Morgens Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Noen ide hvor jeg får tak i det? I lite volum. 500 liter til 495,- blir litt overkill... http://www.rajapack.no/p.cfm/797-62/Standard-pakkechips--hvite Ca. 10 liter er alt jeg trenger. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Nå vet jeg ikke hva du skal med det, men andre ting som kan funke er pappesker, avispapir, bobleplast, plastposer etc. Ikke alt som er like egnet til alt, men er man smart så kan det funke. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Skal sende en porselens-figur til USA, figuren er på størrelse med en halvfeit katt. Eska er 40 x 40 x 70 cm. Kan ikke bruke 35 utrullede ruller med dopapir heller... Andre ideer? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Alt som kan støtte opp og gi fjæring kan duge. Gammelt pledd f.eks eller puter. Kan jo også bruke tape og ballonger. Kan jo være noen naboer som har noe du kan bruke. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Takk for tips, men som overskriften sier leter jeg etter pakkechips i mindre volum enn 500 liter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Sammenkrøllede biter bobleplast burde gjøre samme nytten. Små ruller med bobleplast får du blant annet på steder som leier ut flyttebiler. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Sjekket opp Staples. De pleier å ha det meste. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Takk for tips, de hadde ikke inne i dag men kunne bestille 0,5 kubikk. Får ta makuleringsavfall fra jobb. Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bor du i Oslo kan du stikke innom Mail Boxen i Pløens Gate 4 ved Youngstorget. De selger pakkechips i løs vekt (bare å spørre). Jeg jobba der selv, men husker ikke prisen. 5kr literen eller noe _inbiller_ jeg meg. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Takk for tips, de hadde ikke inne i dag men kunne bestille 0,5 kubikk. Får ta makuleringsavfall fra jobb. Bobleplast gjør en bedre jobb en slike chips... chips er ikke 100% da gjenstanden kan vandre uttil siden og er man da uheldig så kan den knuse. Snakk med en elektrokjede, de pakker opp hvitevarer hele tiden med bobleplast rundt. Ett annet billig alternativ er å kjøpe en rull med gulvunderlag... koster 150 kr for en hel rull på Byggmax. http://www.byggmax.no/gulv/gulvunderlag/underlagsfoam-p13002 2 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Takk, takk. Jeg fikk ordnet det via Facebook. Datteren til en hadde flere kubikk som de bruker offshore. Natta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå