Galexon Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Hei! Jeg brukte søkefunksjonen i forumet for å lete etter en større tråd rundt War Thunder, men fant ingenting. Dersom det likevel skulle finnes en tråd for dette, er det bare å fjerne denne. Uansett, jeg spiller selv en god del War Thunder. Jeg er også delvis aktiv på Gajins forum, men merker lite til norske spillere der. Derfor kunne det kanskje vært en ide og samle War Thunder-spillere her For de som måtte lure; War Thunder er et free-to-play flyspill for PC (i senere tid også PS4). Spillet er laget av Gajin, gjengen bak IL2-serien. Spillet lar en jobbe seg opp mot bedre fly med bedre utrustning, og som i mange andre F2P-spill, er det også mulig å kjøpe seg goder. Men det skal understrekes at de aller fleste godene også kan oppnås gjennom "ærlig" spill. For de som har vært borti World of Warplanes, er ikke War Thunder så veldig forskjellig. I War Thunder tar man for seg perioden 1920 ish, til Korea-krigen. De fleste spillerne spiller med fly fra WW2, og spiller enten i arcade-battles, eller mer realistiske kamper gjennom realistic eller simulator battles. Nylig har man også fått muligheten til å benytte stridsvogner, i utvidelsen "Ground Forces". Etterhvert vil man også ha muligheten til å styre krigsskip. Jeg skal gjøre topic litt mer interessant, gjerne med bilder osv. dersom tråden får god respons. Satser på at det finnes flere WT-spillere her på forumet, og at vi gjennom forumet kan få til et lite norsk samfunn i spillet Så folkens, hva liker dere med War Thunder? Hvilke fly foretrekker dere? Har dere noen gode War Thunder erfaringer eller historier på lager? Endret 7. juni 2014 av Galexon Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hei Sjekk ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1486520 Er nokså inaktiv dessverre :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå