Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og den syyke offide-blåsningen på FIFA 14. Heelt nazi! Det er latterlig. Håper de fikser det.

Ødelegger hele flyten i spillet!

Kunne ikke vert mer enig! Dette i seg selv fikk meg til å skrote hele Fifa 14, til fordel for Fifa 13 igjen.....

+ at der ikke var turneringsmodus.... Møkkaspill!

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Aha, takk skal du ha. Null pjatt på meg. Kan se ut som at et amerikansk kjøp kan være aktuelt for meg da :)

Kjøpte FIFA14 på us store og spiller på norsk psn, ingen problemer og sparer alltid ca 200 kr på det.

Får man da kjøpt FIFA points på UT på den norske kontoen?

Det får man ikke, nei. Blir også vanskelig å gjøre det på den amerikanske da du ikke får registrert norsk VISA kort der.

Lenke til kommentar

Ja, det funker vel det, men du får ikke kjøpt FIFA points fra din norske bruker. Da må du kjøpe på den amerikanske også overføre fra den og til den norske.

Som sagt; Har dere planer om å kjøpe FUT-pakker for FIFA points vil jeg anbefale å kjøpe spillet i Norge.

Lenke til kommentar

EA kommer til å legge ut top 50 rating over 5 dager. I går slapp de fra 50-41.

http://www.easports.com/fifa/news/2014/fifa-15-player-ratings-top-50?utm_campaign=fifa15-social-global-ic-yt-ratings-top-50-090314-ytd-text-site-lnch&utm_source=youtube&utm_medium=social&sourceid=fifa15-social-global-ic-yt-ratings-top-50-090314-ytd-text-site-lnch&cid=25798&ts=1409812008693

Eneste jeg reagerer på er at Cesc er 84, mens Martinez, Boateng og Mata er 85. Mata har vært shit i over et år nå, Cesc har vist at han fortsatt er klasse. Så utrolig merkelig å sette Cesc helt ned til 84. Burde være 86 imo, men om han fortsetter trenden han er i nå så er han vel 86 i løpet av første update. Usaklig at han er lavere enn Mata i alle fall. Cesc har vel også danket Mata ut av landslaget frem til nå. Makes no sense!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Snip

Eneste jeg reagerer på er at Cesc er 84, mens Martinez, Boateng og Mata er 85. Mata har vært shit i over et år nå, Cesc har vist at han fortsatt er klasse. Så utrolig merkelig å sette Cesc helt ned til 84. Burde være 86 imo, men om han fortsetter trenden han er i nå så er han vel 86 i løpet av første update. Usaklig at han er lavere enn Mata i alle fall. Cesc har vel også danket Mata ut av landslaget frem til nå. Makes no sense!

Absolutt enig i at Cesc burde være høyere, men du kan ikke trekke tråene til landslaget uansett. De spiller ikke i samme posisjon, og Spania spiller ikke med 10er i det hele tatt, og det er jo Matas foretrukkne posisjon. Viss Spania går over til en formasjon med 10er-rolle, så er det nok Mata/Isco som får den. Fabregas er vel en mer utpreget CM, selv om ham er utmerket høyere i banen også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...