Emils. Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Da er FIFA 15 oppe i den amerikanske butikken på PS4. 60 dollar (370 kr) for standardutgaven og 70 dollar (420 kr) for UT-edition. Pre-load starter den 21. September og man kan begynne å spille kl. 08.00 (midnatt PST) den 23. September! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Sikkert blitt spurt om det tusen ganger før, men er det noe negativt ved å kjøpe i den amerikanske butikken? Har amerikansk bruker, men skal spille på norske brukere. Så ut som en litt anstendig pris. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er det samme, men DLC o.l. må kjøpes på kontoen som eier spillet. Jeg er veldig usikker på om FUT pakker også må kjøpes fra den amerikanske? Det kan jeg dessverre ikke svare på, men utenom det så er det det samme. I tillegg får du det to dager tidligere til 200 kroner mindre 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er det samme, men DLC o.l. må kjøpes på kontoen som eier spillet. Jeg er veldig usikker på om FUT pakker også må kjøpes fra den amerikanske? Det kan jeg dessverre ikke svare på, men utenom det så er det det samme. I tillegg får du det to dager tidligere til 200 kroner mindre DLC? Aner ikke hva det er Kommer ikke til å kjøpe en eneste pakke. Skal heller ikke ha noen edition, access eller hva alt det der heter. Jeg skal bare kunne spille på norske brukere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 DLC= Downloadable Content...tillegsspjatt. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Aha, takk skal du ha. Null pjatt på meg. Kan se ut som at et amerikansk kjøp kan være aktuelt for meg da Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Aha, takk skal du ha. Null pjatt på meg. Kan se ut som at et amerikansk kjøp kan være aktuelt for meg da Kjøpte FIFA14 på us store og spiller på norsk psn, ingen problemer og sparer alltid ca 200 kr på det. 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Blir Fifa 15 en EKSTREM forandring fra Fifa 14? nei Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Blir Fifa 15 en EKSTREM forandring fra Fifa 14? neiDet er vel heller ingen som regna med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg håper det kan bli bra denne gangen, da 14 er ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Blir Fifa 15 en EKSTREM forandring fra Fifa 14? nei Ut ifra det som har kommet ut så vil jeg svare ja. FIFA 14 var dårlig på så mange områder. Gameplayet gikk tregt, spillerne hadde elendig ballkontroll, keeperne var helt håpløse osv. Ut ifra YouTube videoer så ser det ut som spillerne vender om og behandler ballen langt raskere. Spillet flyter også enda bedre, samt at keeperne har blitt skrevet om. Så jeg har stor tro på FIFA 15. For min del kan dette være et bra år for FIFA. I tillegg har det visuell fått en kraftig oppgradering. FIFA 15 er i alle fall x antall ganger mer next gen enn hva FIFA 14 klarte å være. Det kan virke som EA ga opp FIFA 14 også mtp. manglende patching osv. Endret 3. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Aha, takk skal du ha. Null pjatt på meg. Kan se ut som at et amerikansk kjøp kan være aktuelt for meg da Kjøpte FIFA14 på us store og spiller på norsk psn, ingen problemer og sparer alltid ca 200 kr på det. Godt å høre! Kommer til å gjøre det samme. Deilig at man også får spillet 3 dager før Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Folka som driver å kjøper fifa coins og fifa points fra andre steder enn fifa. Kan jo bare kjøpe masse billig fifa points og overføre til fifa 15. Forno dritt, hvis dette stemmer. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Aha, takk skal du ha. Null pjatt på meg. Kan se ut som at et amerikansk kjøp kan være aktuelt for meg da Kjøpte FIFA14 på us store og spiller på norsk psn, ingen problemer og sparer alltid ca 200 kr på det. Ingen problem med kjøp av fifa points heller ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Gleder meg villt til demoen nå! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Aha, takk skal du ha. Null pjatt på meg. Kan se ut som at et amerikansk kjøp kan være aktuelt for meg da Kjøpte FIFA14 på us store og spiller på norsk psn, ingen problemer og sparer alltid ca 200 kr på det. Får man da kjøpt FIFA points på UT på den norske kontoen? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det er det samme, men DLC o.l. må kjøpes på kontoen som eier spillet. Jeg er veldig usikker på om FUT pakker også må kjøpes fra den amerikanske? Det kan jeg dessverre ikke svare på, men utenom det så er det det samme. I tillegg får du det to dager tidligere til 200 kroner mindre Er de "amerikanske" FUT-pakkene billigere? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det er det samme, men DLC o.l. må kjøpes på kontoen som eier spillet. Jeg er veldig usikker på om FUT pakker også må kjøpes fra den amerikanske? Det kan jeg dessverre ikke svare på, men utenom det så er det det samme. I tillegg får du det to dager tidligere til 200 kroner mindre Er de "amerikanske" FUT-pakkene billigere? Tipper de operer i dollar. Så mulig du får de billigere pga. valutaen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Okei. Takk for svar Lenke til kommentar
EagleSoft Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Venter også på Fifa15, måtte de ha ordnet opp i de største feilene ved Fifa 14 (etter min mening). Og det er når det er innkast, herregud så lang tid det tar før kast blir tatt, særlig hvis to baller er på banen/sidelinjen, har opplevd at det har gått minutter før man fikk ta innkast. Et annet irritasjonsmoment er når dommeren blåser av kampen/omgangen midt i et angrep, om det er rett foran 16-meteren, midt i et oppspill på vingene osv, han blåser av når tiden er ute. Dette er helt koko urealistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå