Gå til innhold

Nettbutikker som selger godteri og brus?


Anbefalte innlegg

Det jeg altså er på utkikk etter er både norske og utenlandske nettbutikker som selger godteri og brus. Noen som har noen å foreslå?


Ting som er viktig for meg når det kommer til valg av nettbutikk, er blant annet følgende:


- Billig/Ikke for dyrt

- Stort utvalg, spesielt et godt utvalg av produkter som det ikke er vanlig å finne på den lokale kiwi butikken.

- Dersom nettbutikken er utenlandsk: Maks 2-4 uker leveringstid.


Det er selvfølgelig et stort pluss dersom dere selv har handlet hos disse nettbutikkene som dere foreslår også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden kjøper du det ikke bare på butikken som normale mennesker gjør?

Hvorfor i all verden leser du ikke innleggene før du svarer, som normale mennesker gjør? ;)

 

Som han skriver:

 

"spesielt et godt utvalg av produkter som det ikke er vanlig å finne på den lokale kiwi butikken."

Endret av Molekylet
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Leste hele innlegget. Men skal da ikke måtte være nødvendig å bestille fra internett? Om trådstarter bor langt ute i ingenmannsland, er det vel ikke andre muligheter. Men her som jeg bor er det drøssevis med "eksotisk" brus og godteri i diverse kiosker nede i sentrum.

 

Har fått et intrykk av at kiosker fører litt andre varer. Riktignok litt dyrere da..

Lenke til kommentar

Jeg finner ekstremt sjelden noe annet enn de normale butikkvarene på kiosker og større dagligvareforretninger her i Oslo. Så jeg har kjøpt litt andre ting over nettet.

 

Om noen har tips til utsalg som har litt annet enn det helt vanlige på lager, så setter jeg stor pris på tips.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...