B17a Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hei. Fra og med i går kveld så stoppet snapchat å funke optimalt for meg. Jeg har hele tiden kunne sende snapchats normalt, men fra igår kveld så gikk det ikke å sende snapchat om jeg skrev noe på bildet også, da var det som om at de nederste knappene på skjermen på snapchat bare var helt fryst. Jeg har prøvd å skru av og på telefonen og jeg har også avinstallert og re instalert snapchat på nytt. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
B17a Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 er en HTC telefon, usikker på vilke versjon, finner ikke esken, ble kjøpt for en stund tilbake, og ser den heller ikke på lefdal sine sider. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hmm.. Høres ut som de ikke vil samarbeide, den "nye" appen og den "gamle" telefonen. Prøv å fjern oppdateringene til Snap-appen. Altså innstillinger -> programmer -> Snapchat -> fjern oppdateringer. Også må du gå på play store-innstillingene og fjerne automatiske oppdateringer (om forslager ovenfor funker, that is) Lenke til kommentar
B17a Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 ok takk skal du ha, skal prøve Lenke til kommentar
B17a Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 finner ikke noe mulighet for å fjerne nyeste opddatering, kanskje det ikke er mulig påå det programmet. Leser også på snapchat tilbakemeldinger at det er utrolig mange som har samme problem etter det var en oppdatering forrige dagen, så regner med det blir fixa snart Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg har akkurat samme problem med Snapchat! Hos meg blei den oppdatert i dag.. Jeg får tatt bilder og sendt og åpnet snaps men sender jeg bilde tilbake og tar et bilde med tekst så fryser knappene og kommer ikke videre til kontakter.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1586319Min link Lenke til kommentar
B17a Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 akuratt likt problem som mitt, har enda ikke fått fixet det, skal sjekke ut tråden din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå