oscrue10 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kommer ikke til å kjøpe 15. Jeg er drittlei EA og pay-to-win konseptet deres. Trenger ikke å ha så fantastisk dyre spillere for å vinne. Kommer langt med f.eks. 50k. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 EA strammer inn! Blir vanskeligere å kjøpe coins fra coin sellers i Fifa 15, og hvis man kjøper risikerer man å bli bannet. Hva synes dere om det? Jeg synes det bare er bra. Det er helt latterlig at spillere skal koste flerfoldige millioner. Selve "Sesonger" og "Divisjoner" i Ultimate Team er jo bare til pynt når man kun vinner rundt 3000 coins for å vinne en divisjon. Det er jo ingen som bruker funksjonene i spillet som en inntektskilde lenger, alle kjøper bare coins fra coin sellers og gjør det på den enkle måten. Nå blir det derimot vanskeligere, for nå må man må være god i Fifa og komme seg lengst mulig i Divisjoner, sesonger og forskjellige cuper for å tjene coins. Man kan ikke bare kjøpe seg Ronaldo, Ibra etc. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Jeg synes de skal fjerne muligheten for å kjøpe fifa points for ekte penger, senke prisen på pakker og la folk heller bare kjøpe for det de faktisk tjener av å spille. Det kommer aldri til å skje, men det ville gjort UT 100 ganger bedre. Endret 24. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blir vel ikke noe særlig vanskeligere å handle med coins, man trenger bare flere brukere hvis man blir tatt. Å fjerne FIFA points og kjøp av pakker for penger er helt utelukket. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Dei går ikkje så langt som å banne IP? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Å få seg ny IP-adresse er uansett null stress. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 De banner EA kontoen 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Demo realease ryktes å være 9/9 for PC/XBOX/NA-PS4 og 10/9 for EU-PS4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 deilig med US konto isåfall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Er rimelig obligatorisk å eie en US PSN konto. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Husker det var en på et annet forum som sa at vi måtte oppgi en ekte adresse i USA, så vi var en hel gjeng som oppga adressen til The Commonwealth Fund i NY Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 deilig med US konto isåfall hei, men hvordan fungerer dette da? Jeg har kjøpt spill fra us psn og spilt på min norske psn. Men når jeg skal kjøpe pakker osv da? Hvilke bruker skal jeg kjøpe fra da? Den norske eller den amerikanske ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du må kjøpe på den amerikanske også overføre til den norske i så fall. Dog vet jeg ikke hvor "lurt" det er. EA skal slå ned på buying og selling. Så enten så ligger dette i gråsonen eller så er det tillit. Du må nesten høre med EA om hvordan de ser på saken. Kjedelig å bli bannet for dette. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Husker det var en på et annet forum som sa at vi måtte oppgi en ekte adresse i USA, så vi var en hel gjeng som oppga adressen til The Commonwealth Fund i NY Er ikke skatt i californiaSå sett adressen der:) Endret 28. august 2014 av Battery12 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Bekreftet lag til demoen Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 rykte om at demo kommer den 9.sept, usikker på om det er bekreftet, liker forresten at Liverpool skal være med Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) rykte om at demo kommer den 9.sept, usikker på om det er bekreftet, liker forresten at Liverpool skal være med Kan nesten bekrefte at demoen kommer den 9. September. Siden butikkene oppdateres på Tirsdag så må demoen enten komme i morgen, den 9. September eller den 16. September. Det er lite sannsynlig at den kommer den 16. September grunnet det er kun 1 uke til release av spillet da. Hadde demoen kommet i morgen ville også EA sagt noe om dette til nå. Derfor er det meget sannsynlig at den kommer den 9/10. September. (Det er vel 9. September i US, og 10. September i EU) I tillegg har den kommet rundt den datoen de siste 5-6 årene. Endret 1. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kommer vel den 9. vil jeg tro og web appen et par dager senere rundt 15. kanskje? Ser frem til å teste Zlatan på demoen siden han var så OP på 14! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Leste at det er mulig å overføre fifa points fra 14 til 15? Er jo mulig å kjøpe fifa ponts er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå