Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Best i verden?! LANGTIFRA, detta surrehuet der blir aldri den beste stopperen.

Lol, slik er det og har alltid vært; Arsenal spillere blir alltid undervurdert. Hadde han spilt for for eksempel Bayern eller Real Madrid så hadde han definitivt blitt regnet som verdens beste midtstopper. Og ja, han hadde kommet rett inn i de to lagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Messi på 1.plass og Ronaldo på 2.plass. Fifa asså...

Det er vel det eneste FIFA klarer å få riktig.

Hazard, Schweinsteiger, Ribery og Zlatan skulle aldri vært i topp 10.

Men Øzil, Ramsey og Koscielny er det ifølge deg regner jeg med? Smart du.

Nei, du kan se listen min på forrige side. På grunn av at Özil ikke hadde en strålende sesong vil jeg si at han ikke er helt der, men hans toppnivå er definitivt topp 10 materiale. Ramsey er ikke helt der enda, men fortjente helt klart å være i topp 50. Koscielny er den beste midtstopperen i verden, og jeg synes det er på trynet at FIFA bare fokuserer på offensive spillere. Skulle helt klart vært med der. 83/84 rating på han er kriminelt.

Lenke til kommentar

Lol, slik er det og har alltid vært; Arsenal spillere blir alltid undervurdert. Hadde han spilt for for eksempel Bayern eller Real Madrid så hadde han definitivt blitt regnet som verdens beste midtstopper. Og ja, han hadde kommet rett inn i de to lagene.

Ikke for meg.

Lenke til kommentar

Han hadde ikke kommen inn i RM;)

Ikke i nærheten av varane,pepe og ramos

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, det hadde du ikke sagt om han spilte for RM. Bedre enn alle tre.

Hva er han bedre på, å smigre Arsenal-fansen`?

Nei. Å spille fotball.

Snakk på å se seg blind på egne spillere...

Han er aldri i verden bedre enn Ramos, Pique,, Boateng, Hummels, Benatia, Silva.

Hadde jeg hatt han i min egen klubb hadde han ikke vært verdens beste en gang.

Eneste som hjelper min mening om han positivt i hans favør fordi jeg er Arsenal supporter, er at jeg ser han spille hver uke, og kan da se hvor fantastisk undervurdert han er av andre klubber sine supportere selv om han til stadig plasserer stjernespissen deres i lommen. Ramos er god, Pique er oppskrytt, Boateng er oppskrytt, Hummels er god, Benatia er god, Silva er oppskrytt. Koscielny er undervurdert og verdens beste. Arsenal ville aldri byttet Boateng mot Koscielny slik som fyren over her sier, for klubben har faktisk peiling på Koscielny sine kvaliteter.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Ja jeg ser også hver uke, fordi jeg elsker PL.

Han er LANGT fra å være verdens beste midtstopper som du påpeker.

Vermaelen i mine øyne, er en langt bedre midtstopper, men han solgte dem jo selvsagt.

- men, han hadde en bra sesong i fjor.

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør Boateng så sinnsvakt god i virkeligheten?

Trenger ikke å være "sinnsvakt" god for å være bedre enn Koscielny :p men hjelper å være høy, sterk og rask. Tror nok at Arsenal ville sagt ja til et bytte.

Drit i Koscielny.

Følger ikke så mye med på Bundesliga, men for min del har jeg et inntrykk av at Boateng ikke er noe "wow"-greier, og at folk flest som heller ikke følger med på Bundesliga antar at han er ganske god, fordi han spiller på Bayeren og er god på FIFA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...