HelenaN Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det ble en liten treff idag, men hyggelig som vanlig. Her kan vi poste våre bilder. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Litt Midtbyen og litt fra hjemturen - jeg var ikke flink til å oppdage særlig motiver i dag. Men det var hyggelig å treffes for en kort stund i Midtbyen i det fine været. Bilde 1: Eksamenslesing i Høyskoleparken Bilde 2: Hos frisøren Bilde 3: Handling på Mercursenteret Bilde 4: Brubakken Bilde 5: Ved Nidelven Bilde 6: Skydsstasjonen Bilde 7: Ved Nidelven Bilde 8: Ved Nidelven Noen få bilder til på Flickr. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Noen av mine bilder: 1 2 3 4 5 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Her er mine bilder fra treffet. Velkommen til stengt port Nordre i juni Endret 9. juni 2014 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kreativitet. må jeg si - følte det var nokså motiv-løst på lørdag jeg; men her har vi sett en del forskjellig. Virkelig mange fine motiver - nevner et par hos alle: Helena: 1, Kaffebrenneriet, og 7. var fantastisk Eivind: 2.sykkel og 5.Kastanjetre Ratleto:1.veggen og 6.Dør med refleksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå