Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Meh... Den videoen minner mer om det man har sett tidligere år fra EA, de finner stadig opp hjulet på nytt og presenterer det i ny forpakning.

Skulle ønske de gjorde noe med gameplay og AI'n, spesielt i forsvar. I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor de har fjernet de beste spillmodusene, f eks karriere-biten og muligheten for å sette opp egne turneringer. Ikke alle som er interessert i det konstante online-jaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meh... Den videoen minner mer om det man har sett tidligere år fra EA, de finner stadig opp hjulet på nytt og presenterer det i ny forpakning.

Skulle ønske de gjorde noe med gameplay og AI'n, spesielt i forsvar. I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor de har fjernet de beste spillmodusene, f eks karriere-biten og muligheten for å sette opp egne turneringer. Ikke alle som er interessert i det konstante online-jaget.

de har jo tatt med custom tournaments og mulighet for flere spillere sammen i ultimate team.

Samt de skal ha forbedret AIen, men mest markant forbedring er vel på keeperen i fifa 15 slik jeg forstår det. men ja håper de har forbedret karriere modusen, spesielt be a pro som har vært crap siden fifa 10

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Ikkje heime med gutta offline.

Jo? Jeg husker å ha laget turneringer med 3 og 4 personer totalt. Man kunne jo velge mellom grupper og knockout, knockout-only, liga, eller velge mellom eksisterende turneringer; FA Cup etc.

Har ikke vært noe problem å lage en turnering med guttaboys offline, nei.

Lenke til kommentar

Det har aldri vært en mulighet hos meg på X1 iallefall. Ikke hos noen andre jeg kjenner heller.. Har kun blitt med å spille kick off med kompiser i stua her..

PS4 og X1 hadde ikke muligheten. PS3 osv osv hadde det.

FIFA 15 *skal* ha det på alle plattform ihvertfall. Det er det som sies.

Lenke til kommentar

Det er begrenset hva PS3 og xbox 360 kan yte også. De må ofre noe for å gjøre det best mulig på PS3. Pro clubs er en del av online gamet og derfor tror jeg EA velger å gjøre det på PS3 og X1.

Jo selvfølgelig kan ytelsen være et problem, men slik som FIFA fungerer så laster den bare den delen av spillet du holder på med og hvis du går tilbake til forrige skjerm så må den laste inn den på nytt.

De har jo så vidt jeg vet ikke noen nnye moduser så at det blir spesielt trøblete med Pro Clubs er jeg ikke helt overbevist om.

De tok jo ikke med turneringsmodus på NextGen så jeg tror det er snakk om at de ikke vil bruke ressurser på å hente Pro Clubs fra 14 og legge det inn i 15. Forståelig ettersom de driver med business og vil spare, men om Konami hadde holdt følge så tror jeg FIFA hadde vært et bedre spill på alle plattformer.

Synd at nærmest alle rettigheter må være eksklusive. Det ødelegger jo konkurransen totalt. Synd at FIFPro gir faen. Det verste som kan skje nå at er at EA også kjøper CL-rettighetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...