Redaksjonen. Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Skal bruke huset til å lade bilen din.Dette er framtidens hus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Bilen din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interresant ut Endret 8. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert ut Jeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert ut Jeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige. Men for dem som eier bil så ser det veldig kult ut Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert utJeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige.Men for dem som eier bil så ser det veldig kult ut Tja å produsere strøm via sol er jo grønt uansett om strømmen går til å lade bil eller varme opp vann eller til lys i huset. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Mye gevinst med og installere solfangere for oppvarming. Ikke bare solcellepanel takk. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Bilden din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interesert utJeg tror hvis alle artikler skulle vært skrevet for å kunne treffe hver eneste leser til punkt å prikke på materialistiske eiendeler så ville artiklene vært veldig kjedelige.Men for dem som eier bil så ser det veldig kult ut Hadde det vært en annen bil enn en Nissan Leaf, ja. Den ser rett og slett ikke ut. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Tja. nå driver man boligen fra bilens batteri. Man får gratis opplading, ikke sant? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Bilen din? Det er ikke et selvfølge at man har en bil, jeg har ikke bil. Uansett dette så interresant ut Ikke hus heller, kanskje? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå