Rbk89 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Men tilbake til FIFA. Regner med de fleste her inne er FUTfanboys og kun skal spille det? Aldri helt skjønt hypen av det, artig nok til sitt bruk men her går det i karriere og seasons stortsett.. Får virkelig håpe at de har klart å fikse matchmakingen bedre, slik at man slepper å møte landslag med klubblag og å møte det samme laget man er selv.. Enig når det gjelder FUT-greia. Prøvde å spille litt FUT i fjor, men synes uten tvil "sesonger" online er det morsomste. Tror kanskje jeg er litt for gammel for FUT.. det virker som det er for den yngre garde. Når det gjelder sesonger og hvilke lag man møter, så har jeg ingen problemer med å spille mot samme lag, faktisk. Synes bare det er moro og interessant å møte samme klubb som meg selv (Manchester United). Se hvilken formasjon, hvilken spillestil og hvilke spillere andre spillere foretrekker. Jeg har heller egentlig ikke noe imot å møte et landslag med like mange stjerner.. men har merket at det er flere som lar seg irritere av dette. Gleder meg til å spille med United. Slet litt på FIFA 14 på grunn av det voldsomt treige forsvaret.. og egentlig angrepet med Rooney og RvP, men satser på at det går bedre på Fifa 15. Litt usikker på hvilken formasjon jeg skal spille med, men tror det blir 4-2-3-1 eller 4-1-2-1-2 (brede kanter). Å spille med tre midstoppere må selvfølgelig også prøves. Jeg slet på fifa 14 med United også, med samme grunn som deg. så fikset jeg overgangene til alle dei store klubbene og startet meg en karriere med United sist tirsdag. spilte med 5-2-1-2 med 2 vingbacker å 3 mittstoppere. fungerte fantastisk men gleder meg til det fifa 15 kommer. da vil vi jo merka orntlig hvordan Unitedlaget blir Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Tilbake til FIFA ja. Når det gjelder ratingene igjen, så synes jeg stort sett Chelsea sine spillere har idiotisk høy rating. Lurer på hvor mye Roman betalte EA for å kunne spille med de urealistisk gode Chelsea spillerne sine... Endret 7. september 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Men tilbake til FIFA. Regner med de fleste her inne er FUTfanboys og kun skal spille det? Aldri helt skjønt hypen av det, artig nok til sitt bruk men her går det i karriere og seasons stortsett.. Får virkelig håpe at de har klart å fikse matchmakingen bedre, slik at man slepper å møte landslag med klubblag og å møte det samme laget man er selv.. Enig når det gjelder FUT-greia. Prøvde å spille litt FUT i fjor, men synes uten tvil "sesonger" online er det morsomste. Tror kanskje jeg er litt for gammel for FUT.. det virker som det er for den yngre garde. Når det gjelder sesonger og hvilke lag man møter, så har jeg ingen problemer med å spille mot samme lag, faktisk. Synes bare det er moro og interessant å møte samme klubb som meg selv (Manchester United). Se hvilken formasjon, hvilken spillestil og hvilke spillere andre spillere foretrekker. Jeg har heller egentlig ikke noe imot å møte et landslag med like mange stjerner.. men har merket at det er flere som lar seg irritere av dette. Gleder meg til å spille med United. Slet litt på FIFA 14 på grunn av det voldsomt treige forsvaret.. og egentlig angrepet med Rooney og RvP, men satser på at det går bedre på Fifa 15. Litt usikker på hvilken formasjon jeg skal spille med, men tror det blir 4-2-3-1 eller 4-1-2-1-2 (brede kanter). Å spille med tre midstoppere må selvfølgelig også prøves. Jeg slet på fifa 14 med United også, med samme grunn som deg. så fikset jeg overgangene til alle dei store klubbene og startet meg en karriere med United sist tirsdag. spilte med 5-2-1-2 med 2 vingbacker å 3 mittstoppere. fungerte fantastisk men gleder meg til det fifa 15 kommer. da vil vi jo merka orntlig hvordan Unitedlaget blir Sett opp laget ditt. 5-2-1-2 er uten tvil en bra formasjon.. Brukte den faktisk på FIFA 13, tror jeg. (Bare mot folk jeg slet voldsomt mot) Jeg klarer ikke karriere heller. Å spille mot en maskin har jeg aldri taklet.. derfor spiller jeg kun seasons. Tilbake til FIFA ja. Når det gjelder ratingene igjen, så synes jeg stort sett Chelsea sine spillere har idiotisk høy rating. Lurer på hvor mye Roman betalte EA for å kunne spille med de urealistisk gode Chelsea spillerne sine... Tjaa.. hvem er det som irriterer deg mest? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, tilbake til FIFA. Kan se ut som X1 og PS4 demoen er forsinket. Å? Så det kommer ikke på tirsdag? :/ Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Men tilbake til FIFA. Regner med de fleste her inne er FUTfanboys og kun skal spille det? Aldri helt skjønt hypen av det, artig nok til sitt bruk men her går det i karriere og seasons stortsett.. Får virkelig håpe at de har klart å fikse matchmakingen bedre, slik at man slepper å møte landslag med klubblag og å møte det samme laget man er selv.. Enig når det gjelder FUT-greia. Prøvde å spille litt FUT i fjor, men synes uten tvil "sesonger" online er det morsomste. Tror kanskje jeg er litt for gammel for FUT.. det virker som det er for den yngre garde. Når det gjelder sesonger og hvilke lag man møter, så har jeg ingen problemer med å spille mot samme lag, faktisk. Synes bare det er moro og interessant å møte samme klubb som meg selv (Manchester United). Se hvilken formasjon, hvilken spillestil og hvilke spillere andre spillere foretrekker. Jeg har heller egentlig ikke noe imot å møte et landslag med like mange stjerner.. men har merket at det er flere som lar seg irritere av dette. Gleder meg til å spille med United. Slet litt på FIFA 14 på grunn av det voldsomt treige forsvaret.. og egentlig angrepet med Rooney og RvP, men satser på at det går bedre på Fifa 15. Litt usikker på hvilken formasjon jeg skal spille med, men tror det blir 4-2-3-1 eller 4-1-2-1-2 (brede kanter). Å spille med tre midstoppere må selvfølgelig også prøves. FUT er morro mod kompiser, men kan virke som at ting i FUT er OP så å spille mot 14år gamle pubertale småunger som skriker tromhinnene dine ut stortåa fordi de putter fra 60m syns jeg ikke er noe artig.. Både ja og nei ang å møte samme lag, for meg ødelegger det "realismen", men kan til tider være artig også. Tror jeg kommer til å prøve meg mest i 4-3-1-2 formasjon med United Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Både ja og nei ang å møte samme lag, for meg ødelegger det "realismen", men kan til tider være artig også. Tror jeg kommer til å prøve meg mest i 4-3-1-2 formasjon med United Ser den med realismen, men jeg får ekstra konkurranseinstinkt om jeg møter en person som også er United. 4-3-1-2 er ingen dum formasjon, spesielt ikke med sesongens tropp.. men selv liker jeg å gå til dødlinja og slå inn, så tror jeg kommer til å spille med kanter. Håper Januzaj kommer seg i form og kommer seg opp mot 80.. det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg trur jeg kommer til å spille 5-2-1-2, 4-2-3-1 eller 4-3-1-2 blir spennende! gleder meg så sykt til Fifa 15 kommer er som JULEKVELD! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tror jeg kommer til å prøve meg mest i 4-3-1-2 formasjon med United Hvis du liker å spille smalt er 41212 (2) en flott formasjon. Da får du en CDM istedenfor CM. Synes 4312 har blitt helt overflødig etter at vi fikk 41212 (2). Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Her er vell 2 greie lagoppstilliger? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 - - - - - - - - David de Gea - - - -Jones - Smalling/Evans - Rojo Valencia - - - - - - - - - - - - - - - - - - Di Maria - - - - - - - Fellaini - - - Mata - - - - - - - - - - - - - - - - - - Rooney - - - - - - - - - - - - - - - - - -RvP - - - - - Falcao - - - - - - 5-2-1-2. Tanker? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tror jeg kommer til å prøve meg mest i 4-3-1-2 formasjon med United Hvis du liker å spille smalt er 41212 (2) en flott formasjon. Da får du en CDM istedenfor CM. Synes 4312 har blitt helt overflødig etter at vi fikk 41212 (2). Har aldri fått til den formasjonen noe særlig, 4-2-3-1 er min absolutte fav. Men med Falcao, RvP og Rooney så blir den litt vanskelig Så tenker jeg skal kjøre 4-3-1-2 med han i midten som litt mer def enn de andre to, samt en litt mer Offansiv enn siste mann. Blir artig å se hvor kjørt jeg blir på kant med den Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Både ja og nei ang å møte samme lag, for meg ødelegger det "realismen", men kan til tider være artig også. Tror jeg kommer til å prøve meg mest i 4-3-1-2 formasjon med United Ser den med realismen, men jeg får ekstra konkurranseinstinkt om jeg møter en person som også er United. 4-3-1-2 er ingen dum formasjon, spesielt ikke med sesongens tropp.. men selv liker jeg å gå til dødlinja og slå inn, så tror jeg kommer til å spille med kanter. Håper Januzaj kommer seg i form og kommer seg opp mot 80.. det hadde vært noe. Ikke jeg, jeg hater å score mot United og ender alltid med å tape kampene.. Haha Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Her er vell 2 greie lagoppstilliger? Virker dristig med Shaw som stopper Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Her er vell 2 greie lagoppstilliger? Virker dristig med Shaw som stopper flytte blind ned som stopper da, mata inn på sentral mittbane og shaw på venstremittbane/venstre vingback Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Shaw som en av de tre midtstopperne skjer ikke, nei. Selv om han har fart.. Ellers er RvP et must i lagoppstillingen. Fyren skårer fra hvor som helst. Har ikke spilt så mye med Falcao, men regner med han er veldig lik.. bare enda mer ekstrem med galfoten og på hodet. Kan være at 4-3-3 er en meget god formasjon for United på dette spillet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Falcao er ett monster på FIFA 14 synes jeg, god på hodet, gode skuddføtter, sterk og rask! Mangler kanskje litt teknisk men han pg RvP på topp kan bli skummelt..! Her er vell 2 greie lagoppstilliger? Virker dristig med Shaw som stopper flytte blind ned som stopper da, mata inn på sentral mittbane og shaw på venstremittbane/venstre vingback Heller Rojo som stopper, Shaw som VB og Blind som DM Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Her er vell 2 greie lagoppstilliger? Virker dristig med Shaw som stopper flytte blind ned som stopper da, mata inn på sentral mittbane og shaw på venstremittbane/venstre vingback Tror ikke at Blind er noen habil spiller på FIFA, han mangler det meste og er neppe noe god verken i forsvaret eller på midtbanen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, tilbake til FIFA. Kan se ut som X1 og PS4 demoen er forsinket. Å? Så det kommer ikke på tirsdag? :/ Vet ikke. Men på bloggen til PlayStation skrev de at demoen kommer til PS3 på tirsdag og ingenting om når en evt. Ps4 versjon kommer. Så ryktene har svirret litt om EA drøyer demoen. Men det er ingenting som er bekreftet her. Så den kan komme på tirsdag. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Håper virkelig.. Går av vaktuke på Onsdags morgen så hadde sett frem til å teste litt i friuken Kan jo laste det ned på Ps3 men da får jeg ikke ignite.. Kan vel kjøre det ned på pc men.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Prøvde å lese tilbake noen sider for å finne ut av om det er verdt å bruke penger på FIFA igjen men ser at en viss bruker forpester denne delen av forumet også så ikke mye relatert til spillet her. Kan noen fortelle om det er skjedd noe revolusjonerende med spillet de siste årene? Har ikke spilt siden FIFA12... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå