Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Synd at nærmest alle rettigheter må være eksklusive. Det ødelegger jo konkurransen totalt. Synd at FIFPro gir faen. Det verste som kan skje nå at er at EA også kjøper CL-rettighetene. Så fullstendig enig i det du skriver her. Synd å ikke ha to spill med lisensierte lag/spillere - alle hadde vunnet på dette. Bortsett fra utviklerne som måtte ha jobbet hardere med kvaliteten på spillet.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Kanskje demoen kommer i morgen allikevel Endret 8. september 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Bekreftet til PC i morgen, så da får man jaggu håpe det kommer på X1/PS4 i morgen også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Bekreftet til PC i morgen, så da får man jaggu håpe det kommer på X1/PS4 i morgen også. Link? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Er på jobb, så har ikke tilgang til det før i morgen tidlig dessverre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Her: https://www.origin.com/no-no/news/fifa-15-demo-ignite-engine?utm_campaign=fifa15-social-us-socom-tw-fifa15demoorigintwannounce-img&utm_source=twitter&utm_medium=social&sourceid=fifa15-social-us-socom-tw-fifa15demoorigintwannounce-img&cid=26094&ts=1410201704882 Så lenge den kommer til PC må den komme til konsoll også. Er samme spill denne gangen! Edit: Snakket nettopp med Playstation-support og de sa at PS4 demoen ikke kom i morgen, og at de ikke har noen dato på når den kommer Endret 8. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ahh, sykt nice at demoen kommer til PC i morgen! Det hadde jeg ikke trodd. Dagen i morgen på jobb kommer til å bli laaaang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Neiiii Emils, der knuste du håpet Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Xbox Norge sier vi må kontakte EA.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Det er nytteløst. De svarer ikke.. Jeg foreslår at vi konsoll folk går sammen å sender ddos til origin bryter ned. :-P Endret 8. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nei jeg veit, vurderte å svare til XBN at jeg heller spiller Lotto da.. Har spurt EA fler ganger på Twitter osv.. Glad jeg har pc som kjører det, så skal nok få testa det men ikke der jeg blir å spille det ellers.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ser ut til å være ute på Xbox One nå Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ser ut til å være ute på Xbox One nå Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Demo er bekreftet ute på Xbox One av EA selv på Twitter nå, info om release på andre plattformer kommer når det er tilgjengelig skriver de. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Spillt ett par kamper nå, alt jeg har og si. FYTTE HELVETE DA!!!!! Herlig! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Deilig da! Det betyr vel at det kommer på PS4 også!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Spillt ett par kamper nå, alt jeg har og si. FYTTE HELVETE DA!!!!! Herlig! Enig. Dette var gode greier. Har ikke spilt Fifa 14 så veldig mye, men Fifa 15 føles bedre på så å si alt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke noe demo til ps4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Spillt ett par kamper nå, alt jeg har og si. FYTTE HELVETE DA!!!!! Herlig! Kom med en liten review a! 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Gjerne litt mer utfyllende tilbakemeldinger ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå