Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Ja jeg ser også hver uke, fordi jeg elsker PL.

Han er LANGT fra å være verdens beste midtstopper som du påpeker.

Vermaelen i mine øyne, er en langt bedre midtstopper, men han solgte dem jo selvsagt.

- men, han hadde en bra sesong i fjor.

Vermaelen er en langt bedre stopper? Tror du skal gå og legge deg nå, jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg ser også hver uke, fordi jeg elsker PL.

Vermaelen i mine øyne, er en langt bedre midtstopper, men han solgte dem jo selvsagt.

- men, han hadde en bra sesong i fjor.

Vermaelen er en langt bedre stopper? Tror du skal gå og legge deg nå, jeg :)
Det er min mening, og Vermaelen er heller ikke oppe blandt de beste i verden i mine øyne. Det er det heller ikke noe midtstoppere i PL som er for øyeblikket slik jeg ser på det, Kompany er for meg den som er nærmest... Synes det er synd for PL sin del :/

Er du uenig i det så kan vi være enige i om at begge to må gå å legge seg.

Men tilbake til FIFA.

Regner med de fleste her inne er FUTfanboys og kun skal spille det?

Aldri helt skjønt hypen av det, artig nok til sitt bruk men her går det i karriere og seasons stortsett..

Får virkelig håpe at de har klart å fikse matchmakingen bedre, slik at man slepper å møte landslag med klubblag og å møte det samme laget man er selv..

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Vermaelen en bedre stopper? Det er ikke lett å ta deg seriøst når du kommer med slike påstander. Du kan umulig ha sett mye på Arsenal.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Messi på 1.plass og Ronaldo på 2.plass. Fifa asså...

Det er vel det eneste FIFA klarer å få riktig.

Hazard, Schweinsteiger, Ribery og Zlatan skulle aldri vært i topp 10.

Men Øzil, Ramsey og Koscielny er det ifølge deg regner jeg med? Smart du

Nei, du kan se listen min på forrige side. På grunn av at Özil ikke hadde en strålende sesong vil jeg si at han ikke er helt der, men hans toppnivå er definitivt topp 10 materiale. Ramsey er ikke helt der enda, men fortjente helt klart å være i topp 50. Koscielny er den beste midtstopperen i verden, og jeg synes det er på trynet at FIFA bare fokuserer på offensive spillere. Skulle helt klart vært med der. 83/84 rating på han er kriminelt.

KOSC ER DEN BESTE STOPPEREN I VERDEN!??? Hva har du røyka?

Lenke til kommentar

Vermaelen en bedre stopper? Det er ikke lett å ta deg seriøst når du kommer med slike påstander. Du kan umulig ha sett mye på Arsenal.

Prøver du å påstå at det er lettere å ta DEG seriøst når du påstår at Koscielny er verdens beste? Come on.. Du kan selv umulig ha sett mange Arsenal kamper med den påstanden. Han er Arsenals beste NÅ, ikke at det trenger å bety noe.

Ingen av de er blandt de beste iverden , og jeg har alltid hatt mer sansen for Vermaelen enn Koscielny.

Lenke til kommentar

Prøver du å påstå at det er lettere å ta DEG seriøst når du påstår at Koscielny er verdens beste? Come on.. Du kan selv umulig ha sett mange Arsenal kamper med den påstanden.

Du trenger ikke ta meg seriøst, men jeg er seriøst når jeg sier at Koscielny er verdens beste midstopper. For det er han. Det er ingen i verden som er bedre. Dermed er han verdens beste. Slik fungerer det. Jeg har sett har ikke gått glipp av en eneste Arsenal kamp på over 4 år.

Ingen av de er blandt de beste iverden , og jeg har alltid hatt mer sansen for Vermaelen enn Koscielny.

Om Vermaelen hadde vært bedre, så hadde ikke han sittet på benken hele sesongen til fordel for Koscielny. Klubben drives ikke av noen amøber. Er det fordi han spiller for Barcelona du synes han er bedre? Ah, jeg skjønner.

Lenke til kommentar

Prøver du å påstå at det er lettere å ta DEG seriøst når du påstår at Koscielny er verdens beste? Come on.. Du kan selv umulig ha sett mange Arsenal kamper med den påstanden.

Du trenger ikke ta meg seriøst, men jeg er seriøst når jeg sier at Koscielny er verdens beste midstopper. For det er han. Det er ingen i verden som er bedre. Dermed er han verdens beste. Slik fungerer det. Jeg har sett har ikke gått glipp av en eneste Arsenal kamp på over 4 år.

Om Vermaelen hadde vært bedre, så hadde ikke han sittet på benken hele sesongen til fordel for Koscielny. Klubben drives ikke av noen amøber. Er det fordi han spiller for Barcelona du synes han er bedre? Ah, jeg skjønner.

Jeg er ikke Barca fan btw. Neymar fan, ikke Barca. Og nei, Neymar er ikke verdens beste angriper, før du begynner å spy rundt deg med at jeg skal mene det og fordi han spiller på Barca.

Han ble vel satt ut med skade samtidig mens Koscielny traff en bra form? Man er ikke garantert plass på laget hver jævla kamp om det er spillere som er i bedre form og presterer bedre i perioder.

Koscielny er IKKE verdens beste midtstopper, beklager og måtte si dette, men slik er det bare.

Men du skal ha det at du er en seriøs og god forumstroller, og skal ha for forsøket.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke Barca fan btw. Neymar fan, ikke Barca. Og nei, Neymar er ikke verdens beste angriper, før du begynner å spy rundt deg med at jeg skal mene det og fordi han spiller på Barca.

Slapp av. Det er helt naturlig å overvurdere alle som spiller for toppklubber. Enten det er bevisst eller ei. Det er jo det EA gjør.

Han ble vel satt ut med skade samtidig mens Koscielny traff en bra form? Man er ikke garantert plass på laget hver jævla kamp om det er spillere som er i bedre form og presterer bedre i perioder.

Vermaelen? Han er skadet hele tiden. Men han har hatt lengre perioder forrige sesong hvor han ikke var skadet. Hadde han vært bedre enn Mertesacker og Koscielny sier det seg selv at han hadde startet. Man startet de som er best, slik er det. Vi hadde hvertfall aldri solgt han. Du sier at Koscielny "traff" en bra form. Den bra formen har han hatt i en veldig lang stund nå. Nå er det vel mer instinkt.

Koscielny er IKKE verdens beste midtstopper, beklager og måtte si dette, men slik er det bare.

Det går fint at du tror det. Jeg kjenner mange folk som ikke klarer å se fotballverdenen slik den er.

Men du skal ha det at du er en seriøs og god forumstroller, og skal ha for forsøket.

Takk. Det var en kvalitet jeg ikke visste at jeg hadde. Nå vet jeg ikke hva du tror jeg har forsøkt. Men jeg kan føre det opp på resumeet. The more the merrier.

Lenke til kommentar

Beklager, men da er du en av dem som ikke klarer å se fotballverden slik den er.

Hadde Koscielny vært verdens beste eller blandt verdens beste skal du regne med at Arsenal som den klubben dem er hadde solgt han, på lik linje med diverse andre spillere dem har solgt de siste årene.

Du skal ha for at du står på din mening om Koscielny, men du skal ikke ha for at du står og betviler andres syn på fotball.

Du mener han er det, de fleste andre her inne mener noe annet, hvor du i tillegg da i mellom linjene legger opp til at det du mener er fasit, at du er best og har rett.

Han er utvilsomt blandt PLs beste per dags dato, ja, det kommer jeg aldri til å diskutere i mot.

Verdens beste? No way, ikke i min verden, og heldigvis slik det ser ut, ikke i andres verden heller.

Men dette gidder jeg rett og slett ikke å diskutere lengre. TILBAKE TIL FIFA

Endret av olehenri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men tilbake til FIFA.

Regner med de fleste her inne er FUTfanboys og kun skal spille det?

Aldri helt skjønt hypen av det, artig nok til sitt bruk men her går det i karriere og seasons stortsett..

Får virkelig håpe at de har klart å fikse matchmakingen bedre, slik at man slepper å møte landslag med klubblag og å møte det samme laget man er selv..

Enig når det gjelder FUT-greia. Prøvde å spille litt FUT i fjor, men synes uten tvil "sesonger" online er det morsomste. Tror kanskje jeg er litt for gammel for FUT.. det virker som det er for den yngre garde.

Når det gjelder sesonger og hvilke lag man møter, så har jeg ingen problemer med å spille mot samme lag, faktisk. Synes bare det er moro og interessant å møte samme klubb som meg selv (Manchester United). Se hvilken formasjon, hvilken spillestil og hvilke spillere andre spillere foretrekker.

Jeg har heller egentlig ikke noe imot å møte et landslag med like mange stjerner.. men har merket at det er flere som lar seg irritere av dette. :)

Gleder meg til å spille med United. Slet litt på FIFA 14 på grunn av det voldsomt treige forsvaret.. og egentlig angrepet med Rooney og RvP, men satser på at det går bedre på Fifa 15. Litt usikker på hvilken formasjon jeg skal spille med, men tror det blir 4-2-3-1 eller 4-1-2-1-2 (brede kanter).

Å spille med tre midstoppere må selvfølgelig også prøves.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...