Gå til innhold

[Løst] xbox one, amerikansk adresse etc

Anbefalte innlegg

Jeg får min xbox one om ikke så veldig lenge. Jeg har blitt fortalt at man kan laste ned spill til en veldig bra priser dersom man bruker en amerikansk adresse. Spørsmålet mitt er: Vil jeg miste spillene jeg laster ned når xbox lanserer den norske versjonen i norge og jeg blir nødt til å bytte til norsk adresse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"

Overview

If you’re moving to another country or region, you might have to change the region associated with your Xbox Live account. You can do this by going to the Account migration page (sign-in required). When you change the region of your Xbox LIVE account, some things are unaffected, like your profile. Other things are potentially affected, such as:

• Memberships and subscriptions
  • Licensed digital content (like games, video and music) that you’ve already bought
  • Services you get through your Xbox console
  • Funds in your Microsoft Account

Note If certain conditions apply, you might be prevented from changing your account’s region.

This page describes what happens when you change the region of your Xbox Live account and the reasons why you might not be able to change it."

Kilde: http://support.xbox.com/en-GB/my-account/manage-account/change-region

"

Jeg selv har Gold medlemskap og kjøpt innhold på US Store, jeg vil prøve å argumentere for å få flyttet innholdet til min norske konto når det blir realitet. Tipper MS ikke vil pisse off folk som må importere Xbox One. Btw, for å være på den sikre siden når det gjelder "fake" amerikansk adresse, bruk adressen til et universitet campus eller noe i den duren, just in case :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...