Buster3 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Hei, for 2 år siden kjøpte jeg en ASUS bærbar datamaskin som har halvveis funket som skolepc og litt gaming. Nå er jeg i militæret, men neste år skal jeg studere i utlandet nærmere bestemt Skottland. Derfor tenkte jeg at det kanskje var like greit å kjøpe en lader som ikke hadde norsk utgang. Det skal sies at den jeg har per dags dato er litt slitt og jeg hadde tenkt å kjøpe en ny (Litt av den beskyttende plastikkdelen er borte). Derfor har jeg sett litt på denne laderen: http://eshop.asus.com/en-GB/catalog/product/view/id/267/category/454/ Her er datamaskinen min: http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ Og det står på nettsidene dette om strømforsyningen (Til datamaskinen, har i7 prosessor): Output : 19 V DC, 4.74 A, 90 W (i3/i5 processor) / 6.3 A , 120 W (i7 processor) Spørsmålet mitt er om denne vil passe til datamaskinen med tanke på strømforsyning (har lite peiling) og at kontakten passer inn i datamaskinen? Og hvordan skal jeg sørge for at den kommer med UK og ikke norsk utgang? Endret 7. juni 2014 av Buster3 Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Storbritannia har samme spenning som oss. Du trenger bare skifte kabelen på laderen din, denne kabelen kan du sikkert kjøpe på alle elektrobutikker i Storbritannia, for under 10 pund. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Der står under spesification Package Contents: Adapter*1 and Power Cord *1 SKUs PN# Og med kjøp av artikkel nummer 90XB00DN-MPW020 N120W-02 ADAPTER/UK Så vil du få jo med UK power cord vel... Ellers er jo travel adapter på clas ohlson like greit å bruke. Endret 7. juni 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Strømforsyningen kan brukes på vekselstrøm fra 100V - 240 V, 50-60hz. Så det er ingen hensikt å kjøpe ny om den gamle er intakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå