Muggkaare Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 One thing that made me laugh was an addition to team mentality. Previously I think the most defensive setting was something like "extremely defensive". Now there's a further option labelled "park the bus". Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Men US? Europa er ikke så interessant, hvis US kommer først. US skal oppdateres i dag. Pleier vel å skje rundt 5-7 tiden om ikke tar feil 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Håper demoen kommer da, en som svarte meg på twitter å sa at us demoen også kommer i morgen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Huff, skulle ikke forundre meg om Microsoft har betalt EA slik at Sony ikke får lov å legge ut demoen i dag. Er fult mulig faktisk. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ute på 360 også nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Huff, skulle ikke forundre meg om Microsoft har betalt EA slik at Sony ikke får lov å legge ut demoen i dag. Er fult mulig faktisk. Tror faktisk det kan skje.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Huff, skulle ikke forundre meg om Microsoft har betalt EA slik at Sony ikke får lov å legge ut demoen i dag. Er fult mulig faktisk. Tror faktisk det kan skje.... Kan virke slik faktisk. Forundrer meg heller ikke, mtp. hvilket fokus MS har på å kjøpe tredeparts avtaler isteden for egen spillutvikling. Endret 9. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Tenkte jeg skulle streame litt nå før jeg sikker på nattevakt, men får bare feil på Twitch :/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen med tilgang til US store på PS4 som kan holde oss oppdatert ifht. demoslipp ila. kvelden? Er så irr med en dag senere... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er det absolutt ikke mulig å spille FIFA på Mac? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Mållinjeteknologien dukka opp her nå..! https://onedrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!366&authkey=!AOedpXgHD76jGXo&ithint=video%2cmp4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jævla dårlig med mållinjeteknologi på den situasjonen der da.Forresten også sinnsykt jævla dårlig at demoen enda ikke har kommet på PC. Det er ikke akkurat som om EA har noen unnskyldning for å være sene heller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Som sagt, min teori er at MS har betalt EA for å drøye det. Det er typisk Microsoft som man får det. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Førsteinntrykket er bra! Uten tvil steg i riktig retning, men jeg hadde håpet på større steg på en måte Er vel bare å bli vandt til at jo bedre spillet blir jo mindre forandring blir det i neste utgave. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Utrolig at isteden for å gi Sony kritikk så velger man å tro MS har betalt EA. GG 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg er sikker på at det er noen som har kjøpt Xbox bare for demoen Lei av å vente nå... Må sikker vente til i morgen. Idiotisk Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Sony fortjener kritikk nå!!dritt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jævla dårlig med mållinjeteknologi på den situasjonen der da. Forresten også sinnsykt jævla dårlig at demoen enda ikke har kommet på PC. Det er ikke akkurat som om EA har noen unnskyldning for å være sene heller. ja, men det er en artig funksjon selvom den var nyttesløst akkurat der. Første gang den har dukket opp hos meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Utrolig at isteden for å gi Sony kritikk så velger man å tro MS har betalt EA. GG EA har ikke gitt ut demoen til PC enda heller. Tidligere år har den kommet tidlig på morgenen. Merkelig at Xbox-enheter får demoen tidlig, mens PlayStation og PC må vente til langt ut på dagen. Jeg har kritisert Sony for å oppdatere Storen tregt, men det hjelper ikke om Microsoft har en avtale med EA. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvorfor er det Sony sin feil? Det er ikke de som utvikler spillet eller bestemmer når det skal bli ferdig/tilgjengelig. De kan jo selfølgelig vente med å legge det ut til offentligheten på PS store, men hvorfor skulle de gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå