tor55 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei, har koblet min nyinnkjøpte wd mycloud til getbox 2 og opplever en forsinkelse fra jeg trykker på en video fil til den blir avspilt på ca 2,5sek er dette en normal forsinkelse? Lenke til kommentar
jonny Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Muligens Get-boksen som bufrer video? Hvordan er NAS'en koblet til Get-boksen? USB2 eller USB3, 100/1000 Mbit/s nett, trådløst nett... Lenke til kommentar
NULL Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Getbox 2 er en gateway med modem/ruter/pvr. Vil vel anta her at han har koblet den til med kabel, siden det er eneste mulighet på MyCloud... Hvis det er avspilling i et program på en pc, kan det være snakk om buffer som skal fylles opp når avspilling skjer via nettverk. Hvilket avspillingsprogram bruker du? Dette skjer alltid, selv om NAS-en nettopp har vært i bruk? (tenker da på strømsparingsfunksjoner) Lenke til kommentar
tor55 Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Den er koblet til ethernet porten på get boksen, det virker som myclouden er blitt raskere etter at jeg har brukt den litt...og når videoene først er lastet kan jeg hoppe i dem med 2 tiendels sekund forsinkelse, noe jeg er fornøyd med. På den negative siden klarer jeg ikke å redigere videoene i nasen på en slik måte at den forstår hva slags fil det er etter redigering (bruker avidemux) Trodde forøvrig at jeg kunne koble nasen til pcen med usb kabel men pcen registrerer ikke at den er tilkoblet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå