Gå til innhold

Gamepad til Fifa 2004.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har tenkt å skaffe meg en Thrustmaster FireStorm Dual Power Gamepad 3.

noen som har prøvd denne ?

Jeg hadde en Thrustmaster Dual Firestorm 3(den med "risting") eller sånt. Funka veldig dårlig med fifa 2003. Alt som var nytt i FIFA funka ikke med den gamepad'n. Så jeg tenkte at i år skulle jeg unngå dette med å kjøpe en pad som virkelig funka med fifa uten for mye tull. Og så nesten 10 mnd etter falt den bare fra hverandre. Og jeg hadde brukt den til 2 spill. Fifa og 1 til.

OG til du: Tror du ikke jeg sjekka logitech sine sider? :roll:

Jeg vil bare ha en pad som har ALLE funksjoner i spillet, ikke 8/10, ikke 9/10 men ALLE.

Lenke til kommentar

Ok, virker som du snakker PC, selv om du ikke skriver det noe sted..

Har brukt Microsoft Sidewinder Gamepad på alle fifaversjoenen siden 98, og vil anbefale den varmere enn Luci Liu. (Ja, den skulle kanskje vert på engelsk, men går ut fra at dere tok den)

Den er jo helt grei den, men synes ikke den klarer å leve opp til de beste av Thrustmaster sine. Få knapper og ikke like deilig å holde i.

Jeg hadde en Thrustmaster Dual Firestorm 3(den med "risting") eller sånt. Funka veldig dårlig med fifa 2003. Alt som var nytt i FIFA funka ikke med den gamepad'n. Så jeg tenkte at i år skulle jeg unngå dette med å kjøpe en pad som virkelig funka med fifa uten for mye tull. Og så nesten 10 mnd etter falt den bare fra hverandre. Og jeg hadde brukt den til 2 spill. Fifa og 1 til. 

...

Jeg vil bare ha en pad som har ALLE funksjoner i spillet, ikke 8/10, ikke 9/10 men ALLE.

Jeg har ikke fått prøvd 2004 enda, men har du virkelig bruk for mer enn 12 knapper? Kan ikke komme på noen gamepad som har flere knapper/akser i farta. Hva er problemet med den og Fifa? En stund siden jeg spilte Fifa på PC, men jeg har en Thrustmaster FireStorm Wireless Gamepad som jeg i alle fall er storfornøyd med i andre spill.

Lenke til kommentar

Nei jeg trenger bare(bare og bare...) 12 knapper. Problemet med den forrige var at den fungerte ikke 100 % med fifa. Og det andre er at den bare "falt" fra hverandre. Og da mener jeg falt fra hverandre. Jeg mista den ikke. Den falt aldri. Den bare "oppløste" seg. Jeg trodde ærlig talt at en pad holdt lengre. Seff tok jeg ikke vare på kvitteringa...

Jeg trenger en pad til under 500 spenn, med masse knapper og dill som fungerer 100 % med fifa(jeg bryr meg fint lite med pes3).

Så trenger jeg mus, optisk, da jeg er drit lei (gjort dette i over 10 år) skrape dritt ut av ei "vanlig" mus.

Forslag?

Ser at noen er nevnt. -takk til dere. Flere forslag?

Lenke til kommentar
hvor finner jeg en sånn adapter til ps2 gamepad(som er usb)?

Jeg har jo ps2 pad, og det må jo være greit i dette spillet.

Jeg har en sånn fra Play.com, og den funker hverken på FIFA 2003 eller 2004. Så er du advart. Har ikke testet flere adaptere dog.

De har en på Clas Ohlson till 199,- som heter Rockfire eller noe sånt. Jeg skulle vel prøvd den...

Lenke til kommentar

Jeg har Saitek P880, Microsoft Sidewinder og Thrustmaster Dual Firestorm 3. Alle fungerer helt utmerket i fifa 2003. Bruker alltid Thrustmasteren til fotballspill siden den er best å holde i og har mer enn nok knapper. Kan ikke se at det finnes noen funksjoner i fifa2003 som den ikke takler!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ok, virker som du snakker PC, selv om du ikke skriver det noe sted..

Har brukt Microsoft Sidewinder Gamepad på alle fifaversjoenen siden 98, og vil anbefale den varmere enn Luci Liu. (Ja, den skulle kanskje vert på engelsk, men går ut fra at dere tok den)

Den er jo helt grei den, men synes ikke den klarer å leve opp til de beste av Thrustmaster sine. Få knapper og ikke like deilig å holde i.

Synes den er knall å hold i. Knappene er veldig holdbare og den tåler å bli dunket i bordet (sånn ca 50 ganger... ) :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker Microsoft Sidewinder Gamepad (kjøpte den i '98 eller no for en femtilapp), som er det eneste jeg har, og er man ikke spesielt kresen er den bra nok den... en gamepad er en gamepad, kommer bare ann på hvor kresen man er på fingertuppene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...