at demoen på ps4 kommer i morgen:-D Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 PS3 demoen er ute i US: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/fifa-15-downloadable-demo/cid=UP0006-NPUB91012_00-FIFA15DEMO000000 Ingen PS4 demo Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kan vi regne med en ps4 demo snart da? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er nok ikke meningen at man skal bruke den i 90 minutter fra kampen starter Heller i en eller annen finale etter 80 minutter. lol.Jeg brukte den en gang mot Pool, de utlignet til 1-1 i det 87 min, jeg tapte 3-1 etter at jeg satt på det for å prøve å vinne Du må nok ha et rimelig bra forsvar for å ikke slippe inn så mange mål på så kort tid. Spesielt mot lag med fart på topp. Var PSG i den kampen.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 PS3 demoen er ute i US: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/fifa-15-downloadable-demo/cid=UP0006-NPUB91012_00-FIFA15DEMO000000 Ingen PS4 demo Teit at de ikke slipper til ps3 og ps4 samtidig... wtf?!! 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vil demoen til Fifa 15 på ps4 bli tilgjengelig rett etter midnatt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ingen vet. men det er faktisk helt utrolig gjort av Sony/EA hvem faen å ikke slippe ps3 og ps4 demo damtidig. er jo helt idiotisk. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Updaten på US store er i alle fall ferdig og det er ingen demo til PS4 der. Så vi må nok vente til den kommer på EU i morgen. Merkelig opplegg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 så ps4 US store har blitt oppdatert nå i kveld uten at demoen kom?? dette blir jo bare verre og verre av Sony/EA... 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja, demoen er ute til PS3, men ikke PS4. PS4 demoen kommer i morgen når EU oppdateres! Tipper at den er her SENEST klokken 14.00 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Etter å ha lest litt og sett litt på Youtube vet jeg ikke om det er noe poeng i å prøve ut demoen. Fatter ikke hvorfor de skal ha en demo som er så gammel og uferdig. En demo skal være tilnærmet lik det ferdige spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå