Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.easports.com/fifa/news/2014/fifa-15-player-ratings-top-50?utm_campaign=fifa15-social-global-ic-yt-ratings-top-50-090314-ytd-text-site-lnch&utm_source=youtube&utm_medium=social&sourceid=fifa15-social-global-ic-yt-ratings-top-50-090314-ytd-text-site-lnch&cid=25798&ts=1409846916465

10 nye ratings i dag.

James Rodriguez er 86 i FIFA 15. Latterlig system de bruker på ratings der. Han er virkelig ikke så god. Han er langt fra bedre enn f.eks. Mata og Fabregas. Bare fordi at Real Madrid hyper han opp.

Lenke til kommentar

http://www.easports.com/fifa/news/2014/fifa-15-player-ratings-top-50?utm_campaign=fifa15-social-global-ic-yt-ratings-top-50-090314-ytd-text-site-lnch&utm_source=youtube&utm_medium=social&sourceid=fifa15-social-global-ic-yt-ratings-top-50-090314-ytd-text-site-lnch&cid=25798&ts=1409846916465

10 nye ratings i dag.

James Rodriguez er 86 i FIFA 15. Latterlig system de bruker på ratings der. Han er virkelig ikke så god. Han er langt fra bedre enn f.eks. Mata og Fabregas. Bare fordi at Real Madrid hyper han opp.

Merkelig hvis man ser på Xabi Alonso og Pirlo også. Begge er 84, men Alonso sine stats er mye bedre. Makes sense.

Lenke til kommentar

Man må se på posisjonen og hvilke stats som er mest avgjørende for overall'én. Er ikke rart at Cesc er "bare" 84 når han er CM med 64 defending. Cazorla ble oppgradert til VM-versjonen, men fikk lavere overall fordi han ble CM.

Jeg skrev noe om dette i den andre tråden også.

Lenke til kommentar

Nei, kjøpt deg Xbox One og FIFA 15 når det kommer ;) iallefall om du spiller FUT mtp legender :)

Gleder meg så jævlig til 23 Sept nå, tror United blir gode å bruke igjen i seasons nå, lenge siden!

Færre i Norge som spiller på Xbox, mtp venner man vil spille med, forumfolk osv. For min del er jeg veldig glad for at det ikke er legender på Playstation.

Lenke til kommentar

Hazard i topp 10 er virkelig bullshit. Og folk snakker om at James har for høy rating. Hah!

Haha, du ass. Øzil er dårligere enn Hazard :-)

Vel, det er din mening, men det som er hvertfall sikkert er at Hazard er overhodet ikke blant de 10 beste spillerne i verden. Ikke i nærheten.

Nå er jeg spent; Hvem er topp 10 hos deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...