Espen Jansen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Crytek snur Homefront-serien på hodet med sniking og sabotasje.SNIKTITT: Homefront: The Revolution Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 for meg kan det se ut som det kan bli like bra som Metro Last light, og littt samme stil. hvis ikke bedre. gleder meg! og bra at det ikke er Ubisoft som lagde det, for da hadde ne nedskalert grafikken på pc... Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Høres flott ut. Har selv satt stor pris på Metro-spillene, og synes det er flott noe lignende kommer ut. Da tenker jeg på settingen, ikke selve spillestilen eller grafikkstilen, selv om dette ser riktig pent ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Dette ser fett ut Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det skal vertfall ikkje mye til for og slå første homefront Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Rart. I 2012 sa Crytek at de kun kom til å satse på F2P og online. Endret 7. juni 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Rart. I 2012 sa Crytek at de kun kom til å satse på F2P og online. ja.... men de skal komme med et F2P spill også da... et Lol, DOTA lingnenede spill. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Kanskje Crytek kan feire 12- års dagen (siden de lagde et halvveis bra spill sist) med et nytt halvbra spill. Jeg er lite imponert over det de har gitt ut siden første halve Farcry 1, med Crysis 2 som kanskje er oppe og lukter på gjennomsnittlig. Forsiktig optimist. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Kanskje Crytek kan feire 12- års dagen (siden de lagde et halvveis bra spill sist) med et nytt halvbra spill. Jeg er lite imponert over det de har gitt ut siden første halve Farcry 1, med Crysis 2 som kanskje er oppe og lukter på gjennomsnittlig. Forsiktig optimist. Synes du virkelig at Crysis(+warhead) var så dårlige? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jepp. Umotivert og kjedelig. Lenke til kommentar
massa21 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Fordel med settingen, håper de bruker den skikkelig. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 "Her er omgivelser ødelagt, statuer revet ned og overvåkningskameraer montert overalt" Helt likt som USA er i dag altså Syntes det første Homefront var ganske så grei skuring, men etter det jeg husker så var det vel ingen spesielt god forklaring på hvordan de overmannet 300millioner bevæpnede amerikanske sivile. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Metro er veldig bra det, men det vi virkelig trenger er STALKER-liknende spill med en virkelig levende, åpen og dynamisk spillverden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå