Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kan ikke tro at demoen kommer til alt utenom ps4 i dag... Har så lyst å prøve Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Kommer i dag ja! Merkelig at EA har holdt så kjeft i flere dager nå. http://www.easports.com/fifa/news/2014/fifa-15-player-ratings-demo Endret 9. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvorfor står det 9-10 ende? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vanskelig å komme med noe vettugt etter nattevakt men.. - Detaljer, f**** fantastisk - mye, mye bedre respons - animasjoner er knall bra - ballfysikken er konge - keeperene, herre min skaper så herlig å ha keepere som ikke er kameler! Selvom de til tider er litt OP. - fordels avgjørelser virker å være justert - jeg har knapt fått en eneste offside avgjørelse, som ikke har vært behøvd å blåse på. - digger muligheten man har til å styre spillere i feltet på dødballer i stedet for å ta de selv. Jeg digger rett og slett følelsen av hele spiller når jeg sitter med Kontrolleren, "Feel The game " har de virkelig fått til for min del, og håper ting blir bedret litt mer til fullversjonen. 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vanskelig å komme med noe vettugt etter nattevakt men.. - Detaljer, f**** fantastisk - mye, mye bedre respons - animasjoner er knall bra - ballfysikken er konge - keeperene, herre min skaper så herlig å ha keepere som ikke er kameler! Selvom de til tider er litt OP. - fordels avgjørelser virker å være justert - jeg har knapt fått en eneste offside avgjørelse, som ikke har vært behøvd å blåse på. - digger muligheten man har til å styre spillere i feltet på dødballer i stedet for å ta de selv. Jeg digger rett og slett følelsen av hele spiller når jeg sitter med Kontrolleren, "Feel The game " har de virkelig fått til for min del, og håper ting blir bedret litt mer til fullversjonen. Regner med du spiller det på xbox one, er det noen mulighet for å sette demoen på nedlasting remote ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vanskelig å komme med noe vettugt etter nattevakt men.. - Detaljer, f**** fantastisk - mye, mye bedre respons - animasjoner er knall bra - ballfysikken er konge - keeperene, herre min skaper så herlig å ha keepere som ikke er kameler! Selvom de til tider er litt OP. - fordels avgjørelser virker å være justert - jeg har knapt fått en eneste offside avgjørelse, som ikke har vært behøvd å blåse på. - digger muligheten man har til å styre spillere i feltet på dødballer i stedet for å ta de selv. Jeg digger rett og slett følelsen av hele spiller når jeg sitter med Kontrolleren, "Feel The game " har de virkelig fått til for min del, og håper ting blir bedret litt mer til fullversjonen. Regner med du spiller det på xbox one, er det noen mulighet for å sette demoen på nedlasting remote ? Jeg vet ikke, jeg prøvde via smartglass når jeg var på jobb i natt, men det ble noe kødd.. Demoen er på 3,07gb, tok meg 10 min med 100mbit. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vanskelig å komme med noe vettugt etter nattevakt men.. - Detaljer, f**** fantastisk - mye, mye bedre respons - animasjoner er knall bra - ballfysikken er konge - keeperene, herre min skaper så herlig å ha keepere som ikke er kameler! Selvom de til tider er litt OP. - fordels avgjørelser virker å være justert - jeg har knapt fått en eneste offside avgjørelse, som ikke har vært behøvd å blåse på. - digger muligheten man har til å styre spillere i feltet på dødballer i stedet for å ta de selv. Jeg digger rett og slett følelsen av hele spiller når jeg sitter med Kontrolleren, "Feel The game " har de virkelig fått til for min del, og håper ting blir bedret litt mer til fullversjonen. Fuckiti fuck!! Jeg gleder meg så sinnssykt til demoen kommer på PS4 i dag! Håper den kommer tidlig, slik NHL demoen gjorde. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kommer den først til us store eller eu store? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kommer den først til us store eller eu store? US i dag, EU i morgen. Tror den pleier å komme rundt 12-19 elno. Forferdelig tregt det er med å oppdatere seg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kom på hele fjøla på X1 iallefall. Verdt å merke seg at det jeg skriver er MINE første oppfatninger av spillet da, må selvsagt taes med en klype salt Men spillt 15 kamper nå og sitter og smiler med gåsehud.. Også er det 4 min omganger, endelig! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Høres nydelig ut. Gleder meg! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skulle hatt Streamet, men må legge meg. Skal legge ut ett opptak av hvordan høydepunktene etter kampen vises, artig endring på det Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Oooh! I alt Destiny maset hadde jeg glemt at noe så mye viktigere kom! legger inn nå, går fort Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bestilte fifa 15. Hva slags kontroll er anbefalt når man bruker PC, istedet for konsoll? Finnes det noe PS3-lignende? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Her er iallefall en liten video av høydepunkter fra en kamp med ekstraomganger https://onedrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!365&authkey=!AFf8yrpWln2K8cM&ithint=video%2cmp4 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bestilte fifa 15. Hva slags kontroll er anbefalt når man bruker PC, istedet for konsoll? Finnes det noe PS3-lignende?Xbox kontroll skal vel funke Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Dual shock 4 også. Endret 9. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) http://www.twitch.tv/barezell prøver streame litt edit: eller ikke, får bare error Endret 9. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kommer demoen til Europa imorra ell? Finner den ikke på Playstation Store Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kommer demoen til Europa imorra ell? Finner den ikke på Playstation Store Ja, men skal vel komme på us store i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå