Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koscielny er vel ikke akkurat i nærheten :p enig i at Vidal fortjener topp 10. Kanskje Reus eller Ribery for Iniesta, føler at sistnevnte er litt over the top.

Men Iniesta vil jo få høy overall når han har så bra dribbling og passing. Ikke helt enig med EA når det gjelder hvor stor innvirkning ulike stats skal ha. Synes Iniesta må ha mye bedre shooting for å kunne ha så høy rating som han har på 14.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Nå er jeg spent; Hvem er topp 10 hos deg?

I ingen bestemt rekkefølge:

Ronaldo

Messi

Neuer

Robben

Suarez

Bale

Toure

Iniesta

Vidal

Koscielny

Hahah, Kos er vel langt i fra topp 10, på noen områder. Han er ikke topp 10 på forsvarsspillere engang.

Nei. Han har unik spillestil som fungerer helt utrolig godt for han. Etter min mening verdens beste midtstopper. Ingen jeg kunne tenkt meg istendenfor han.

Lenke til kommentar

Hummels her også.

Silva er stopper for PSG, og for å være ærlig, har ikke som vane å stoppe akkurat stjerner til vanlig. Når PSG er i CL så sliter ikke akkurat spillerne med å spille mot han. Det er langt verre for en angriper å møte Hummels.

Kompany er jeg enig i at er overvurdert. Langt fra så god og stabil som han var den sesongen hvor han overpresterte i City.

Ramos er også en god stopper, i tillegg har han fart og luftstyrke. Uansett, Kos har virkelig ingenting sammenlignet med de fire jeg har nevnt nå. Alle 4 hadde utkonkurrert Kos om de kom til Arsenal any day of the week.

Trodde vi snakka fifa :/

Hehe, vi snakker om FIFA.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vil også påstå at Cahill er langt bedre og mer stabil enn det Kos er. Det å være stabil er veldig viktig når man snakker om forsvarsspillere. Det kan godt være at Kos har høyere toppnivå, men det er ikke ofte han klarer å holde seg der over flere kamper. Cahill har vist at han over lengre tid holder et høyt stabilt nivå.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ja, jeg vil også påstå at Cahill er langt bedre og mer stabil enn det Kos er. Det å være stabil er veldig viktig når man snakker om forsvarsspillere. Det kan godt være at Kos har høyere toppnivå, men det er ikke ofte han klarer å holde seg der over flere kamper. Cahill har vist at han over lengre tid holder et høyt stabilt nivå.

Koscielny er den beste stopperen i PL og i verden. Du sier Cahill er mer stabil enn Koscielny, men Koscielny har vært vanvittig god i godt over en sesong nå. Helt enorm for Arsenal og en av våres viktigste spillere. Du snakker om at Silva sjeldent møter stjerner som han må forsvare. Koscielny putter stjerner i lommen som om det var en lek:

Lenke til kommentar

Koscielny er den beste stopperen i PL og i verden. Du sier Cahill er mer stabil enn Koscielny, men Koscielny har vært vanvittig god i godt over en sesong nå. Helt enorm for Arsenal og en av våres viktigste spillere. Du snakker om at Silva sjeldent møter stjerner som han må forsvare. Koscielny putter stjerner i lommen som om det var en lek:

Nei, det er han ikke.

Det er opplest og vedtatt at spillere som Hummels, Ramos, og Silva er bedre enn Kos. Kos er overvurdert hos enkelte Arsenalfans, det er vel alt?

Skrytevideo.....

Lenke til kommentar

Av Hummels, Ramos og Silva er det bare Hummels som er i nærheten, men selv han kan ikke måle seg. Koscielny er laaaaaangt ifra overvurdert. Han fortjener langt mer skryt enn han alt får, og er faktisk veldig undervurdert, spesielt fra andre enn Arsenal supportere. Grunnen til at han er undervurdert er fordi han har på seg et rykte fra tidligere sesonger om at han er klumsete og lager straffer og skaffer rødt kort. Dette har han for lengst sluttet med, og har vært vanvittig god i en god stund nå. Dette er det stort sett Arsenal supportere som legger merke til ettersom de ser alle kampene. Uten tvil den beste stopperen i PL, og diskuterbart den beste i verden, men jeg ville med hånden på hjertet ikke hatt noen andre stoppere enn han. Mertesacker er en annen sak.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Koscielny er ikke den beste midtstopperen i verden. Han er derimot en undervurdert spiller som ikke nødvendigvis mottar så mye skryt som han fortjener. Jeg skal ikke si hvem som er bedre og dårligere enn Koscielny, men det blir litt for dumt å trekke konklusjoner utifra et spill, FIFA beviser hvert år at de ikke har noe som helst peiling på fotball. Blir litt som å legge ut en video av en spiller på YouTube, hvem som helst kan se ganske så gode ut der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...